quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd, maar wel wat afgezaagde TTquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:14 schreef tho_Omas het volgende:
zeker waar
quote:
En toen ging ze offlinequote:beelz zegt:
coldplay is beter
Emma | zegt:
mja ach
Emma | zegt:
beter
Emma | zegt:
maar niet belangrijker
beelz zegt:
ook
Emma | zegt:
nuut
beelz zegt:
zuig me
creativiteit sterft nooit uit!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:15 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Och na 80 topics is de creativiteit wel uitgewerkt he.![]()
Heej kap nah anders ga ik offline enzoquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:16 schreef beelz het volgende:
[..]
Heej kap nah anders ga ik offline enzo
Je stinkt. Ga douchenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:16 schreef beelz het volgende:
Pfff de pleuris... ik ga niet douchen ook... geen zin in.
Ja schatquote:
anders komt emma je nooit zuigenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:16 schreef beelz het volgende:
Pfff de pleuris... ik ga niet douchen ook... geen zin in.
Emma is al afgeschrevenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
anders komt emma je nooit zuigen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
anders komt emma je nooit zuigen
blijven dromenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:18 schreef tho_Omas het volgende:
he kut mn palindroompje gemist
jaja wat is d'r msnquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:18 schreef beelz het volgende:
[..]Denk ook niet dat ik dat heel erg vind enz
omat hij heel cool isquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:19 schreef Molluck het volgende:
ik ook
Maar waarom kan alleen d_h dat zien?
uurtje?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
nu moet ik eerst weer 100 keer posten![]()
Omdat dolle_hond de 2e stats-koning isquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef Molluck het volgende:
Waarom kan alleen Dolle_Hond de postcounts zien? Wordt er nog wel eens gelezen in dit topic?
aah!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef snellejelle het volgende:
boe
Jemig, je laat me schikkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef snellejelle het volgende:
boe
Ik kan ze ook zien...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef Molluck het volgende:
Waarom kan alleen Dolle_Hond de postcounts zien? Wordt er nog wel eens gelezen in dit topic?
gewoon doorpostenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Voor jullie ja, ik ben daar niet goed in
ik had allang antwoord gegevenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef Molluck het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Kijk naar de laatste stand en reken uit
Keiherd!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:24 schreef Mr-Z het volgende:
wordt hier nog hard ge[BeF]t?
Ik heb even geen zin in BeF. London!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:25 schreef Billekoek het volgende:
Patat oorlog
quote:Veel militairen die aan de oefening meededen zouden hebben moeten huilen van ellende.
oeh een TTT?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heel goed. tis mijn beste topic totnutoe
Vindt je het gekquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:28 schreef Litso het volgende:
Het wil niet echt vandaag
Zo eerst maar ff douchen enzo
Wattan weer 10 keer geboot ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:28 schreef Litso het volgende:
Het wil niet echt vandaag
Zo eerst maar ff douchen enzo
iedereen kan t zien hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef Molluck het volgende:
Ik wil het wel even volgenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ow, daar laat ik me niet zo door afleiden
quote:Update 13.14 uur
Inmiddels is de persconferentie van premier Blair geweest. In een korte verklaring liet hij weten dat het inderdaad om terroristische aanslagen gaat, en dat zijn gedachten bij de slachtoffers en hun families zijn. Hij zal de G8-top verlaten om naar Londen af te reizen, maar de top zal wel zonder hem doorgaan.
Volgens Blair hebben alle leiders die bij de G8-top aanwezig zijn ervaring met terrorisme, en zullen ze allemaal helpen de terroristen te verslaan.
De politie heeft inmiddels zeven explosies bevestigd, zes bij metrostations en één in een dubbeldekkerbus. Naast de buslijnen en de metro's rijden ook de treinen van en naar Londen niet meer.
Pfff anders praat je meer poep dan ik kan uitschijten...quote:Emma | zegt:
waar komt coldplay eigenlijk vandaan?
beelz zegt:
engeland
Emma | zegt:
mss gaat t dan wel helemaal niet door
beelz zegt:
gaat wel door
Emma | zegt:
of zijn ze heel slecht omdat ze zo verdrietig en geschokt zijn
beelz zegt:
pfff praat geen poep
Tip een Top Tip Topic [hier] !quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind van wel
er zijn zelfs mods en FA's die het topic leuk vinden
en jij hebt een bevestiging dat het wel door gaat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Pfff anders praat je meer poep dan ik kan uitschijten...
wat een wijf. waarom stata ze in je msnlijst? is ze heel erg lekker ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Pfff anders praat je meer poep dan ik kan uitschijten...
Ik was net naakt onder de douche maar heb geen tieten... sorry.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Heb ik nog tieten gemist?
neuh, valt tegenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Prettige tetsersquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat een wijf. waarom stata ze in je msnlijst? is ze heel erg lekker ofzo
81 delen en DD heeft nog steeds geen tieten gepost... Zou ze ze wel hebben?quote:
ik ga niet mijn eigen topic aanmeldenquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En ik was zo netjes om niet m'n eigen topics hier in te plempen![]()
Ze is hier ook verdacht weinigquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
81 delen en DD heeft nog steeds geen tieten gepost... Zou ze ze wel hebben?.
Chris Martin belde me net op en zei tegen me in gebrekkig Nederlands "Wees not bang vriend beelz. The concert zal normal doorkaan." Dus ja ik heb bevestiging dat het doorgaatquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en jij hebt een bevestiging dat het wel door gaat?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Chris Martin belde me net op en zei tegen me in gebrekkig Nederlands "Wees not bang vriend beelz. The concert zal normal doorkaan." Dus ja ik heb bevestiging dat het doorgaat
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Chris Martin belde me net op en zei tegen me in gebrekkig Nederlands "Wees not bang vriend beelz. The concert zal normal doorkaan." Dus ja ik heb bevestiging dat het doorgaat
WAS ja.. ondertussen kon ik het toch niet latenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga niet mijn eigen topic aanmelden
[..]
maar niet zwart op witquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef beelz het volgende:
[..]
whehequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
WAS ja.. ondertussen kon ik het toch niet laten![]()
Dat is verboden door Havocquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef pc-fr34k het volgende:
maar ik ben niet zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
WAS ja.. ondertussen kon ik het toch niet laten![]()
Als ze maar geen poep op je broodje praatquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef beelz het volgende:
OMG Emma wil dat ik vanmiddag langskom om een broodje te eten....
Ze werkt in subway daar hebben ze geen frituurvoer
Gewoon doenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef beelz het volgende:
zeg dat je alleen komt als ze d'r tieten laat zienquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef beelz het volgende:
een subway zonder bom?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef beelz het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Jacques Chirac feliciteert Londen
Verkeerde titel..
Nee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
81 delen en DD heeft nog steeds geen tieten gepost... Zou ze ze wel hebben?.
Hier is Iquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef Litso het volgende:
Waar is Jan Hanelul eigenlijk?
dat is goedquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik doe t wel ff![]()
Doe jij dan nog wat topics van mij aanmelden?![]()
Ik bedoel dus van DD, als ze die van haarzelf post he. Dat mag toch wel.quote:
moin zooquote:
quote:
quote:
Wederomquote:
Mên, m'n gerbil is overleden, de kat van de buren heeft jongen en ik moest ook nog es wat kopenquote:
Gerbil doodquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mên, m'n gerbil is overleden, de kat van de buren heeft jongen en ik moest ook nog es wat kopen
quote:
Maar ik weet niet hoe ik irl met meiden moet praten... ff topic openen in R&Pquote:
Niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:43 schreef dolle_hond het volgende:
andere dingen en zo
ik heb geen internetverbinding in de auto
andere dingen zijn zoo 2001quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:43 schreef dolle_hond het volgende:
andere dingen en zo
n00b.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:43 schreef dolle_hond het volgende:
andere dingen en zo
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mên, m'n gerbil is overleden, de kat van de buren heeft jongen en ik moest ook nog es wat kopen
Ach ja, hij was al oudquote:
Moet je zeker doenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe ik irl met meiden moet praten... ff topic openen in R&P
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:42 schreef Litso het volgende:
Volgens mij hebben we ijsmeis echt weggejaagd
Bijna 4, voor deze soort ongeveer de maximum leeftijd.quote:
Maar het is heel serieus enzo en niet lachen want dan krijg ik nog een R&P ban... dat zou zonde zijn dan heb ik vanacht nix beters te doen dan hier zittenquote:
Das heel oud iddquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Bijna 4, voor deze soort ongeveer de maximum leeftijd.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:45 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z heeft al de hele ochtend: 'london bridge is falling down' in z'n hoofd![]()
Terroristen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:46 schreef Intergalactrick het volgende:
Hey, wat is er nou in Londen gebeurt?
Burqa burqa Mohammed Jihad!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:46 schreef Intergalactrick het volgende:
Wat voor een type?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:47 schreef snellejelle het volgende:
ik ga vanmiddag voor een nieuwe hond kijken
mijn huisgenote liep het ookal te zingenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:45 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z heeft al de hele ochtend: 'london bridge is falling down' in z'n hoofd![]()
Nieuw leven inblazen mênquote:
Hehehe mijn laatste ex noemde me een smerige hond toen ze het uitmaakte... ben ik niet wat voor jequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:47 schreef snellejelle het volgende:
ik ga vanmiddag voor een nieuwe hond kijken
Iets met ondergrondsen en bussen en stroomstoringenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:46 schreef Intergalactrick het volgende:
je zegt het zelf, je bent smerigquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe mijn laatste ex noemde me een smerige hond toen ze het uitmaakte... ben ik niet wat voor je
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe mijn laatste ex noemde me een smerige hond toen ze het uitmaakte... ben ik niet wat voor je
Ik kom net onder de douche vandaanquote:
Ik ga vandaag een beetje afkicken men, ik ga voor m'n vakantie precies 10000 halenquote:
Ik ga vandaag een beetje afkicken men, ik ga voor m'n vakantie precies 10000 halenquote:
Heej dan is mijn laatste ex wel wat voor jequote:
Succes.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ga vandaag een beetje afkicken men, ik ga voor m'n vakantie precies 10000 halen
telefoonnummer?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Heej dan is mijn laatste ex wel wat voor je
Zo is het wel makkelijk jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ga vandaag een beetje afkicken men, ik ga voor m'n vakantie precies 10000 halen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Heej dan is mijn laatste ex wel wat voor je
Ze is welquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik hoop dat zeis. heb r nog niet gezien
Komt door de bommen in Londenquote:
Gecondoleerdquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:01 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga nu ook.
Alsof ik het expres doe mênquote:
Ik ga ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:01 schreef AMD64 het volgende: