Ik heb hem gisteren nog gezien bij de FRS en bij de Diskolandquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Oh vet, waar heb je die vandaan?
Pas uit zeker? Heb hem iig nog nergens gezien.
in volgorde:quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan rest mij nog enkele vragen voordat ik hem ga bestellen:
- Hoelang doen ze erover in praktijk? Maand?
- Wat geef jij aan, om op zo een pakket te zetten?
- Wat rekenen ze voor bezorgkosten?Want volgens de site zie je dat pas als je bestelt
Thx
- Pakketjes vanuit Korea zijn in mijn ervaring altijd binnen een week na verzenddatum binnen, ongeacht verzendmethode. EMS is uiteraard wel sneller.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan rest mij nog enkele vragen voordat ik hem ga bestellen:
- Hoelang doen ze erover in praktijk? Maand?
- Wat geef jij aan, om op zo een pakket te zetten?
- Wat rekenen ze voor bezorgkosten?Want volgens de site zie je dat pas als je bestelt
Thx
ik heb hem van dvd.nl voor ongeveer 50 euri,quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Oh vet, waar heb je die vandaan?
Pas uit zeker? Heb hem iig nog nergens gezien.
Staat die van jouw bij Kinky Queen thuis?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:41 schreef k00s het volgende:
Vandaag binnen:
Alien/Predator Monster Box
[afbeelding]
![]()
![]()
Nee, maar hij had wel mooie foto's gemaakt dacht ik zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef Ash het volgende:
[..]
Staat die van jouw bij Kinky Queen thuis?![]()
dat zijn wel lekkere prijzenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef Asphyxion het volgende:
Net gehaald in Rotterdam:
[afbeelding]
2 disc SE - 9,99 MM
[afbeelding]
Taxi Trilogy - 9.99 MM
[afbeelding]
Kill Bill 2: LE met sleeve - 9,99 FRS
[afbeelding]
Scary Movie - 2,99 Bravo
is die mooie dances with wolves editie , nog ergens goedkoper dan bij dvdfromkorea ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:23 schreef Butra het volgende:
Zojuist weer een pakketje uit Korea:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op zich best een mooie box van The Pledge (met 2 posters, een heel setje postcards en soundtrack), maar de indeling is nogal raar. De soundtrack zit onderin de box in een houder die gewoon 'vast' zit aan de box. De DVD daarentegen zit in een losse houder die gewoon los in de box lag.
DVDheaven is $1,50 goedkoper.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:04 schreef marcek het volgende:
[..]
is die mooie dances with wolves editie , nog ergens goedkoper dan bij dvdfromkorea ?
lol ashquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef k00s het volgende:
Nee, maar hij had wel mooie foto's gemaakt dacht ik zo
Een van de mooiste giftsets die ik kenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
lol ash![]()
Hij is écht heel mooi eh?![]()
Willen jullie die foto's van Fok afhalen.. ik moet nog op vakantiequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
lol ash![]()
Hij is écht heel mooi eh?![]()
Zo zat ik ook te denkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Willen jullie die foto's van Fok afhalen.. ik moet nog op vakantie
Ben ik ff blij dat ik Predator een rukfilm vindquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo zat ik ook te denkenEn dat terwijl ik ook nog Alien Quadroligy heb
![]()
Zeg wil jij je mond effe spoelen..... anders ga ik gewoon weer eens beginnen over Roman Holidayquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik Predator een rukfilm vind![]()
Sexual Predator is een rukfilm. Predator met onze Arnie niet hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat maakte je bij Kill Bill anders ook weinig uitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |