Ik weet hetquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:14 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je moet een beetje at random kiezen mên
T is nog 60 jaar verderopquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan me allemaal weinig schelen eigenlijk![]()
Ik doe het uit m'n zelf wel een beetje at randomquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik probeer mijn PI-gebruik aan te pakken
Inderdaad, op een dag word je wakker en blijk je dood te zijn. Dan weet je hoe ver het isquote:
Als je maar een PI gebruiktquote:
Precies, dan laat ik het je nog wel wetenquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Inderdaad, op een dag word je wakker en blijk je dood te zijn. Dan weet je hoe ver het is
Je weet toch niet wat je ergens verderop in je leven overkomtquote:
Zoals m'n gerbil vandaagquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Inderdaad, op een dag word je wakker en blijk je dood te zijn. Dan weet je hoe ver het is
Nope, kan ik me ook niet druk om maken ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:15 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat je ergens verderop in je leven overkomt
Meld je het hier ff?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, dan laat ik het je nog wel weten![]()
Ik vanaf 2 weken, goed strevenquote:
Lijden wil ik sowieso niet, dan lieven in 1 keer doodquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, kan ik me ook niet druk om maken ook![]()
Eensquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Lijden wil ik sowieso niet, dan lieven in 1 keer dood
Ik dacht dat jij een oldbie kloon was ofzo en ze altijd al gebruiktequote:
Dan mis je toch die tijd dat je wel alles goed kon enzoquote:
Oke, tot vanavond?quote:
* Zebbie taptquote:
Drink jij maar vast, ik ben zo terugquote:
Oke, tot ziensquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:21 schreef tho_Omas het volgende:
ff eten
Nee, Litso's PC is denk ik weer uitgevallenquote:
ik ga ff friet halen. brb!quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee, Litso's PC is denk ik weer uitgevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |