Hij verontschuldigt ook dat hij de wereld vervuilt om zijn eigen economie te laten draaienquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
OMG
[..]
Echt zo'n bush uitspraak, gelijk verontschuldigen
Nee, maar dat is tegenwoordig ín mênquote:
Daarom is het ook echt zo'n bush uitspraak.quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:03 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Hij verontschuldigt ook dat hij de wereld vervuilt om zijn eigen economie te laten draaien
quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Daarom is het ook echt zo'n bush uitspraak.
Je PI mên, istie blijven hangen?quote:
weehhehehhe !!! 11111 oneoneonequote:Op donderdag 7 juli 2005 02:04 schreef Khalein het volgende:
[..]
Fuck Lance Armstrong, dit is de echte shit
Zo veel mogelijk de zelfde PI achter elkaar?quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:05 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk PI-reexen gaan maken
quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk de zelfde PI achter elkaar?
Prioriteiten stellen moet ik nuquote:
Wat een theorie, redenatie en geblaat. Maar dit topique is interessanterquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:05 schreef Sjoe538 het volgende:
http://members.home.nl/rlaurens/
leesvoer mensen.. leesvoer
31415quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:07 schreef Litso het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel topics ik ga missen op vakantie
Dan zijn wij alvast 2 verse Fok!ersquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:06 schreef Litso het volgende:
Zow, ff wc, peukje, drinken en rek- en strekoefeningen. Ik kan er weer ff tegenaan
Goed gemarineerd en doorbakken vind ik ze wel lekkerquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:01 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ehm, neenIs absoluut niet mijn ding, speklappen
Ben je dat inmiddels zelf ook al?quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goed gemarineerd en doorbakken vind ik ze wel lekker
quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:08 schreef AMD64 het volgende:
Bord: Michael Jacksons 1st wife
Bush: Who is Liesethery Phurphy?
WRONG
Dr_Phil: Who is McCarly Calcin
Nog gelezen?
Dus de duim?quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik gebruik de meeste toch wel elk topic een keertje
Ik wil iets anders dan anders, dus ik neem altijd diegene naast de standaardquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik gebruik de meeste toch wel elk topic een keertje
Na 2 weken Kreta en vanmiddag zonnehemel ben ik medium donequote:
Aha. Dan weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:09 schreef Litso het volgende:
[..]
De meeste PI's wel een keertje, bedoelde ik.
Ja, alleen voor Uber-postsquote:
Stormlooptopiquequote:Op donderdag 7 juli 2005 02:10 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, alleen voor Uber-postsOversight had hier ooit eens een topic over dacht ik
Ik gebruik hem vooral in het Wat luister je nu topic als ik weer eens Goldfinger - Superman (mijn favo nummer) luisterquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:10 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, alleen voor Uber-postsOversight had hier ooit eens een topic over dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |