abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28589887
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Nou nou, ik kom ff kijken en meelullen op het welbekende FOK forum, waar iedereen altijd zo fijn 'discussieerd' tuurlijk, er zitten mensen bij die nog enigzins zinnige shit uitkramen, maar voor de rest alleen maar gejank, deathcounters en nog meer gejank. Ga eens met z'n allen nadenken WAAROM dit soort aanslagen voorkomen en niet meteen gaan roepen dat extremisten gestoord zijn en niets anders dan ons bloed willen zien. Want het is lang goed gegaan met de Arabieren.

Denken jullie serieus dat ze dit alleen doen om ons te pesten? Om al die rijke Westerse computer nerdjes tegen elkaar te kunnen laten roepen dat zij misschien ook wel een keer de lul zijn??? Ik denk het niet jongens, die mensen hebben tenminste ideaal, dat is hier HELEMAAL NERGENS te vinden...

ZO en nou niet meteen gaan schelden.
Een ideaal??

Ik heb ook een ideaal, mensen zoals jij in een massagraf laten verdwijnen, en met een beetje hulp van onze grote kindervriend Allah komen we er steeds dichterbij..
eeeh
pi_28589888
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:19 schreef Beautygirl het volgende:
Waarom wordt dit zo groot gemaakt? Het is maar een zelfmoordaanslag hoor

11 september was veel erger.
Waarom ga je niet lekker slapen? Ga weg met die flauwekul hier. Aantal doden stijgt...
pi_28589890
Hmm niet veel nieuws nu. Even afwachten dan maar....
pi_28589892
RTL5 (RTLz) --> 40 doden
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:21:17 #205
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28589894
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:20 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Inderdaad ! Wij westersen zeggen tegen de moslims dat ze zichzelf op de markt moeten opblazen en ze daarvoor in het paradijs komen.
Idd.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:21:20 #206
42843 DrazTic
kiem kiem
pi_28589896
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Ga eens met z'n allen nadenken WAAROM dit soort aanslagen voorkomen en niet meteen gaan roepen dat extremisten gestoord zijn en niets anders dan ons bloed willen zien.

Denken jullie serieus dat ze dit alleen doen om ons te pesten? Om al die rijke Westerse computer nerdjes tegen elkaar te kunnen laten roepen dat zij misschien ook wel een keer de lul zijn??? Ik denk het niet jongens, die mensen hebben tenminste ideaal, dat is hier HELEMAAL NERGENS te vinden...

ZO en nou niet meteen gaan schelden.
Goed idee! Waarom denk je dat dit soort dingen voorkomen VLR?
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:21:30 #207
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_28589900
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:17 schreef CANARIS het volgende:

[..]

O hell, weer zo´n loser

Rot op naar Maroc.nl wil je
Keer jij ff snel terug in jouw kooi
Schijt aan iedereen
pi_28589902
quote:

911 was ook een zelfmoord aanslag.
pi_28589903
quote:

Hmm ik mag geen "kutkop, mongool etc" meer zeggen van Dago.. maar als je dit echt meent.... dan ben je niet zo slim.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28589905
quote:

Het is niet één zelfmoordaanslag, het zijn verschillende aanslagen en ze zitten al op MINSTENS 40 doden
Hoe kun je zoiets negeren denk je?
pi_28589907
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hopelijk worden heel veel moslims collectief gestraft voor deze moord
Totale onzin. Dus ik als moslim moet gestraft worden voor iets waar ik totaal niks mee te maken heb?

En dan vraag je je af waarom die 'kutmarokanen' radicaliseren? Die zetten zich af tegen mensen zoals jij, ga vooral zo door zou ik zeggen, dan heb je morgen hier ook een aanslag.
pi_28589911
quote:

Lekker tactvol jij daar!
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:21:49 #213
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28589912
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:17 schreef CANARIS het volgende:

[..]

O hell, weer zo´n loser

Rot op naar Maroc.nl wil je
Het is gewoon de waarheid dat in Irak en Afghanistan dagelijks mensen omkomen door de oorlog. In dat opzicht is het westen ook niet echt netjes bezig, maar dat praten we altijd goed, want wij strijden voor de vrijheid. Dat is idd voor een deel waar, maar dat maakt het niet minder erg dat er duizenden onschuldige burgers worden gedood in Afghanistan en Irak.

Het verschil tussen de oorlog daar en de aanslagen in het westen, is dat de aanslagen ook meteen het doel hebben om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken. In de oorlog in Irak en Afghanistan is dat niet het doel. Het doel daar is die mensen te bevrijden van het dicatorschap van Osama en Saddam....
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_28589926
Jongens, de agressie hier... en dat alleen maar omdat je achter je schermpje zit. Ik wil best vertellen waar ik woon hoor, maar ik denk niet dat agressie de oplossing is.

Ik probeer hier een discussie te beginnen en niet te schelden, berijp mij goed. Jullie lopen hier heel zielig iedereen met de dood te bedreigen en voor weet ik veel wat uit te schelden. Ondertussen gaat het terreur gewoon verder hoor. Kan jij lekker computeren, kunnen zij 'onschuldige burgers' afslachten.

Kan hier echt gewoon helemaal niet serieus gepraat worden over zoiets, zijn jullie allemaal zo bekrompen dat het drama je meteen naar de keel schiet en er geen zinnig woord meer uitkomt?
Keep the stupid sentence please
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:22:20 #215
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_28589928
Vanwege de vele speculaties:

Provisional IRA Bombs
Statistics from BBC, 1998

March 1971: Attack at Ligoniel: Three soldiers killed.

July 1972: Bloody Friday. Series of blasts across Belfast. Nine killed, many more injured as 22 bombs go off.

July 1972: Ten die in bomb attack in County Derry.

October 1974: Guildford pub bombing. Five die, 44 injured.

November 1974: Birmingham pub bombings. 19 dead, 182 injured.

December 1975: Balcombe Street siege. Four IRA gunmen take a couple hostage after a street gun battle in London, surrendering after six days.

February 1978: Firebomb at hotel in Co Down. Twelve people killed, 23 injured.

November 1978: Deputy governor of Crumlin Road prison, Albert Miles, shot dead.

August 1979: Lord Mountbatten, the Queen's uncle, and three others killed by Provisional IRA bomb in County Sligo. The same day, 18 soldiers killed in bomb attack at Warrenpoint, County Down.

November 1981: Ulster Unionist MP for Belfast South, Robert Bradford, murdered.

July 1982: Two bombs in Hyde Park and Regent's Park, London. In Hyde Park, two members of the Household Cavalry and seven horses die. In Regent's Park, six soldiers from the Royal Green Jackets killed.

December 1983: Harrods bomb. Five people killed and 80 wounded in a blast during Christmas shopping at the West London department store.

October 1984: Brighton bomb. Huge blast at the Grand Hotel, during the Conservative Party conference. Five die. Among the injured: the Cabinet minister Norman Tebbit and his wife.

November 1987: Consignment of 150 tons of weapons and ammunition destined for the IRA intercepted on the French coaster Eksund.

November 1989: Enniskillen massacre. Remembrance Day parade in Enniskillen, County Fermanagh. Blast kills 11 people, injures 63.

September 1989: Deal bombing. Ten Royal Marines bandsmen are killed and 22 are injured when base in Deal, Kent, bombed.

July 1990: Ian Gow, Conservative MP for Eastbourne and former Northern Ireland minister, killed by bomb at his Sussex home.

February 1991: Three mortar bombs launched from across Whitehall at Downing Street during a Cabinet meeting. One explodes in the garden, but nobody injured.

January 1992: Eight Protestant builders killed by a bomb on their way to work at an Army base near Omagh.

December 1992: Series of IRA bombs throughout the province culminates in a blast in east Belfast which injures 27.

March 1993: An IRA bomb hits Saturday shoppers in Warrington, Cheshire. Two children, Jonathan Ball and Tim Parry, killed.

April 1993: IRA bomb in the City of London causes £350 million of damage.

October 1993: Blast at a fish and chip shop on the Protestant Shankill Road, Belfast, kills 10 people, including two children.

February 1995: Massive bomb at Canary Wharf in east London ends the IRA ceasefire that had been running since August 1994.

Bron: http://www.irelandsown.net/toengland.html

Ik geloof overigens niet dat de IRA (of een splintergroepering daarvan) achter deze aanslagen zit.
pi_28589930
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:16 schreef anneja het volgende:

[..]

psies. Hoeveel burgerslachtoffers maar weer in Iraq? Maar 50.000 ofzo toch?
En hoeveel hebben de terroristen zelf gemaakt?
pi_28589935
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:20 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Inderdaad ! Wij westersen zeggen tegen de moslims dat ze zichzelf op de markt moeten opblazen en ze daarvoor in het paradijs komen.
Hij of zij bedoelde uiteraard wat anders... want er sneuvelen relatief weinig mensen door opblazing van zichzelf.
pi_28589942
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef Dreamscape het volgende:

[..]

Totale onzin. Dus ik als moslim moet gestraft worden voor iets waar ik totaal niks mee te maken heb?

En dan vraag je je af waarom die 'kutmarokanen' radicaliseren? Die zetten zich af tegen mensen zoals jij, ga vooral zo door zou ik zeggen, dan heb je morgen hier ook een aanslag.
gaan we dreigen dan..

noem mij eens een ding wat ze ooit hebben gedaan om het hier beter te maken dan.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:22:46 #220
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_28589944
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:20 schreef Shirley het volgende:

[..]

Meen je dit nu serieus? Ga lekker met je make-up doos spelen ofzo. Wat een dom antwoord zeg.
Dit gebeurt iedere dag in Irak.
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_28589946
En ik ga morgen naar londen vakantie vieren een weekend
pi_28589956
ben benieuwd wat ze om 17:00 te zeggen hebben..
pi_28589957
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:13 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Scotland Yard

Volgens een Israëlisch radiostation zou Israël donderdag door Scotland Yard, een paar uur voor de aanslagen, zijn ingelicht om de beveiliging te verscherpen en extra waakzaam te zijn.

BRON: http://www.nu.nl/news/553(...)den_%28video%29.html
Uren van te voren?? En dat meldt een Israelische radiostation...okay je hebt een bron, maar als ze echt uren de tijd hadden, hadden ze wel iets gedaan. Tientallen minuten lijkt me dichter bij de waarheid.
pi_28589963
Leuke discussie; "die mensen hebben tenminste een ideaal" ga huilen ofzo. een discussie moet wel over iets nuttigs gaan
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:23:47 #225
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28589964
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef PelsJager het volgende:

[..]

En hoeveel hebben de terroristen zelf gemaakt?
90% ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')