abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juli 2005 @ 14:27:51 #51
38509 Phate
But Seriously
pi_28680700
ik verwacht ook van mijn vrienden dat als ze een probleem met me hebben dat ze me dat zeggen!
als je iets niet goed doet zonder dat je dat weet, en niemand zegt je dat, dan kan je jezelf toch nooit verbeteren?

natuurlijk brengen we dat wel subtiel soms, want je wilt niet over elkaar heen lopen, maar ik zou boos worden als ik er achter zou komen dat me niet is verteld wat ik fout deed!
ik zie het dus ook als mijn verplichting om mijn vrienden op hun 'foutjes' te wijzen. niet continue natuurlijk, je wilt niet dat ze zich daar weer aan gaan ergeren.
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
pi_28680981
Ja gisteren nog Krijg ineens een sms of ik ook naar E. kom, daar is zomercarnaval.
Dus ik sms dat ik niet kan, ben hondenoppas (ze weet dat ik 'm niet alleen wil laten, ze heeft er zelf twee, we hadden het er laatst nog over gehad) en dat mijn auto het heeft laten afweten vandaag.

Krijg ik om half elf 's avonds weer een sms: Komen jullie nog?Tis zooooo gezellig!

Ja, dan heb ik wel zin om ff te sms-en of ze poep in haar ogen heeft ofzo Ik dacht dat ik vrij duidelijk was dat ik niet wegkon

Zo typisch, maandenlang niet van de bank af te branden op zaterdag, nu ook nog zwanger (en dus NOG erger moe en zucht en steun en kreun) zegt contstant NEE GEEN ZIN als we haar meevragen en ineens is er iets te doen waar ze kennelijk wel voor van de bank kan komen, kan ik niet mee, leg netjes uit waarom en dan krijg je nog lekker zo'n kut-smsje dat het ZOOOOOO gezellig is....

Maar ik ben er alweer overheen hoor....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')