1150 volgens mij voor mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:10 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey maar wat is "de stand" tot nu toe?
hoeveel cm?
Ik dacht alquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
71 bedoel ikDronken van mijn toetsenbord
Hij is zelfs hier langsgeweestquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Komen jullie dan ook ECHT niet meer uit dit topic?![]()
is al best ff bekend![]()
conflict die doet dat zo evenquote:
Als je numpad gebruikt lichtelijk logischquote:
Een kut-users met kut-topicsquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Verwacht je niet hé, ik had het ook al niet verwacht hoor. Maar toch is het zo![]()
dat deed ik zo evenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:08 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een hele puike actie
Hij post bijna nooit meerquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Verwacht je niet hé, ik had het ook al niet verwacht hoor. Maar toch is het zo![]()
Nu je het zegtquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:12 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als je numpad gebruikt lichtelijk logisch
Nouja, wie t ook was, bedanktquote:
Goh, die is nieuwquote:
Dan zijn er al 20 volquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Conflict doet daar een dag over. Om er een slotje erop te gooien
Je gebruikt dequote:
Sinds Vok! goed loop niet meer idd.]quote:
Hela PS!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:12 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben weer terug
Waar gaat het over?
Buiten bier friet en tieten om uiteraard.
Mên, dat had ik altijd alquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:12 schreef Mailbox het volgende:
[..]
door mij heb je wel een obsessie voor waterijs gekregen![]()
kewl , doe ik toch nog iets goed![]()
joa zeg hequote:
Niet vandaagquote:
Conflict als modquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:12 schreef AMD64 het volgende:
Over uhm. Conflict PS.
Dus? Dat mag ik niet als ik mod ben?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Jawel, maar jij moet gewoon topposter blijven!
Fokkers doen Het Zelfquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef AMD64 het volgende:
FHZ. Wat betekent dat?
Kontfik iddquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Conflict als mod
Ben geneigd om FKZ in de gaten te gaan houden
Maar toch vaag dat ze dan juist hem kiezen, z'n topics hebben nou ook weer niet zo'n goede kwaliteitquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sinds Vok! goed loop niet meer idd.]
P8 moet zijn pet trouwens nog steeds opvreten omdat Conflict mod is geworden: Een extra moderator op FHZ *Conflict*
Ik heb vakantiequote:Op donderdag 7 juli 2005 00:14 schreef mother-mother het volgende:
![]()
![]()
[..]
tis haske spannend man, kom jij weer met 1150?
![]()
Niet echt eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |