Ze hadden het net wel over mensen onder witte lakens op verschillende plaatsen in Londen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:12 schreef ioko het volgende:
BBC heeft het nog steeds over --> Geen bevestigde doden, wel veel gewonden....
er wordt nu natuurlijk ook geen enkel risico meer genomen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:12 schreef kLowJow het volgende:
"Security incidents" bij Swindon en Brighton. Treinstations afgesloten.
Idiotsquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:12 schreef Bastard het volgende:
3x raden wie er achter zit.
Zoveel passen er niet in zo'n dubbeldekker volgens mij.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Re het volgende:
[..]
ga uit van gemiddeld 100 man in een bus en dan kan je wel uitrekenen wat het resultaat is
jipquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Re het volgende:
[..]
ga uit van gemiddeld 100 man in een bus en dan kan je wel uitrekenen wat het resultaat is
* Jojogirl heeft ook last van die machteloze woede.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb echt zin om iets te slopen nu, ik kan me er echt kwaad om maken, waarom doe je zoiets stelletje klerelijers
hier lukt het nog steeds nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Chillmeister het volgende:
netwerk ligt niet helemaal plat. Ik ben nog gewoon aan het bellen met t-mobile
Is expres zo gedaan om te voorkomen dat de FP plat gaat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:11 schreef pooier het volgende:
[..]
Nou, FOK! Frontpage is aardig naar de klote....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |