quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:37 schreef Brighteyes het volgende:Inge de Bruin viel echt tegen vandaag. Ze danste niet, ze stapte. Jammer, want het was zo goed vorige week.
Joris was helemaal
![]()
Net zoals in de Rumba vorige keer. Toen danste ze ook al niet. Afgelopen zaterdag was dit dus weer het geval. Voorlopige Conclusie: Inge B is geen Latin-girl, of Remco krijgt het er gewoon niet goed genoeg in. Bij de Rumba was er echter nog sprake van een aantrekkingskracht tussen beide partijen. Die leek gisteravond wel doodgebloed.
En inderdaad, Joris was helemaal
![]()
quote:
Zonde van Inge I, want dat vond ik er ook heel mooi uit zien, maar ik denk dat de overgebleven paren wel het 'interessantst' voor de komende wedstrijden.
Inge Ipenburg was zeker niet slecht. Veel te weinig gewaardeerd door de jury. Verder waren de 3 negens voor Koertjan en Charissa vreselijk overdreven. Cor was het enige jurylid dat een redelijke inschatting maakte. Als de jury dus eens wat meer ging opletten, zijn partijdigheid jegens favorieten nalaat (foei toch!) en de punten wat correcter ging verdelen, zouden de uiteindelijke uitkomsten niet zo voorspelbaar zijn.
FlububInge B liet tijdens de trainingen wel vallen dat Remco "wel vaak te laat komt"
Voor zover ik weet zijn Remco en Charissa danspartners en geen stelletje.
Wie het met wie doet zal me echt een zorg zijn
Wat me verder erg opviel, was dat door Cor de NADB stellig werd genoemd, en er in verschillende trainingsfilmpjes erg vaak en vooral duidelijk het Swinging World-logo tevoorschijn kwam. Kennelijk kon Dancemasters alleen het introfilmpje voor de uitzendingen kopen
[ Bericht 10% gewijzigd door dmace op 11-09-2005 17:42:22 ]