Saté maak ik echt vaak de laaste tijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Water koken om je Sate in op te warmen is ook een soort koken
Klinkt wel wat minder krachtig thoughquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:40 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
oorspronkelijk wel ja, maar zo kan het idd ook.![]()
Soms..quote:
Welkom BrauN, goedemorgenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:41 schreef BrauN het volgende:
Groeten.
Van Raymzter?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:42 schreef BrauN het volgende:
Ik drink chocolademelk, eet boterhammen met pindakaas en luister naar keiharde hiphop. Durf nu eens te zeggen dat ik niet stoer ben.
Oke, tot ziensquote:
Chocolademelk is géén bierquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:42 schreef BrauN het volgende:
Ik drink chocolademelk, eet boterhammen met pindakaas en luister naar keiharde hiphop. Durf nu eens te zeggen dat ik niet stoer ben.
Dat heet nou verslaafdquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Soms..als zij weg wil van de PC en ik niet.. maar ik win meestal..
Pitbull - MIAMI?quote:
quote:
Ja, haal een modje.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Klinkt wel wat minder krachtig though
Vol voordat de TT veranderd is waarschijnlijk, maar ik zal het vragen.quote:
Ja ook datquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:53 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ook voor het frituurvolk he, let's not forget
Post door danquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Vol voordat de TT veranderd is waarschijnlijk, maar ik zal het vragen.
Hey Litso, welkom terugquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:55 schreef Litso het volgende:
Hé
Moet er wel iets om op te reageren zijnquote:
Dat was snelquote:
Mijn snelheid wel, jullie snelheid niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:58 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Op deze snelheid is dat goed haalbaar
Gefeliciteerdquote:
Gaat vrij traag thougquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:58 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Op deze snelheid is dat goed haalbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |