Als je nou even rustig uitlegt welke drol overdwars tegen je kringspier zit te drukken misschien zou het dan wat duidelijker worden.quote:
Helemaal mee eens, stelletje eikels zijn het. Incompetent kut volkquote:De FA's moeten zich toch eens afvragen of jij wel in de crew past met zo'n houding.
Helaas, je bent er nog.quote:Totaal geen respect voor users maar ondertussen wel een forum stukmaken en users wegjagen met dit soort gedrag.
Geen idee Hobbeltje, leg eens uit?quote:Hoe denk je dat de buitenwereld tegen FOK! aankijkt Havoc? Dat is niet best kan ik je zeggen. Dat komt met name door 'modjes' als jij die hun verantwoordelijkheden ontlopen en meer genoegen scheppen in het afbranden van users. Fijne policy. Toen ik nog in de crew zat kwam dat soort gedrag nauwelijks voor.
Ik hoef alleen maar naar mijn notes te kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan m'n nachtelijke non-argumenten FB GC met Calvje nergens meer vinden![]()
Die heb ik nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:18 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar naar mijn notes te kijken.
snellejelle! natuurlijk zit jij hier ook weer! ik kan mij nog herinneren dat jij altijd zei dat je het niks uit maakte hoeveel posts je had. en nu?? nu ben je alleen maar bezig dat cijfertje omhoog te krijgen. SCHANDALIG! ze zouden je levenslang moeten bannen!!!quote:
wat een belachelijk en overbodig topic heb jij in je sig staan. er is maar één zinvol topic in TV en dat is de mijnequote:Op donderdag 7 juli 2005 11:21 schreef babba_ het volgende:
[..]
snellejelle! natuurlijk zit jij hier ook weer! ik kan mij nog herinneren dat jij altijd zei dat je het niks uit maakte hoeveel posts je had. en nu?? nu ben je alleen maar bezig dat cijfertje omhoog te krijgen. SCHANDALIG! ze zouden je levenslang moeten bannen!!!![]()
De adverteerders lopen hier de deur niet plat. Weet je hoe dat komt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:16 schreef Havoc het volgende:
Geen idee Hobbeltje, leg eens uit?
Je vergeet Calviequote:Op donderdag 7 juli 2005 11:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
De adverteerders lopen hier de deur niet plat. Weet je hoe dat komt?
Dat komt door users als jij Havoc!
En door: R@B, Veerboot, Veekeend, Danny, Yvonne, Nikky, Lucille, Nathalie, Dagonet, Cynix, Loeder, Buzzer, Golfer, IRBaboon, Mitt, Insomaniac, Sp3c, Zroentje, MUUS, Pool en Iteejer.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat een belachelijk en overbodig topic heb jij in je sig staan. er is maar één zinvol topic in TV en dat is de mijne
dat kuj nie makenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:26 schreef snellejelle het volgende:
even over dat bijhouden van de dagcijfers. dat zien al die baggeraars op het forum alleen maar als stimulans om nog meer te posten, dat hebben we de afgelopen dagen wel gemerkt. kan daar niet mee gestopt worden?
Check medquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Gelukkig hebben ze het licht gezien met: Static en Kastanova.
weer zo'n inhoudsloze reactie. met argumenten kun je niet van me winnen dus ga je weer zo doen. knap hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:25 schreef babba_ het volgende:
[..]jij en al je stagiaires moeten gewoon opzouten, beetje het forum verneuken!
oh god, weer zo'n inhoudsloze reactie. geef argumenten, loze kreten daar heeft niemand wat aanquote:
Ja de leiding heeft het licht gezien ja: die 2 zijn eruit gekeild, goede zaak. Dat zou weleens de redding van FOK! kunnen zijn. Maar er moet meer gebeuren. R@b moet ook uit de crew en SCH moet erin.quote:
SCH is er een dag in geweest, of iig een dagdeelquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja de leiding heeft het licht gezien ja: die 2 zijn eruit gekeild, goede zaak. Dat zou weleens de redding van FOK! kunnen zijn. Maar er moet meer gebeuren. R@b moet ook uit de crew en SCH moet erin.
Maar ontopic: wat versta jij onder 'even'?
zodra ik terug ben ga ik weer huilen bij de mods!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:32 schreef snellejelle het volgende:
zwak hoor zo'n topic durven openen tijdens mijn vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |