Oh, ik dacht dat je me riepquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
Of is het steeds met dezelfde persoon?.
define gekker?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:35 schreef Shirley het volgende:
En dan BB ook nog.. het moet niet gekker worden.
poule houden?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:37 schreef Shirley het volgende:
Allemaal in luv!Zullen we weddenschappie houden wie het eerst gedumpt wordt?
Huh?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:40 schreef Nouk het volgende:
fuck ik gooi mn pc uit. sorry.
tja, iets, wat noem je iets?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:46 schreef Nouk het volgende:
Oh, dus je hebt wel al iets met d'r?
Is ze van fok?
damn woman, ik heb d'r één keer ontmoet, ben d'r niet 6 jaar getrouwd mee geweestquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:48 schreef Nouk het volgende:
Precies. Als ze zo is als Melismay, kun je misschien idd beter geen foto laten zien.
Oh dat is wel fijn. Heb je tenminste niet dat ze de hele tijd alles meeleest.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, iets, wat noem je iets?
Nee, ik dacht dat ze wel eens op Fok! kwam, maar heb gister ff achter d'r pc gezeten, ze was er iig niet op ingelogd en zag ook niets van Fok! in d'r geschiedenis staan..
Ik vind het net zo schokkend. Duurt denk ik nog wel even voordat ik daar overheen ben hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
damn woman, ik heb d'r één keer ontmoet, ben d'r niet 6 jaar getrouwd mee geweest.
Ja idd! VERTEL!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:50 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn. Heb je tenminste niet dat ze de hele tijd alles meeleest.
Nou en 'iets' zeg maar dat jullie een relatie beginnen soort van?
Vertel nou even leuk!.
Shir en ik zijn al in zo'n romantische stemming.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:50 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik vind het net zo schokkend. Duurt denk ik nog wel even voordat ik daar overheen ben hoor.
Alsof jouw leven zo boeiend is dat anderen dat gaan volgen? Maar goed, we kunnen ook altijd nog een triootje op msn hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
volgens mij heb ik dit al eerder gepost, maar zulke dingen ga ik dus zeker niet op Fok! plempen, d'r zijn zo langzamerhand iets te veel bekenden van me die weten dat ik nogal actief ben op die forum, en ik verdenk sommigen ervan behoorlijk mee te lurken..
ik heb zo m'n vermoedens over iemand, laat ik het zo zeggen, diegene weet soms dingen die ie eig niet kan weten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Alsof jouw leven zo boeiend is dat anderen dat gaan volgen? Maar goed, we kunnen ook altijd nog een triootje op msn hebben
Kutquoten ook...quote:
Nee!!quote:
Hm oke.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik heb zo m'n vermoedens over iemand, laat ik het zo zeggen, diegene weet soms dingen die ie eig niet kan weten.
Nie zo moeilijk....quote:
Dat dan weer wel. Waar haal je het toch vandaan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nie zo moeilijk....
Ik heb nl. gewoon lef
Grote broekzakken hèquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Waar haal je het toch vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |