Ja. Dat als jij je er mee gaat bemoeien, dat je wel met argumenten moet komen die enig hout snijden.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:18 schreef speknek het volgende:
Ik vind het schandalig dat je zo over de rug van mensen post. Ik heb een topicreport geplaatst, en hopelijk kan een van de geliefde mods jou aanpakken.
Teleurstellend dat deze open blijft Havoc. Wat is de nieuwswaarde?quote:
nee tis een imitatie van niksquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:27 schreef Echo99 het volgende:
Hoi, ik ben Calvobbes
lijkt t een beetje?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Teleurstellend dat deze open blijft Havoc. Wat is de nieuwswaarde?
En dan spreek je zo'n Yvonne erop aan maar antwoorden ho maar.
Nee Havoc, leg mij nou maar eens uit waarom deze 'even' openblijft. Er zat toch zoveel nieuwswaarde aan dit topic? In dat licht snap ik dat ' even' niet. Je had bijvoorbeeld ook kunnen zeggen 'Deze blijft open'. Dát was helder geweest Havoc, nu voeg je weer allerlei bijwoorden toe en is de duidelijkheid voor de user ver te zoeken. Ik verwacht antwoord.
Jij doet aardig je best!quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Nou eh Havoc, laat anders maar hoor.
Je hebt blijkbaar belangrijker dingen te doen dan je users behoorlijk te informeren.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:32 schreef Dark_Killah het volgende:
Gister heb ik een verhaal gesubmit over de mogelijke nieuwe wereldtournee van U2 en dat daar een complete lijst van data is uitgelekt. Op zich best wel interessant want U2 is erg hot op het moment en heeft ook in Nederland veel fans.
Daarnaast is het ook een verhaal wat nog niemand heeft, hooguit wat geruchten hier en daar op een U2 forum ofzo. Dus leek mij wel een verhaal waarmee Fok! zou kunnen opvallen.
Dan vind ik het best wel jammer en een gemiste kans als dat niet geplaatst is. En dan zou ik ook wel willen weten waarom dat niet geplaatst word.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Veekeend, waarom moet in het bericht 'Turk pijpt paard voor goede doel' nou weer de afkomst vermeld worden? Het doet toch niet ter zake dat het toevallig iemand van Turkse origine is die dat paard pijpt? Je vermeld toch ook niet of het een Lipitzaner- of een preswalskipaard is?
Ik verwacht dat je het veranderd.
Het is ook jammer dat je altijd dezelfde topics een kans geeft H@cov. Ik hoor diverse geluiden van users dat ze de behoefte hebben aan gevarieerde topics.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Nou eh Havoc, laat anders maar hoor.
Je hebt blijkbaar belangrijker dingen te doen dan je users behoorlijk te informeren.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Veekeend, waarom moet in het bericht 'Turk pijpt paard voor goede doel' nou weer de afkomst vermeld worden? Het doet toch niet ter zake dat het toevallig iemand van Turkse origine is die dat paard pijpt? Je vermeldt toch ook niet of het een Lipitzaner- of een preswalskipaard is?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:32 schreef Murray het volgende:
[..]
Matige calvobbes imitatie, lijkt meer op buzzer.
Het is weer typisch dat deze rechtse nieuwsposter zijn gezicht niet laat zien. Gewoon een fatsoenlijke vraag, maar blijkbaar heeft Veekend nuttigere dingen te doen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Veekeend, waarom moet in het bericht 'Turk pijpt paard voor goede doel' nou weer de afkomst vermeld worden? Het doet toch niet ter zake dat het toevallig iemand van Turkse origine is die dat paard pijpt? Je vermeldt toch ook niet of het een Lipitzaner- of een preswalskipaard is?
dit soort opmerkingen vind ik dus niet gepast en wil je vriendelijk, doch dringend, vragen deze post te editten en je excuses aan te bieden aan de getroffen user.quote:
Oeps, verkeerde frust geimiteerd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:43 schreef jogy het volgende:
Hahahaaahaha!! Jij bent echt grappig xenomaniac!!
Je hoeft niet zo op de man te spelen jogy.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:43 schreef jogy het volgende:
Hahahaaahaha!! Jij bent echt grappig xenomaniac!!
OMG!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:42 schreef Xenomaniac het volgende:
R@b, het slaat echt nergens op om Mohammed B. een Marokkaanse activist te noemen.
Mohammed B. is nog niet veroordeeld en hij heeft gewoon een Nederlands paspoort.
Typisch iets voor R@b om er al vanuit te gaan dat Mohammed B. schuldig is terwijl het nog niet voor de rechter is geweest. Door die jongen Marokkaanse activist te noemen stigmatiseer je een hele groep.
Ga aub niet zo hypocriet lopen janken dat anderen wel aardig zijn. Jij bent precies hetzelfde als de rest en het lijkt me dus volstrekt belachelijk om deze manier van doen aan te nemen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:45 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind je stoer jogy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |