quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:35 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
* Rabrynil bukt
Krijg je dan bukkake?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:37 schreef AMD64 het volgende:
Bord: 1492
Queen E: ,,What much do i pay for a pair of shoes by priceless"
WRONG
Queen E: ,, Son of a bitch
whehehquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:37 schreef AMD64 het volgende:
Queen E: ,,What much do i pay for a pair of shoes by priceless"
WRONG
Queen E: ,, Son of a bitch
In dat geval kijk ik m vandaag nogquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:37 schreef AMD64 het volgende:
Filmpje (spel met bush) duurt ongeveer 10 minutenAls iemand nog een beter uploader heeft. Graag
Tja, ik heb even niets met onbep. dataverkeer nuquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:37 schreef AMD64 het volgende:
Filmpje (spel met bush) duurt ongeveer 10 minutenAls iemand nog een beter uploader heeft. Graag
* PrintScreen Rabrynil een lollie geeftquote:
whehe je bent ook een noob!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:37 schreef Slarioux het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik een of andere html mongool ben? Krijg je een mailtje "ja dit randje moet breder, en hier is de html code"... ALSOF IK DAT GODVERDOMME NIET WEET.
Kop hem in, i dare u.
HILARISCHquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:37 schreef Slarioux het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik een of andere html mongool ben? Krijg je een mailtje "ja dit randje moet breder, en hier is de html code"... ALSOF IK DAT GODVERDOMME NIET WEET.
Kop hem in, i dare u.
Kan ik ook nog iets anders kiezen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen Rabrynil een lollie geeft
Nog even over dat randje he...quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:37 schreef Slarioux het volgende:
Kop hem in, i dare u.
Misschien een downloader?quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:38 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Tja, ik heb even niets met onbep. dataverkeer nu
Maak hem scheef met CSSquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:39 schreef Litso het volgende:
Slari, het quickreply vakje is ook scheef!
WIj hoeven dit niet te weten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:37 schreef Slarioux het volgende:
Kop hem in, i dare u.
Ik werk godgenakende niet drie weken aan een website om verbetert te worden door een of andere debiel die het verschil niet weet tussen een H1 tag en <font size=20>quote:
Een half uur is lang vind je?quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Hij staat al een heel topic lang klaar
Stank voor dank. Whehehequote:Op donderdag 7 juli 2005 01:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik werk godgenakende niet drie weken aan een website om verbetert te worden door een of andere debiel die het verschil niet weet tussen een H1 tag en <font size=20>![]()
.
OMFG!!!!!!oneone1111oneone1!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik werk godgenakende niet drie weken aan een website om verbetert te worden door een of andere debiel die het verschil niet weet tussen een H1 tag en <font size=20>![]()
.
Het is een echt onderwerp. Bang?quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:39 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
WIj hoeven dit niet te weten.
John.
Bevestigingen zijn okayquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:40 schreef AMD64 het volgende:
Dr_Phil: ,,How many cornball comespun phrases can i wedge into a one hour program?
Hoelang deed je daar nou over, en kan je er achteraf om lachen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:40 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
OMFG!!!!!!oneone1111oneone1!!:D:D:
:
: D:
![]()
![]()
![]()
!!! OMFG !!!!oneone111
De <font> tag bestaat niet eens verdomme.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
.
Vraag dat eens over deze hele reeks?quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hoelang deed je daar nou over, en kan je er achteraf om lachen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |