abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:43:53 #126
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_30241581
was leuk vanavond, maar ik vind dat bellen etc een beetje schijnheilig, tijdens de hele aflevering waren de lijnen dicht, eveneens vorige week.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:47:28 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30243504
Ik heb het eindelijk eens kunnen zien!
Ik vind het leuk!

Die tango van Inge de Bruin! De tango is een van mijn favoriete dansen! Heerlijk!
pi_30243795
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:18 schreef dmace het volgende:
Inge B-Remco If I Ain't got no lyrics - Alicia Keys
Da's wel n heel aparte songtitel , wat een drama zou dat voor Alicia moeten zijn

On-topic, vond de engelse versie al leuk, al kende ik de helft van de BUK-ers (engelse BN-ers) niet, dus wist ik ook niet helemaal zeker wie nou dansers waren en wie 'stars'.
Nederlandse versie is ook leuk, alleen mogen ze Ron Brandsteder onderhand toch wel Henny Huisman en Hans van der Togt achterna sturen...
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_30243810
Wie van de BN'ers viel af? Heb de uitslag niet gezien. Vond Irene, Inge B en Jim er weer uit springen.
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_30244217
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:58 schreef Perzikje het volgende:
Wie van de BN'ers viel af? Heb de uitslag niet gezien. Vond Irene, Inge B en Jim er weer uit springen.
off-topic: Elmo
on-topic: Heb de uitslag ook gemist
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  ESF Reporter zaterdag 3 september 2005 @ 23:41:13 #131
87554 Cee
Welluk?
pi_30245167
Volgens de site vielen Rudolph en z'n partner af. De videos van de dansen staan al op de officiele rtl-site. Heb 't ook niet 'live' kunnen zien omdat RTL4,5 en 7 de hele avond op hun gat hebben gelegen.

Hoe deden ze dat trouwens met het stemmen? Hoe lang moesten ze na 't laatste paar op de uitslag wachten? Met zoiets als Idols kwam er een heel programma tussendoor voordat 't bekend werd maar hier is het aan het einde al.
  † In Memoriam † zaterdag 3 september 2005 @ 23:45:46 #132
43556 miss_dynastie
pi_30245302
Rudolph idd. Hoe die Joris er toch elke keer door komt, ik snap het niet hoor, ik vind em erg slecht dansen.
  zondag 4 september 2005 @ 00:17:42 #133
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_30246313
Die tango van Inge de B.

Echt súper mooi.....
Het leven is geen krentenbol.
  zondag 4 september 2005 @ 10:27:01 #134
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30252381
Ik heb het gisteren op video gekeken toen ik thuis kwam.
IK dacht dat ik helemaal opgenomen had Laatste stukje dat was dan welke danspaar eraf viel.
Dat had ik niet op de band staan Of DWTS liep uit !!

Ik vond Inge de Bruin ook goed dansen
Eigenlijk iedereen op Joris na dan ,die vond ik het minste goed.
Voor de rest is oké
pi_30252710
Oei... ben ik dan de enige die Irene van der Laar echt superslecht vond dit keer?
Ze kwam niet van de grond, geen vering in d'r knieen en ze stond af en toe gewoon stil!
Tuurlijk ze werd mooi door de lucht gezwiept, maar dat is meer knap van haar danspartner dan van haar... toch?

Anyway: vond Joris dit keer echt wel heel erg leuk en z'n best doen.
Evenals Rudolph trouwens.

Onbegrijpelijk dat de jury mekkert over de vering (of bounce) in de hielen van Jim terwijl Irene nog minder vering heeft dan een kerkbank. Ik snap ook wel dat ze meer op de details letten bij Jim omdat hij al veel beter is dan Irene, maar in zo'n programma vind ik dat echt gewoon stom (for lack of a better word )
  zondag 4 september 2005 @ 11:32:42 #136
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 4 september 2005 @ 17:02:56 #137
58921 Day
You can fly!
pi_30262148
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:52 schreef MlleBlakeney het volgende:
Oei... ben ik dan de enige die Irene van der Laar echt superslecht vond dit keer?
Ze kwam niet van de grond, geen vering in d'r knieen en ze stond af en toe gewoon stil!
Tuurlijk ze werd mooi door de lucht gezwiept, maar dat is meer knap van haar danspartner dan van haar... toch?
Ben ik helemaal met je eens. Irene is heel erg stijf en kan daardoor die latin dansen niet aan. De quickstep ging haar vorige week beter af.

en Joris had er nu echt uit gemoeten!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_30271659
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:02 schreef Day het volgende:
en Joris had er nu echt uit gemoeten!
Mee eens, als was hij een stuk beter en hing hij minder de pipo uit.
Als hij volgende week weer zo'n stuk beter wordt, mag hij nog wel even blijven.

Irene en Inge I waren net zo uit hun element als dat ze er vorige week in zaten.
Duidelijk hebben ze allebei meer aanleg voor de andere stijl.

Applaus voor Inge B. Danste ze vorige week helemaal niet (zelfs geen slechte rumba), deze week was dat wel anders.

Wat me ook opviel, was dat na de eerste jury-miskleun ze meteen werden teruggeroepen door sylvana. Kennelijk wordt alle kritiek op het DWTS-"forum" wel degelijk gelezen.

en natuurlijk en voor Koert-Jan. Die had het echt niet makkelijk met zo'n Verschrikkelijk Tango. Duidelijk dat RTL4 er weer een prutser op heeft gezet die de muziek had uitgezocht. Dat moet je ook door dansers laten doen, en niet door iemand die het woordje tango in de top40-lijsten opzoekt.
We hadden dan ook masaal op hem gestemd. Niet omdat hij de beste was, maar omdat hij het meest moeilijke stuk van de hele uitzending had.
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
  woensdag 7 september 2005 @ 17:33:00 #139
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30359258
Ik plaats het maar even hier. Het had ook in het Jimtopic gekund maar het gaat meer over het programma.

Liveshow 3
Egmond Binnen | 06-09-2005 | By: Jim Bakkum

Hallo allemaal! En dat was alweer liveshow 3 van Dancing with the stars....

Ik kan niet uitleggen hoe het voelt om op die dansvloer te staan als "leek" die opeens een sprong heeft gemaakt naar een hoog niveau in het stijldansen. Alle reacties zijn ook zo leuk, voor het eerst hoor ik ook bijna geen negatieve reacties!

De groep onderling is ook geweldig! Het is keer op keer hartstikke gezellig en er word wat afgelachen! Ik zal a.s. zaterdag even wat foto's maken backstage en ze op deze site zetten.

Wij zijn ondertussen alweer druk aan het oefenen op de Slow Foxtrot. We hebben nu maar vijf dagen om de dans te oefenen, omdat we zaterdag pas wisten wat voor een dans wij gingen doen. Maar met Julie als choreografe maak ik me natuurlijk totaal niet druk!

Waar ik ook echt van op kijk, is de hoeveelheid boekingen van Julie en mij op de dansscholen! Ik wist niet dat dit programma zoveel impact had op de danswereld en dat ze mij willen laten dansen (wie had dat gedacht, dat ik word geboekt omdat ik "zo goed kan dansen" haha)In een woord GEWELDIG! Ik geniet van al het dansen!

Tot snel! Gr. Jim

Bron: Jimmusic.nl

zaterdag 10 september 2005 @ 20:17:15 #140
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30463055
Zitten lekker naar dwts te kijken.

Allebij hadden we bij inge gelijk al het idee dat het niet zo lekker liep en we zijn totale leken op dansgebied. Toch lollig dat het je dan toch opvalt. Wat ook zeer onaangenaam overkwam was de blote bast van Remco. Hij had zijn jas aan mogen houden.
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:18:55 #141
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_30463112
shit net te laat met opnemen, de dans van inge en remco gemist. maar inge B krijgt dus eens slechte kritieken? beter, begon al te denken dat zij bij voorbaat al favoriet was.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:28:05 #142
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30463390
Ik heb het ook opgenomen Want ik ga om 21.00 naar Paul de Leeuw kijken
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:42:45 #143
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30463919
Vond Inge de Bruin ook tegenvallen. Heb haar beter gezien. Wel heb ik Joris Lutz z'n beste dans tot nu toe gezien
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:47:01 #144
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30464073
Inge i vond ik anders ook wel elegant
pi_30464735
off topic... maar is de neus van Irene van der Laar verkleind of zo?
Volgens mij had ze eerst een grotere neus

Waar een mens zich mee bezighoudt...
Что было, то прошло..
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:18:06 #146
70004 niksan
net een beetje meer
pi_30465151
Ik vind het maar een vreemd gaan met die puntentelling. Alles wordt heel netjes uitgelegd hoe het wordt uitgerekend en hoeveel invloed de kijkers wel niet hebben. Maar heeft iemand van jullie de totale score, dus inclusief de stemmen van de kijkers, gezien op het eind van het programma?

Ik niet
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:22:36 #147
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30465351
thats TeeVeee
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:25:10 #148
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30465446
Ik zie trouwens net een aankondiging voor de staatsloterijshow (ofzo) met Carlo boshard... en daar zien we Irene vd Laar de Samba trainen...
die gaat dus vast door
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:37:36 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30466026
Inge de Bruin viel echt tegen vandaag. Ze danste niet, ze stapte. Jammer, want het was zo goed vorige week.
Joris was helemaal

Zonde van Inge I, want dat vond ik er ook heel mooi uit zien, maar ik denk dat de overgebleven paren wel het 'interessantst' voor de komende wedstrijden.
pi_30467806
onverwacht leuk programma, ik krijg ook helemaal zin om het dansen weer op te pakken. Maar mijn husb heeft twee linkervoeten, dus die wil vast niet.

Die Inge B en haar Remco lijken inderdaad echt een verliefd stel, ook buiten de dansen om. is daar iets gaande? Ik mis helaas steeds een deel van de dansen, maar ik vind vooral Jim heel verrassend en dat stel is op een of andere manier ontroerend om te zien.
mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')