Hoeveel al?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:05 schreef Het_Biertje het volgende:
my ass dat die straaljager die hier overvliegen toeval zijn
tis echt te gek voor woorden.
eta doet dat wel hoor, sorry. dat was ook de reden dat er vrij snel na madrid geen sprake kon zijn van eta.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
nee, die melden het netjes achteraf even...ETA ook
je gaat toch ook niet aankondigen wanneer je een bomaanslag gaat plegen
Foto's?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:05 schreef Het_Biertje het volgende:
Ja ik heb de aandrang een eigen heilige oorlog te voeren tegen een stel randdebielen hier.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef ShaoliN het volgende:
A_N, wat ben je weer opstandig lieverd.
Ik kots op gasten zoals jou, ik kan er helaas niks anders van maken. Blijf maar lekker denken dat dit alleen met Irak te maken heeft. De invoering van de sharia, de mening dat wij onreine honden en ons liberale gedachtengoed hebben hier niks mee te maken...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef VivaLaRevolution het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult... of bom dus. Anyway, zolang wij de Imperialistische kont van Amerika blijven likken, kunnen we rekenen op boze moslimreacties en daar IS NIKS AAN TE DOEN.
Die lui zullen nooit uit hun holes gesmoked worden.
CANARIS: Osama leeft nog en inderdaad er zitten geallieerden in Afganistan. Irak is nog een grotere kutzooi dan toen die gare hussein daar aan de macht was. Geloof me, ik ben er toen vaak geweest.
Deze aanslag was uren vooraf bij ScotlandYard bekend gemaakt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
De ETA heeft weldegelijk meerdere malen een aanslag van te voren aangekondigd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ehm, zullen we het als vrouwen onder elkaar houden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:07 schreef Logician het volgende:
[..]
die heb ik en ik studeer er ook nog bij.. wtf heeft dat er mee te maken... zielig mannetje..![]()
Als ze over Beilen vliegen zou ik het toch echt moeten vernemen in Assen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:05 schreef Het_Biertje het volgende:
Bomaanslag in financieel district...weet even geen datumquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan jij de bomaanslagen opnoemen in londen? ik kan ze namelijk niet heugen. afgezien van de mislukte (aangekondigde) aanslag op thatcher.
Komop zeg.. Het Arabische alfabeet lijkt geeneens op ons ABC, waarom zouden een paar Arabische relifascisten het Westerse alfabet gebruiken>??quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Denemarken en Italië genoemd in verklaring AQ.. dan toch Kopenhagen?
nou, dat is dan wel een heel bepaald gedeelte van Emmen, hier nog geen straaljager gezien/gehoord.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:07 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd, hier vliegen ook voortdurend straaljagers.
Gewoon heel snel die achterlijke kutkop dichthouden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Kun je je nog ergens anders druk over maken op het moment dan over het pak van Bush of klagen over de lage mate van sensatie van de beelden, kutkneus?
In dat stukje van AQ stond iets in de trend van: 'Hij die waarschuwt is geexcuseerd'quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Dat gerucht doet zich de ronde ja. Maar of dat ook echt waar is. De conspiracy theories komen altijd vrij vlot naar boven in zulke situaties.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Deze aanslag was uren vooraf bij ScotlandYard bekend gemaakt.
Uren?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef SolidArt het volgende:
Ga eens dood met je 'Eigen schuld dikke bult... ', infantiele kakkerlak die je bent.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef VivaLaRevolution het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult... of bom dus. Anyway, zolang wij de Imperialistische kont van Amerika blijven likken, kunnen we rekenen op boze moslimreacties en daar IS NIKS AAN TE DOEN.
Die lui zullen nooit uit hun holes gesmoked worden.
CANARIS: Osama leeft nog en inderdaad er zitten geallieerden in Afganistan. Irak is nog een grotere kutzooi dan toen die gare hussein daar aan de macht was. Geloof me, ik ben er toen vaak geweest.
Ik kom net uit Assen, en daar waren ze iig niet hoorbaar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als ze over Beilen vliegen zou ik het toch echt moeten vernemen in Assen.
uren ja...sure...melden jou bronnen dat...komop zegquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Die geven geen ruk om anderen. Moslim of niet molsim.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:59 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
Misschien is nederland wel een minder aantrekkelijk doelwit vanwege de grote hoeveelheden moslims die wij herbergen.
Neeequote:Op donderdag 7 juli 2005 14:56 schreef sennetijdeman het volgende:
Die yellowdog die hier net was.
al wat gehoord van je vriendin??
Ik hoop het wel voor je
quote:Relax.. de kans dat zij erbij betrokken is, is ongeveer net zo groot als dat jij nou naar buiten loopt en er poept meteen een vogel op je kop. Als je daar zelf zit dan ben je er waarschijnlijk ontzettend mee bezig en vergeet je helemaal zoiets als ff naar huis bellen, geloof me. Ze belt straks wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |