quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:51 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Dan is die schnitzel potdomme aangebrand
Daar gaat wat mis geloof ikquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:51 schreef Zebbie het volgende:
Ik ga vannacht denk ik om 3 uur slapen en morgen wat vroeger opstaan
Opgekeesd moet dat zijn. Oder aufgekeest.quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:52 schreef Rabrynil het volgende:
Over 17 posts ben ik opgerot (nu dus 16)
Dan ga ik ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:52 schreef Rabrynil het volgende:
Over 17 posts ben ik opgerot (nu dus 16)
Oke, dit topic krijgen we niet meer volquote:
Jij bent echt into dat postaantal he?quote:
Nee hoor. Dacht ,mooi afronden"quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jij bent echt into dat postaantal he?
Opgekeesd danquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jij bent echt into dat postaantal he?
Klopt. Ik ga ook eerderquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Oke, dit topic krijgen we niet meer vol
Maar je houdt het wel haarfijn bijquote:
Zo gaat het wel snel he?quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:54 schreef Rabrynil het volgende:
Nog 13 (nu dus nog 12)...
Ik wilde nog ff een multipost maken voor het slapen, maar het lukt nietquote:
Geluktquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:55 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik wilde nog ff een multipost maken voor het slapen, maar het lukt niet
Dat blijkt maar weer ja, zou me niets verbazen als jij bij elke post een streepje op een papiertje zet, en ze dan natelt of fok wel goed mee gaatquote:
quote:Beste abbonnees,
In verband met een foute cacheverversing in onze DNS-servers is de site google.nl (of google.com) de hele avond niet te bereiken geweest.
Mocht zoiets in de toekomst weer voorkomen, dan kunt u gebruik maken van de Windows Hostsfile (in de map %windir%/system32/drivers/etc/) om de host goed te forwarden.
Met vriendelijke groet,
Johan Heugelen
Manager Technical Support Info **Censuur**
Beste Danny,quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:56 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer ja, zou me niets verbazen als jij bij elke post een streepje op een papiertje zet, en ze dan natelt of fok wel goed mee gaat
Ben je mooi klaar meequote:
Dat soort situaties ga je dan krijgen jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Beste Danny,
Mijn PI geeft aan 33000 posts. Echter heb ik er zelf 33001. Kan je even nakijken?
Danny's vrijetijdsbestedingquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Beste Danny,
Mijn PI geeft aan 33000 posts. Echter heb ik er zelf 33001. Kan je even nakijken?
Ik had het over multiposts menquote:
Heb nog leuke posts zo laat op de avondquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat soort situaties ga je dan krijgen ja
Danny telt ze zelfquote:
Ik zeg toch multipostsquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Sorry hoor. Moet je maar duidelijker zin
Dan gaan ze jou morgen ook zo achterlijk lopen bashen in het postaantaltopicquote:
Niet weten wat multiposts zijnquote:
Hoi Parvusquote:Op donderdag 7 juli 2005 03:00 schreef Parvus het volgende:
AMDhttp://forum.fok.nl/topic/718220/3/50#28577413![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |