Dat is nou het moeilijke met terroristen hè, ze verzamelen zich niet in een mooi dorpje ergens in een uithoek van de wereld waar je even een bommetje op laat vallen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:04 schreef sinemet het volgende:
Ow ,dus je moet dit soort dingen van die terroristen maar toestaan? sorry maar zij denken echt niet aan ons hoor, en hoee we nu bezig zijn heeft nog geen ene fuck geholpen. dus moeten wij zoals megummi zegt vind ik maar ens keihard trugslaan.
Des te meer reden om niet voorzichtig genoeg te zijn met de Samir A`s, Mohammed B`s en NSB`ers alla Fuifduif en SCH. Liever 10 onschuldigen in een cel dan een aanslag waar vele onschuldige mensen het slachtoffer van zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is nou het moeilijke met terroristen hè, ze verzamelen zich niet in een mooi dorpje ergens in een uithoek van de wereld waar je even een bommetje op laat vallen.
Als je de vijand wil verslaan dan moet je dezelfde middelen gebruiken. Daarom is Alexander de grote de eerste westerse generaal die succes vol was in het midden oosten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:05 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Maar je begrijpt dat zulke acties bij het andere kamp zouden worden opgevat als terrorisme, he?
Tenzij jij toevallig een van die onschuldigen bent? Of blijf je dan consequent?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:07 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Des te meer reden om niet voorzichtig genoeg te zijn met de Samir A`s, Mohammed B`s en NSB`ers alla Fuifduif en SCH. Liever 10 onschuldigen in een cel dan een aanslag waar vele onschuldige mensen het slachtoffer van zijn.
Nee, dan blijf ik consequent..quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:08 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Tenzij jij toevallig een van die onschuldigen bent? Of blijf je dan consequent?
Tja, dit maakt inderdaad meer indruk, omdat het zo dichtbij is, en het me lastiger lijkt zoiets te organiseren in GB dan in een land waar de situatie nog vrij chaotisch is als Irak.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:05 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Triest hoor.. Okee, in Irak gebeurt het ook vaak dat soenitische dwazen zichzelf opblazen in een sji`itische moskee, maar nu het wat dichter bij huis is raakt het me toch iets meer.
Dus jij denkt dat een (dom) volk dat opeens meer vrijheid krijgt spontaan regeringsgebouwen en politiebureau's op gaat blazen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens mij is een Irak in ieder geval nog niet rijp voor de democratie. Dan wordt het een fundamentalistische staat. Beter hebben ze daar een dictator. Het volk daar is nu eenmaal achterlijk en er nog niet aan toe in een democratie te leven. Wat denk je hoe lang het bij ons duurde eer het zover was?
Laten we het onderling een beetje netjes houden a.u.b.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:07 schreef DaveHarris het volgende:
De meeste grote rijken uit het verleden zijn gevallen. Iets met hoogmoed en decadentie, geloof ik. Daarbij geloof ik niet in de aanpak 'hullie doen het dus wij hebben dat recht ook'.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als je de vijand wil verslaan dan moet je dezelfde middelen gebruiken. Daarom is Alexander de grote de eerste westerse generaal die succes vol was in het midden oosten.
Tuurlijk, al die figuren die onschuldige moslims nu preventief in de gaten willen houden zijn lekker in de terroristenval gelopen. Proficiat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:09 schreef kLowJow het volgende:
Het wrange is natuurlijk dat dergelijke aanvallen onder veel westerlingen haat kweekt jegens moslims in het algemeen, terwijl zij sowieso al de voornaamste slachtoffers zijn van dergelijke aanslagen. Dat lijkt mij trouwens ook wel één van de doelstellingen van zulke terroristen.
Het punt is dat je in een staat waar zulke regels tot het uiterste worden uitgevoerd, zulks niet zelf in de hand hebt. Vandaag zijn het moslims maar je weet niet wat de toekomst brengt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:09 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Nee, dan blijf ik consequent..Overgens zorg ik er wel voor dat ik niet in het rijtje der verdachten kom..
Er is wel iets voor te zeggen. Demonisering leidt tot isolering. En dat kan weer een voedingsbodem vormen voor nieuwe recruten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tuurlijk, al die figuren die onschuldige moslims nu preventief in de gaten willen houden zijn lekker in de terroristenval gelopen. Proficiat.
Triest ja. Maar ik denk niet dat dit 1 van de doelstellingen is van deze verachtelijke jihadisten.. De doelstelling van Jim Jones was ook niet om het Christendom een slechte naam te bezorgen, hij en z`n volgelingen waren zo overtuigd van hun eigen gelijk dat ze zich geen flikker om anderen en andere meningen interesseerden en hun plannetje om collectief zelfmoord te plegen gewoon uitvoerde. Geloofswaanzin is wel degelijk de pest van de huidige tijd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tja, dit maakt inderdaad meer indruk, omdat het zo dichtbij is, en het me lastiger lijkt zoiets te organiseren in GB dan in een land waar de situatie nog vrij chaotisch is als Irak.
Het wrange is natuurlijk dat dergelijke aanvallen onder veel westerlingen haat kweekt jegens moslims in het algemeen, terwijl zij sowieso al de voornaamste slachtoffers zijn van dergelijke aanslagen. Dat lijkt mij trouwens ook wel één van de doelstellingen van zulke terroristen.
Daarom gaan we deze strijd ook verliezen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:11 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
De meeste grote rijken uit het verleden zijn gevallen. Iets met hoogmoed en decadentie, geloof ik. Daarbij geloof ik niet in de aanpak 'hullie doen het dus wij hebben dat recht ook'.
Nou neem maar van mij aan dat het morgen niet in eens de boedhisten ofzo zijn hoor..quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:12 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het punt is dat je in een staat waar zulke regels tot het uiterste worden uitgevoerd, zulks niet zelf in de hand hebt. Vandaag zijn het moslims maar je weet niet wat de toekomst brengt.
Het gevaar is dat als er een democratie komt in dat land de meeste mensen toch een streng Islamitische staat willen (zoals Iran)quote:Dus jij denkt dat een (dom) volk dat opeens meer vrijheid krijgt spontaan regeringsgebouwen en politiebureau's op gaat blazen?
Dat zijn natuurlijk gewoon die slechte minderheid die (nog) aanhanger is van Saddam.
En die regeringen zijn ook ten val gebracht. En dan zijn ze nog ondankbaar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Helaas zorgen wij altijd voor die corrupte regeringen. En hun afvallige terroristen hebben we ook al zelf opgeleid en gestuurd.
Ja, daar kunnen ze inderdaad veel aan doen. Als hen wordt beloofd dat hun onderdrukkers worden aangepakt, maar we stiekem toch snel weg gaan als de olie is veilig gesteld en ze in de val laten lopen..
Nee man, wordt wakker, deze strijd gaan we echt niet verliezen ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Daarom gaan we deze strijd ook verliezen.Omdat we ons niet aanpassen aan de vijand. Trouwens een goed generaal verdedigt zijn volk en staat en negeert de bevelen van sukkles en slappelingen.
Maar dat is niet meer.
En dat is jammer. De Balkebende's hebben de macht.
Je hebt ook fundamentalistische boeddhisten. :jaja:quote:Nou neem maar van mij aan dat het morgen niet in eens de boedhisten ofzo zijn hoor..
Ik neem van jou helemaal niks aan. En ik ga al helemaal niet jouw toekomstvoorspellingen vertrouwen. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:15 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Nou neem maar van mij aan dat het morgen niet in eens de boedhisten ofzo zijn hoor..
Hehe, dan niet. Dont blame me for trying itquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:18 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik neem van jou helemaal niks aan. En ik ga al helemaal niet jouw toekomstvoorspellingen vertrouwen. Dat lijkt me duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |