klopt die is er ook alquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geluid is ook waarsch. veel beter
mschol: Sin City is er ook al he
ik kijk hier films op een 19" monitor met ,wanneer beschikbaar bij de film, dts anders DD5.1quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind de bios juist leuker; zal ook wel komen omdat ik thuis slechts een 27" (eh 67 cm) tv heb.
en dat denk jij als ik iemand heb die me rretail dvd's kan aanleveren zodra ze uit zijn ???quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:16 schreef Sjowhan het volgende:
Alleen maar omdat de prijzen zo duur zijn
anders had je braaf alle films in de bios gezien
Mogguh Godt !quote:
Mag niet klagenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mogguh Godt !
Hoes't dan op deze vrijdag 8 juli ??
![]()
!
En met jou dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mogguh Godt !
Hoes't dan op deze vrijdag 8 juli ??
![]()
!
die's nog helemaal leegquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:13 schreef ElmarO het volgende:
Mogguh
En doet je harde schijf het goed Sjowhan?
PATSER!!!!!!!!!!!!!!!111!!1!!1:D .dquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
Helaas nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
Vreemde is dat ik dacht dat die krengen van zichzelf al geformatteerd waren; blijkbaar niet dus
inderdaad.. Heb -zo eigenwijs ik ben- het nog even gecheckt met een vaste pc, maar daar geeft het ook aan dat de HD geformatteerd moet worden..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Helaas niet. Dus je bent denk ik wel even zoet met 250 GB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |