Ik was ook niet veel aan het doen. Heb net de live timing van de F1 gekeken en nu ga ik RA2 maar eens online doenquote:
ik zou bittornado proberenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:47 schreef Sjowhan het volgende:
Bitlord = bittorrent-client? Ik zou es Bitcomet proberen
* Sjowhan heeft morge om 1/2 3 afspraak bij de kapper
bad sectors op hd?wil je pc ook wel langzaam van worden (spreekt uit ervaring)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:14 schreef SHERMAN het volgende:
Bitlord beviel me gisteravond heel goed. Downloaden ging wel snel in mijn ogen 120 KB/s, bijna de max van mijn verbinding. Vannacht pc aangelaten en vanmorgen was het traaaag.Reboot wil nog niet echt helpen.
bittornado wordt hier pas trraag als me pc traag word (na 1 week 24/7 draaien ongveer)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:36 schreef SHERMAN het volgende:
Programma was traag bedoel ik he.![]()
PC zelf niet, gewoon het downloaden zelf gaat nu voor geen meter 45 KB/s.
* mschol is er ook, ben aan het eten, pa & ma zijn namelijk uit eten en had geen zin in een een of ander spaans tapa resturant...quote:
tssk.. gezelligquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol is er ook, ben aan het eten, pa & ma zijn namelijk uit eten en had geen zin in een een of ander spaans tapa resturant...
* Sjowhan houdt wel een beetje van buiten de deur eten, vooral eten in buitenlandse tentjes is wel tofquote:
opzich vind ik het op z'n tijd niet erg maar spaans lijkt me niks en ik ben moequote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan houdt wel een beetje van buiten de deur eten, vooral eten in buitenlandse tentjes is wel tof
Hmm da's wel heel veel jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich vind ik het op z'n tijd niet erg maar spaans lijkt me niks en ik ben moe
ben al
uhhh,mm
16.5 uur wakker
tjaquote:
slimquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:29 schreef Sjowhan het volgende:
toemaar
* Sjowhan gaat zo richting digros, eerst ff wat boodschappe doen zodat ik morgen niet veel meer hoef te halen, daarna werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |