Vergis je niet. Vaak zijn ze zelfs duurder! En als je een FreeID of een VIP-Fame of een VIP-VanLeest pas hebt, dan ben je soms zelfs goedkoper uit dan de MM.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:53 schreef Chielus het volgende:
ik hoop at hier snel een Mediamrkt komt, die hebben zo nu en dasn toch wel leuke aanbiedingen.
OEH! SEXY!quote:
zo super was die film niet maar voor die prijs zal ik hem wel in huis halenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:42 schreef Dizer het volgende:
R2 - 2 Disc NL
[afbeelding]
Bij de Mediamarkt in Alphen voor 9.99!
Maar dan wel met moeite. Hij stond daar voor 22.99 en ik zei dat ie in Rotterdam dus voor 10 euro staat en dat vrouwtje had zo van.. dat kan niet en die kost inkoop voor 13.99 dus das echt vreemd. Dus ik zeg, bel maar naar Rotterdam hoor..Toen zei ze, nou goed ik geloof je wel Dus ik doe hem wel voor 10 euro, want we moeten ons toch aan de 30km policy houden ivm Laagte Prijs Garantie. Dus heb ik hem toch nog voor 10 euro gekregen! Super service
Ik heb de film nog nooit gezien. Maar voor 10 euro...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:29 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
zo super was die film niet maar voor die prijs zal ik hem wel in huis halen
misschien vind ik hem na een 2e keer kijken wel beter
Dat van Seagal kan echt niet hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:59 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een extreme smaak heb ik toch: russische/zweedse arthouse en Seagal in een bestelling
quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb de film nog nooit gezien. Maar voor 10 euro...
kom mij bekend voorquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of je bent verslaafd of je bent het niet
Ik heb die film anders gekeken en ik vond hem geweldigquote:
Is ie weer een kok die al je botten met 1 beweging kan kraken? Zoals in al zijn 340 filmsquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik heb die film anders gekeken en ik vond hem geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |