We zijn blij dat je het meedeelt...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
<= weg.
hm, misschien toch handig als we dat even een andere keer doen, moet overdag eerst nog optreden dus ben sowieso pas 's avonds weer terug. Had er vandaag even niet meer aan gedacht, sorryquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Cynic als je dit nog leest hoe doen we dat morgen dan .. zou wel handig zijn als ik wat details had .. savonds of smiddags ? en in EC of MM
Ja, daar ben ik ook blij om!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 04:09 schreef Nouk het volgende:.
Gelukkig is het 's nachts maar 4 uur van Zwolle naar Purmerend, dat scheelt.
ow okayquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
hm, misschien toch handig als we dat even een andere keer doen, moet overdag eerst nog optreden dus ben sowieso pas 's avonds weer terug. Had er vandaag even niet meer aan gedacht, sorry
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Middag!
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Middag!
Oh... Leuk...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:57 schreef Bosbeetle het volgende:Evig Pint
met andere woorden ik heb een kaizers orchestra cd gekocht
Hoe wast nouk ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:04 schreef Nouk het volgende:
Mogge!
beltegoed!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe wast nouk ?
oeh ik moet eten
ik kon je voicemailtje niet luisteren want mn beltegoed was op
voicemail? Hm er staat niks op ook denk ik, alleen een klik dat k ophing.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe wast nouk ?
oeh ik moet eten
ik kon je voicemailtje niet luisteren want mn beltegoed was op
NEE!! is afstuderen enzo, gratis werk dusquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:58 schreef Nouk het volgende:
Hm lastig. Maarja, heb je wel geld.
Nou ja, studeer je iig wel afquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
NEE!! is afstuderen enzo, gratis werk dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |