Gewoon een zwarte achtergrond dus?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zou je voor mij ook zoiets kunnen maken maar dan met dit plaatje?
[afbeelding]
Maar dan met als achtergrondkleur de kleur waarin de avaters normaal staan (in die "frame-kleur"). Dus dat Wytske dus eigenlijk oplicht. Die lege kleur mag best lang in beeld blijven (in elk geval langer dan dat je in die andere avater gedaan hebt)
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gewoon een zwarte achtergrond dus?
[afbeelding]
of begrijp ik het niet goed?
Bedoel jou avater niet Svenniequote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:14 schreef Svensational het volgende:
Maar bij mij zijn het verschillende plaatjes die overlopen, Mark.
quote:
Ja, en wie had die ook alweer aangevraagdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bedoel jou avater niet Svennie![]()
Deze bedoel ik: (althans, dit idee)
[..]
Geen idee, heb me niet ingelezenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en wie had die ook alweer aangevraagd?
Het staat er 1 post bovenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Geen idee, heb me niet ingelezen.
Niet Ali B. maar....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:41 schreef Cart_man het volgende:
Is het mogelijk om de avatar die ik nu heb te verbeteren? Zoja, kan iemand dat voor me doen?
<----
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:42 schreef Woffel het volgende:
Ik heb zelf net deze avatar gemaakt, nu is hij qua omvang nog te groot en als ik 'm verklein maak ik hem alleen maar verlepter. Misschien dat iemand 'm zodanig wil aanpassen dat 't iets langer duurt voordat het andere plaatje komt en dat ik 'm wel kan uploaden.
[afbeelding]
Hier de twee plaatjes afzonderlijk:
http://www.freespace.nu/s(...)s/900_1123885927.jpg
&
[afbeelding]
mvd.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:54 schreef Brilaap het volgende:
Hallo,
Wie zou voor mij het volgende plaatje kunnen verkleinen en die letters linksboven weg willen halen? En ervoor willen zorgen dat het plaatje nog wel mooit blijft wb contrast/kleur/etc.
Plaatje: [afbeelding]
kleine moeitequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:16 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Thnx man, ik heb de onderste genomen. Ziet er netjes uitDank
Dank!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:21 schreef Yeahinho het volgende:
Iets scherper (ik kon het niet laten).
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |