Er is iig weer een nieuwe.quote:
Je sigquote:
quote:
Verkapte ultiscam tributequote:
oldbiehumorquote:
Beter oplettenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
niet doorgehad dat het topic al dicht was tijden typen![]()
Zeg, dat was verrrr voor jouw tijdquote:
Ik wilde met de 190D naar de meet komen maar m'n brandstofpomp is stukquote:
Daar was jij helemaal niet bijquote:
Dat was verplicht inleesmateriaal voor mijquote:
hoop het ook, anders mag ik me geld overmaken voor hun vliegtuigquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Beter opletten
Maar het is wel te hopen dat ze nog terug kunnen naar hun hotel...
Ik zou er een monument voor willen oprichtenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat was verplicht inleesmateriaal voor mij
Altijd leukquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou er een monument voor willen oprichten
lekkerquote:
als er 1 gaat gaan er meerderequote:
lekkerquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:50 schreef ThaFreak het volgende:
collega's mogen niet terug naar het hotel vannacht, vliegen is ook nog onduidelijk![]()
bank lastig gaat vallen
Leuk, maar een wittequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader belt net op.
Hij heeft een witte civic voor me gekocht.
Ik blij!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader belt net op.
Hij heeft een witte civic voor me gekocht.
Ik blij!
tsjah.. ik heb toch ook al een aardige tijd een motor staan..quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:03 schreef ook_gek het volgende:
waarom al een auto kopen als je niet eens begonnen ben met rij lessen![]()
Nee hij staat bij de garage, kapotte brandstof pompquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:48 schreef Youp het volgende:
he sjoewe.. ben je al eens wezen driften met je pimpmobiel?![]()
rwd powah eh!
waarom? ik heb op deze manier bijvoorbeeld 500-1000 euro bespaard...quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef ook_gek het volgende:
uhm omdat het nutteloos is?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee hij staat bij de garage, kapotte brandstof pomp
ja, maar de brandstof pomp niet, dat weet toch iedereen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:15 schreef Youp het volgende:
[..]ik dacht dat die dingen onverwoestbaar waren
geen idee, ik weet niet heel veel van mercedesquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja, maar de brandstof pomp niet, dat weet toch iedereen?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:17 schreef Youp het volgende:
[..]
geen idee, ik weet niet heel veel van mercedes
Duhquote:
Jij snapt hetquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Duhiedere oldbie weet dat o_g een ferrari heeft. Hij schept er gewoon nooit over op
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Duhiedere oldbie weet dat o_g een ferrari heeft. Hij schept er gewoon nooit over op
![]()
Tsss, jij deed alsof je een 2002 Tii hadquote:
oja klopt.. ik heb m ook niet om de boom gevouwen hoor, ik heb nog nieteens mn rijbewijsquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tsss, jij deed alsof je een 2002 Tii had
Zie je nou wel, vieze neppert dat je bentquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:27 schreef Youp het volgende:
[..]
oja klopt.. ik heb m ook niet om de boom gevouwen hoor, ik heb nog nieteens mn rijbewijs![]()
hebben we toch allemaal wat gemeen hea!quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zie je nou wel, vieze neppert dat je bent
Nee, want voor je het weet merken ze dat ze de strip van de radio erin hebben laten zittenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
Ik had ook al een auto terwijl ik geen rijbewijs had.
Als je tegen een auto aan loopt die je iets lijkt moet je er niet mee wachten!
precies!quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
Ik had ook al een auto terwijl ik geen rijbewijs had.
Als je tegen een auto aan loopt die je iets lijkt moet je er niet mee wachten!
Hoi meneer "ik kan niet eens een autoradio aansluiten"quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:45 schreef Xtreem het volgende:
zit-ie wel in het stopcontact?
en wat heb IK aan die informatie?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:47 schreef Youp het volgende:
kut, ik heb weer de helft van allo allo gemist
Deze meneer "ik kan wel een radio aansluiten, oliepeil controleren en banden op spanning brengen" twijfelt een beetje aan jouw capaciteiten om logisch na te denkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoi meneer "ik kan niet eens een autoradio aansluiten"![]()
![]()
Bedankt voor de tip
Band verwisselen is wat te hoog gegrepen voor je?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Deze meneer "ik kan wel een radio aansluiten, oliepeil controleren en banden op spanning brengen" twijfelt een beetje aan jouw capaciteiten om logisch na te denken![]()
voor de meeste mensen hier wel... wiel verwisselen wil nog wel eens lukkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Band verwisselen is wat te hoog gegrepen voor je?
Zeikerig betwetertje dat je bentquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:55 schreef Youp het volgende:
[..]
voor de meeste mensen hier wel... wiel verwisselen wil nog wel eens lukken![]()
maar ik heb geen rijbewijsquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeikerig betwetertje dat je bent
Leer jij nou maar eerst eens fatsoenlijk rijden![]()
Die 2 andere "skills" van je ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Deze meneer "ik kan wel een radio aansluiten, oliepeil controleren en banden op spanning brengen" twijfelt een beetje aan jouw capaciteiten om logisch na te denken![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Band verwisselen is wat te hoog gegrepen voor je?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die 2 andere "skills" van je ook![]()
![]()
quote:En aan mijn capaciteiten twijfelen
Want?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef ook_gek het volgende:
uhm omdat het nutteloos is?
De Full-Speed sprinter, ik moet er ergens een foto van hebben van afgelopen weekend..quote:
400+ pk onder de rechtervoet toch? snelste impreza van NL ofzoiets?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De Full-Speed sprinter, ik moet er ergens een foto van hebben van afgelopen weekend..
Volvo 850 T5quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:33 schreef BazzoS het volgende:
wat voor auto ging je ophalen eigenlijk?
scooby doo is idd die blauwe die ik bedoeldequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dunno of dat die was, of er moet een 2e zijn, ik weet dat er een user hier op Fok een rappe Impreza had, een groene, en als Sjouwe het over een blauwe heeft met Scooby-Doo op de motorkap gepaint dan heb ik daar als het goed is een foto van..
Ja much better achteraf gezienquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:33 schreef Youp het volgende:
[..]
toch heel wat anders dan een 325/328 he?
Ik heb echt een poging gedaan om een goede 325 te vinden. De 1e volvo die ik dacht leuk te vinden was ook gelijk goedquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:38 schreef Youp het volgende:
[..]
je komt er nog wel achter
maar zeker ook een leuke auto
ik ben hem nu aan het kopen, ik heb al 0.1% van het hele album gekocht, voor een scherp prijsjequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
Oh als je je subwoofer in je auto of kamer wel laten beuken.....
Ashanti - Only U "koop" het album waar dit nummer op staat![]()
Mijn lamp die aan het plafond hang pleur haast naar beneden![]()
klopt, de goede zijn redelijk schaars helaas... en met volvo's wordt over het algemeen anders geredenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb echt een poging gedaan om een goede 325 te vinden. De 1e volvo die ik dacht leuk te vinden was ook gelijk goed![]()
Ik koop misschien nog wel ooit een bmw maar dan een nieuwe
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik ben hem nu aan het kopen, ik heb al 0.1% van het hele album gekocht, voor een scherp prijsje
En ik laat alle E36's op het laatste model M3 achter me nu dus achquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:42 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt, de goede zijn redelijk schaars helaas... en met volvo's wordt over het algemeen anders gereden
Geld teveel?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:47 schreef BazzoS het volgende:
oja, ik heb herbie ook al voor een deel gekocht
op een lang recht stuk jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En ik laat alle E36's op het laatste model M3 achter me nu dus ach![]()
leuk, zo'n typoquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:49 schreef Youp het volgende:
[..]
op een lang recht stuk jaik denk dat in de bocht geen gemiddelde E36 320 je al voorbij komt
Ik heb een sportonderstel jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:49 schreef Youp het volgende:
[..]
op een lang recht stuk jaik denk dat in de bocht geen gemiddelde E36 320 je al voorbij komt
nee, maar op de weg zijn er maar weinig plekken waar een of andere sjonnie je uitdaagt om te hoeken.. t is vooral leuk om zelf over een landweggetje te scheuren en bochtjes te makenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb een sportonderstel ja![]()
Nee daar heb je gelijk in, maar ben toch al niet het type dat dat soort uitdagingen aan gaatkost me alleen maar benzine
landweggetje niet, dat gehobbelquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:54 schreef Youp het volgende:
[..]
nee, maar op de weg zijn er maar weinig plekken waar een of andere sjonnie je uitdaagt om te hoeken.. t is vooral leuk om zelf over een landweggetje te scheuren en bochtjes te maken
Landweggetjes zat hier in de polderquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:54 schreef Youp het volgende:
[..]
nee, maar op de weg zijn er maar weinig plekken waar een of andere sjonnie je uitdaagt om te hoeken.. t is vooral leuk om zelf over een landweggetje te scheuren en bochtjes te maken
mjah wij hebben hier van die landwegen met decent asfalt van +-4 meter breedquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
landweggetje niet, dat gehobbel
Doe mij maar een strak stuk asfalt ipv dat gehobbel
alles rechtdoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Landweggetjes zat hier in de polder![]()
Terwijl je een peugeot rally hebtquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
landweggetje niet, dat gehobbel
Doe mij maar een strak stuk asfalt ipv dat gehobbel
Deze polder gaat niet alles rechtdoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:59 schreef Youp het volgende:
[..]
alles rechtdoorjij hebt nagedacht over je auto keuze
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Deze polder gaat niet alles rechtdoor![]()
Ja hequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:07 schreef BazzoS het volgende:
en ik wil niet zeggen dat ik nooit over buitenwegen/landweggetjes rijd, reactie testen bij het stoplicht vind ik ook ngo wel eens leuk om te doen
Wat is een volvo V50 2.0D traag zeg
Maarr hij kon wel tegen zijn verlies, duimpje omhoog toen ie langs me kwam rijdenquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja hede D5 is een topmotor de rest is niet veel soeps volgends mij qua diesel.
Die moderne diesels zijn ok manquote:
alhoewel zo'n lekkere waterski boot van mij best een 300pk sterke benzine aan boord mag hebbenquote:
niet over zo'n afstandquote:
Ding startte moeilijk gekquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
Die gast die zijn motor liet afslaan![]()
dan mag jij niet zeggen dat het niks voorsteldequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:17 schreef Youp het volgende:
[..]
niet over zo'n afstanden ook nog niet zo hoog.. ik heb dan ook pas 45km afgelegd met mn ktm...
die reed zelf op een twin.. was wat meer koppel gewend dan die 4pitter op kon brengenquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
Die gast die zijn motor liet afslaan![]()
en dan nog wat meer gewicht van die extra persoonquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:18 schreef Youp het volgende:
[..]
die reed zelf op een twin.. was wat meer koppel gewend dan die 4pitter op kon brengen
mjah.. ik heb beter gezien laat ik het zo zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan mag jij niet zeggen dat het niks voorstelde
jah... maar die agent moet ook niet zo zeiken... zeker niet met die wheeliequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Echt die kale hadden ze meteen in elkaar moeten hoeken!
je kan niet remmen, niet goed sturen enz.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef Youp het volgende:
[..]
jah... maar die agent moet ook niet zo zeiken... zeker niet met die wheelie
sturen niet goed nee.. maar hij nam de bocht toch netjesquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je kan niet remmen, niet goed sturen enz.
Wel vind ik dit links langs de linkse auto, langs de vangrail inhalen een tikkie erger
precies... onnozelheid kwadraatquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
op tijd moet reagerener is geen HOND op die weg TIEF toch op KUT politie
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:25 schreef BaraCuda het volgende:
Die vent in die BMW moeten ze gelijk in elkaar timmeren
Edit: Wel bevestiging van wat voor tuig er in bmw's rijdt
het feit dat ik het met jullie eens ben zegt genoeg denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]! Jaapi 3 bmw's naast huis heeft staat
Neequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
't is in de faculty club. kom je ook?
Volgend jaar stamgast?quote:
Nee, ik zit dan in Diemen...quote:
Care to explainquote:
ik ga een hbo-opleiding doen... technische verpleegkunde...quote:
Tietenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:18 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze wilde ik jullie niet onthouden. Kijk dat wijf in het midden. TIETUH![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:39 schreef Youp het volgende:
oefenen voor al quida
http://www.big-boys.com/articles/thefirecracker.html
Uiteraardquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:42 schreef Youp het volgende:
ga je morgen ook zuipen herm?
Wie ga je vervelen Jaap? Doe je het wel veilig? God behoede ons van kleine Jaapjesquote:
Tja, en...?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:48 schreef Youp het volgende:
nee ik ga met scouting op kamp...ik ben leiding van een hele hoop van die ettertjes van 10-14
ik mag misschien een josti zijn, maar ik ben geen kinderverkrachterquote:
Zie je wel... De pot verwijt de ketel dat ie zwart zietquote:
de pot verwijt de ketel dat hij in het keukenkastje staatquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zie je wel... De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet
Jaap, het is bedtijd voor jequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:56 schreef Youp het volgende:
[..]
de pot verwijt de ketel dat hij in het keukenkastje staat
ja die is al oud... en enorm humorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:00 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/surprisessuck.htmldit is kut
Hebben wij een keer gedaan met een vuilnisbakquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:00 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/surprisessuck.htmldit is kut
Maat van me hebben ze 4 GFT containers en een er van is nooit gebruiktquote:
ja dan nog, je weet nooit wat iemand er in pleurtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maat van me hebben ze 4 GFT containers en een er van is nooit gebruikt
o ja.. ik dacht dat jullie wachtte totdat iemand er iets ranzigs in gooide om het dan weer terug te mikkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:27 schreef Sjoewe het volgende:
Langs de kant van de weg zetten en als er iemand aankomt dingen eruit roepen of eruit springen
Je moet wat als je 15 bent
ja een kruiwagen vol compostquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:28 schreef Youp het volgende:
[..]
o ja.. ik dacht dat jullie wachtte totdat iemand er iets ranzigs in gooide om het dan weer terug te mikken
Gezellig, gaan we een hut bouwen in de tuin hierquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
Ik kom morgen wel een x aantal takken lozen Sjoewe
Ik wist dat je dom was. Maar electriciteit ZO spellen gaat wel heel verquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:45 schreef Youp het volgende:
en compost genereert warmte.. kan je daar weer wat electrischiteit van maken voor je bierkoeler![]()
We zouden er ook een huis van hunnen bouwenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gezellig, gaan we een hut bouwen in de tuin hier
breezer attacksquote:waar kan ik dit vertalen ?
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: -knip-
Verzonden: woensdag 18 mei 2005 19:15
Aan: -knip- virus!!help me ..
Mathiijs iik wOrd gek !! me pCc iis helemaal Gaar aant dOewn:S:S:S:S.. JJe
mOet me helpe!! (pleasSse) want iik weet niieY Of et aan miijn msn
liiGt(volgens miij wehl) en iik kahn niieY zOnder miijn pCc.. duSs wiihl JJe
me eve helpe!!!!:S:S:S:S jiij bent d eniiGe diie k Wweet diie daahr
versStand vahn heeft... zeG me ff wanneeR jje tiijd heb,, zOsnel mOgeliij
kzOu fiijn ziijn,,
NiikY..
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:53 schreef Youp het volgende:
lol... ik kreeg laatst een mailtje van een maat van me...
[..]
breezer attacks
dat was bij het wegtrekkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
Bij wesmisbruikers werd een neger aangehouden omdat ie met 100 een wheelie trok: Sorry het gin perongeluk
Spuit 18quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
Bij wesmisbruikers werd een neger aangehouden omdat ie met 100 een wheelie trok: Sorry het gin perongeluk
Bullshitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:54 schreef Youp het volgende:
[..]
dat was bij het wegtrekkenen die agent was wat aan het zeiken dat hij de motor totaal niet onder controle had.. nee ... als je met een yamaha R1 op het achterwiel door een bocht rijdt heb je je motor niet onder controle nee
en toen was hij zn rijbewijs kwijt.. wat een onzin
Zelfs op mijn werk zijn er mensen die in het "memoveld" de "uitdrukkingen" :S :Squote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:53 schreef Youp het volgende:
lol... ik kreeg laatst een mailtje van een maat van me...
[..]
breezer attacks
Sorry hoorquote:
Ja, en als er een kindje op een fiets was overgestoken had hij die niet gezien, kon hij niet op rijd remmen wanneer hij hem/haar zag en kon hij niet uitwijken omdat zijn voorwiel niet op de grond wasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:54 schreef Youp het volgende:
[..]
dat was bij het wegtrekkenen die agent was wat aan het zeiken dat hij de motor totaal niet onder controle had.. nee ... als je met een yamaha R1 op het achterwiel door een bocht rijdt heb je je motor niet onder controle nee
en toen was hij zn rijbewijs kwijt.. wat een onzin
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs op mijn werk zijn er mensen die in het "memoveld" de "uitdrukkingen" :S :S![]()
of
![]()
gebruiken
Vooruit danquote:
zodra je aan de rem komt val je voorover en rem je af als normaal.. daarbij was dat ook echt een plaats waar kinderen oversteken jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, en als er een kindje op een fiets was overgestoken had hij die niet gezien, kon hij niet op rijd remmen wanneer hij hem/haar zag en kon hij niet uitwijken omdat zijn voorwiel niet op de grond was
Wheelies zijn voor petjesgastenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:00 schreef Youp het volgende:
[..]
zodra je aan de rem komt val je voorover en rem je af als normaal.. daarbij was dat ook echt een plaats waar kinderen oversteken ja
kom, doe eens niet alsof je een moraalridder bent ja
kan er eigenlijk niet om lachenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:01 schreef Youp het volgende:
OMFG
check dat filmpje
http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&postid=18022407#post18022407
gij ontwetende zielquote:
wel het liefst met 2,5 16v badge, huizenhoge spoiler en eventueel nog wat chromen details...quote:
Laat maarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:10 schreef Youp het volgende:
[..]
wel het liefst met 2,5 16v badge, huizenhoge spoiler en eventueel nog wat chromen details...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:20 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zag trouwens vandaag een volwassen koe de reet van een andere volwassen koe likken
die worden toch ook iedere avond herhaald zo ongeveer op discovery niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:33 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zit maar weer eens een docutje te kijken over Hitler
Die weet waar hij over praatquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:14 schreef RijstNatie het volgende:
volvo 850 rijd deze subaru kwijt
Maak jij hem, of zal ik een plaatje zoeken waar 556 graafmachines naast elkaar op een rijtje staan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:54 schreef ThaFreak het volgende:
met dit tempo duurt het nog wel even voordat er een nieuwe komt
vette shitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:59 schreef Sjoewe het volgende:
http://boreme.com/boreme/funny-2004/m_lowriders.php?
Plugin, yadda yadda.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:59 schreef Sjoewe het volgende:
http://boreme.com/boreme/funny-2004/m_lowriders.php?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |