Dan kan je het op een rekening oid dergelijks checken toch?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:22 schreef Andoire het volgende:
Ik heb geen btw, maar abbo... dus dat valt al af.
Ja, en het nummer is dus vet vaag, ik durf het eik ook niet te bellen
Goed plan!quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:33 schreef Intergalactrick het volgende:
Bel 112 anders even, je weet maar nooit.
van Bellen.com.quote:Wat is de betekenis van OTA?
In de mobiele telecomwereld staat OTA voor: Over The Air. Met OTA kan KPN Mobile bepaalde gegevens van uw SIM-kaart op afstand programmeren. U ontvangt hierover een SMS-bericht. OTA wordt gebruikt om voorkeursnetten automatisch aan te passen en voor te programmeren. Als u de volgende melding ontvangt: "GSM-kaart aangepast" of "OTA o.k.", dan heeft KPN Mobile op afstand de voorkeursnetwerken geprogrammeerd. (bron: www.KPN.com)
bronquote:Vraag
Wat betekent het sms-bericht 'Update KPN, info 06530990' of 'GSM-kaart aangepast'?
Antwoord
Het sms-bericht 'Update KPN, info 06530990' of 'GSM-kaart aangepast' betekent dat KPN op afstand voorkeursnetwerken op je kaart heeft ingesteld. Als je in het buitenland bent, zoekt het toestel naar één van deze netwerken
Wil je toch via een ander netwerk bellen, raadpleeg dan de handleiding van je toestel voor het handmatig instellen van een netwerk.
Tip: ben je de handleiding kwijt? Kijk dan op de website van de fabrikant van jouw toestel. Vaak kun je daar de handleiding downloaden.
N.B. De netwerken zijn op basis van prijs, kwaliteit en service geselecteerd.
heb ik ook wel eens gehad, sim kaart aangepast, en als afzender KPN Mobile ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:14 schreef Andoire het volgende:
Ik krijg net een smsje van dit rare nummer 06530990.
Een vaag en incompleet nummer dus.
Er staat alleen OTA ok.
Heb ff gegoolegd, er zijn mensen die dit in 2003 ook ontvingen, en dat schijnt iets met KPN te zijn die je Simkaart aanpast...Maar op andere fora zeggen ze weer dat het door oplichters wordt gebruikt om je veel te laten betalen of zo?
Wie weet nou wat het is?
Das makkelijk in het buitenlandquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:33 schreef Andoire het volgende:
Hm, okee... dus tóch van Kpn... op Hi staat er indd iets over, op de site van KPN helemaal niets (heb op OTA ok gezocht)
Google vindt ook allemaal berichtjes van Amerikanen die Ota ok via Tmobile gehad hebben. T mobile was daar overigens niet mee bekend of zo.
Maar goed, ik snap niet echt wat KPN in mijn voorkeursnetwerken moet
Normaliter zou je er idd ook verder niets van moeten merken.. maar goed.. het bljift techniek, dus er gaat zo nu en dan wel eens iets fout..quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:33 schreef Andoire het volgende:
Hm, okee... dus tóch van Kpn... op Hi staat er indd iets over, op de site van KPN helemaal niets (heb op OTA ok gezocht)
Google vindt ook allemaal berichtjes van Amerikanen die Ota ok via Tmobile gehad hebben. T mobile was daar overigens niet mee bekend of zo.
Maar goed, ik snap niet echt wat KPN in mijn voorkeursnetwerken moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |