Dogs of Warquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:12 schreef ThE_ED het volgende:
Wie luistert er hier trouwens naar laibach?
Volgens mij moet jij eens naar typeOnegative gaan luisteren, klinkt geknipt voor jequote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind aan rammstein in vergelijking tot andere metal, is dat het heel erg melodieus is. Elk nummer heeft zijn eigen feel en er zijn harde en zachte nummers. Wat ook een pre is is dat je zo lekker mee kunt bleren!
Als je naar interviews kijkt zie je inderdaad totaal verschillende mensen dan de beesten op het podium. Echt heel fascinerend. Ik wist niet dat Till podiumvrees had, maar dat had ik ook nooit kunnen radenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:43 schreef Mutter het volgende:
Ik zou graag met Till willen praten, want als er iemand prettig gestoord is, is hij dat wel.
Heeft podiumvrees, is heel verlegen, maar tijdens optreden een beest. Ook uitspraken in interviews hebben mijn nieuwsgierigheid opgewekt.
en nu hopen dat het antwoord ja was op de vraag:quote:Op maandag 11 juli 2005 18:47 schreef Knarf het volgende:
Heirate mich gedraaid in het gemeentehuis op mijn bruiloft![]()
Hotlinken is een directe linj naar een plaatje plaatsen. Veel sites vinden dat niet leuk. De sites staan er idd nu gewoon op dus je kunt wel iets goeds doenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:01 schreef Mutter het volgende:
[..]
en nu hopen dat het antwoord ja was op de vraag:
Willst du bis der Tod euch scheidet
treu ihr sein für alle Tage![]()
Sil, geen flauw idee wat hotlinken is. De sites staan ernu toch op![]()
Yep, en 'buck dich' ging ook doorquote:Op maandag 11 juli 2005 19:01 schreef Mutter het volgende:
[..]
en nu hopen dat het antwoord ja was op de vraag:
Willst du bis der Tod euch scheidet
treu ihr sein für alle Tage![]()
Sil, geen flauw idee wat hotlinken is. De sites staan ernu toch op![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:58 schreef ThE_ED het volgende:
Is dit gelijk een cursus fok!ken?
Opschieten, Reise Reise deel II komt eind dit jaarquote:Op maandag 11 juli 2005 21:13 schreef ThE_ED het volgende:
Ontopic heb ik de CD's behalve de laatste, die ik ooit nog wel ga komen ter completering van het geheel,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |