quote:<numbers> zwansen , klinkt als een erotische duitse dans
<numbers> sollen wir ein bischen zwansen
de mail is al verstuurd!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
gelijk sturen !
dan regel ik de kaartje incl. boze brief naar boedapest.net !
quote:
zwoel kijkt : "sollen wir ein bischen zwansen ? "quote:
Damn, dats net als met die botzjungen...iehlw.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zwoel kijkt : "sollen wir ein bischen zwansen ? "
aber hier gibt es kein frauwen .. Nur männerrrrrrr ....quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Damn, dats net als met die botzjungen...iehlw.
Ik hou t vanaf nu maar bij z'n normale naam.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:48 schreef Nouk het volgende:
Precies. Jasses. Dats toch van Hans Teeuwen?
waar baseer je dat op ? hij heeft wel met kim van kooten gehad !quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hans Teeuwen lijkt me best een misfit in "het echte leven".
tja, Bart de Graaff had ook wel lekkere wijven, en zo kun je nog wel meer BN'ers opnoemen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waar baseer je dat op ? hij heeft wel met kim van kooten gehad !
ze staat wel in de playboy met lelijke nietzeggende fotos .. net als die hamster van verbaan ...quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:06 schreef Nouk het volgende:
En met Anouk!
Inderdaad, eerst zielig nog wat willen zijn door meedoen aan Bobo's in de bush en dan als dat vervolgens niet aanslaat als laatste poging in de playboy gaan staan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ze staat wel in de playboy met lelijke nietzeggende fotos ..
quote:
Like duh!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
ah, shir is wakker.
Ga maar! Pisnicht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
dan ga ik maar slapen!
Maar dan kan je niet praten, brulaap.quote:
Wie zegt dat ik blijf?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:48 schreef Zwansen het volgende:
Nou ik blijf nog even. Wel gezellig zo met jou.
Ow ja, moet je doen! Geef d'r een dikke kus van me enne..veel plezier hé!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik zal Nouk morgen de groeten van je doen.
Doe ik, ja komt allemaal goed. Maar je zult ongetwijfeld alles wel horen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ow ja, moet je doen! Geef d'r een dikke kus van me enne..veel plezier hé!![]()
Ow? Van wie dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doe ik, ja komt allemaal goed. Maar je zult ongetwijfeld alles wel horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |