Ik weet lekker al wie er gaat winnenquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:38 schreef LeBeau het volgende:
Zo, ANTM zit er weer op. Ik kan niet wachten op volgende week, stel bitches.
Vindje ?quote:
Kom maar op, ik ben wel in de stemming me helemaal lam te zuipenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:25 schreef LeBeau het volgende:
Misschien moeten we MissB wat drank voeren, komt er vanzelf leven in de brouwerij.
My kinda girl.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kom maar op, ik ben wel in de stemming me helemaal lam te zuipen
Van zulke vrouwen houd ik nou.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kom maar op, ik ben wel in de stemming me helemaal lam te zuipen
Goh, jij ook al? Vandaag viel het wel mee bij mij, maar gisteren... oei!quote:
quote:
Wachten tot het weekend dan heren, ik zit hier drankloos thuis.quote:
Ja het was weer feest netquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Goh, jij ook al? Vandaag viel het wel mee bij mij, maar gisteren... oei!![]()
Same here. En volgens mij ben ik hier thuis niet de enige die er zo over denkt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja het was weer feest net![]()
Pffft, kan niet wachten tot ik hier weg ben.
Wat is dat toch met dat 'wachten tot het weekend, dan ga ik drinken' ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Wachten tot het weekend dan heren, ik zit hier drankloos thuis.
Zonder drank in huis moet je wel he? En elke avond zuipen is ook wel lichtelijk overdreven denk ik.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat 'wachten tot het weekend, dan ga ik drinken' ?.
Nee joh! Gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef MissBliss het volgende:
En elke avond zuipen is ook wel lichtelijk overdreven denk ik.
Als ik het niet bij het weekend zou houden zou m'n lever het nooit redden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat 'wachten tot het weekend, dan ga ik drinken' ?.
Nee dat is bij mij ook ineens wel heel duidelijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Same here. En volgens mij ben ik hier thuis niet de enige die er zo over denkt.
Hehehequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als ik het niet bij het weekend zou houden zou m'n lever het nooit redden.Ik drink, maar heb nooit van mate gehoord.
En het begon nog wel zo goed.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En elke avond zuipen is ook wel lichtelijk overdreven denk ik.
Sorryquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het begon nog wel zo goed..
quote:
Beavje!quote:
Ogg? Dat klinkt als trol-praat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:54 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben er ook nog
Weet iemand hoe je .ogg files overzet naar mp3?
Je hebt al een uur niks gezegd.quote:
Je leest m'n feauteaubouque!quote:
Naja het is een muziekbestand dat mn mp3-speler niet kan lezenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ogg? Dat klinkt als trol-praat.
"Ogggg!"
Het is druk op msn Beauquote:
Ik doe het welquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je leest m'n feauteaubouque!.
ik ga trouwens geen nieuw topic maken heur. Dat is Eng en dat kan ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |