yep zeker wetenquote:
Dat kunstje beheersen ze ook heel goed met 'Das Model'. (Kraftwerk cover)quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:49 schreef bartrid het volgende:
nee man, briljante coverHerkenbaar als Stripped met de kenmerkende Rammstein sound.
Dat vind ik dus echt he-le-maal niks. Gezien op dynamo 2004. Zouteloze bende.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:21 schreef Seborik het volgende:
Vind je Oomph! ook leuk?
Idd!! Hoewel het een beetje zoetsappig is, Ohne Dich heeft ook wel watquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kinderspel. HET Rammstein nummer is natuurlijk 'Zwitter'.![]()
Ik hou van jouquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:12 schreef ThE_ED het volgende:
Rammstein is goed
Helemaal heerschend zijn;
* Rammstein
* Wollt ihr das Bett ins Flammen sehen
* Engel
* Sehn sucht
* Sonne
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik hou van jou
Nu weet ik weer waarom jij mijn eerste favo fokker bent
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik hou van jou
Nu weet ik weer waarom jij mijn eerste favo fokker bent
Is beter dan via je ouders jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]Whehehe, ooit hoorde ik het op de radio en ik was direct verkocht, terwijl ik toen nog helemaal niet naar harde rock enzo luisterde
Een paar jaar daarna had ineens iedereen het erover, ben ik blij dat ik ook een keer eens wat zelf ontdekt heb, min of meer.
Meldt. Al het werk, vanaf de bombastische eerste jaren tot het meer dans georienteerde nieuwe werk is allemaal prima. En live zijn die drummer meisjes fijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:12 schreef ThE_ED het volgende:
Wie luistert er hier trouwens naar laibach?
Ik vind hun covers ook geniaal gedaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:31 schreef bartrid het volgende:
[..]
Meldt. Al het werk, vanaf de bombastische eerste jaren tot het meer dans georienteerde nieuwe werk is allemaal prima. En live zijn die drummer meisjes fijn![]()
Geburt eine Nationquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik vind hun covers ook geniaal gedaan.
Dat vind ik nou nog een van de sterke nummers van de laatste plaatquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik luister het nog steeds vaker. Alleen " We all live in America" vond ik wat minder.
ik denk dat niet iedereen de teksten ook begrijpt...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat vind ik nou nog een van de sterke nummers van de laatste plaat
De teksten bedoel je?quote:
Precies! Moeten artiesten tegenwoordig bij hun ceedees al een handboekje "sarcasme voor beginners" bijsluiten..?quote:
Ik spreek dus amper Duits, en moet eerst de vertaling lezen. Zo simpel is het dus Ik moet zeggen dat sinds ik Rammstein luister ijn Duits wel stukke vooruit is gegaan. De laatste CD begreep ik bijna geheel zonder vertalingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |