Zeker geen reden om iemand uit crew te zettenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel meevallen. Ik heb "ergere" dingen van ruis gelezen.
ik ga em ook niet in de bios kijken, doe ik alleen met films die zeker het geld waard zijn (star wars episode 3quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb em in de bioscoop gezien en ik vond het zonde van mn $8.
Dan zou ik bijna nooit meer naar de bios gaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:38 schreef mschol het volgende:
ik ga em ook niet in de bios kijken, doe ik alleen met films die zeker het geld waard zijn (star wars episode 3)
ik ga ook nog ammper,quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zou ik bijna nooit meer naar de bios gaan![]()
Smaken verschillen. Ik vind de bios juist leuker; zal ook wel komen omdat ik thuis slechts een 27" (eh 67 cm) tv heb.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:47 schreef mschol het volgende:
en das toch prettiger, thuis eeen filmmpie kijken
Geluid is ook waarsch. veel betequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind de bios juist leuker; zal ook wel komen omdat ik thuis slechts een 27" (eh 67 cm) tv heb.
Over geluid gesproken, een van de pluspunten van de bioscoop hier is dat het publiek een stuk minder lawaai maakt. Een iets te harde scheet en je wordt de bios uitgezet. Dat was wel wat anders in bv luxor, leiden waar de helft van de jeugd meer in elkaar dan in de film was geinterresseerd.quote:
moet je ook niet helemaal bovenin gaan zittenquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Over geluid gesproken, een van de pluspunten van de bioscoop hier is dat het publiek een stuk minder lawaai maakt. Een iets te harde scheet en je wordt de bios uitgezet. Dat was wel wat anders in bv luxor, leiden waar de helft van de jeugd meer in elkaar dan in de film was geinterresseerd.
Dus een scheet mag op zich wel?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Over geluid gesproken, een van de pluspunten van de bioscoop hier is dat het publiek een stuk minder lawaai maakt. Een iets te harde scheet en je wordt de bios uitgezet. Dat was wel wat anders in bv luxor, leiden waar de helft van de jeugd meer in elkaar dan in de film was geinterresseerd.
klopt die is er ook alquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geluid is ook waarsch. veel beter
mschol: Sin City is er ook al he
ik kijk hier films op een 19" monitor met ,wanneer beschikbaar bij de film, dts anders DD5.1quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind de bios juist leuker; zal ook wel komen omdat ik thuis slechts een 27" (eh 67 cm) tv heb.
en dat denk jij als ik iemand heb die me rretail dvd's kan aanleveren zodra ze uit zijn ???quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:16 schreef Sjowhan het volgende:
Alleen maar omdat de prijzen zo duur zijn
anders had je braaf alle films in de bios gezien
Mogguh Godt !quote:
Mag niet klagenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mogguh Godt !
Hoes't dan op deze vrijdag 8 juli ??
![]()
!
En met jou dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mogguh Godt !
Hoes't dan op deze vrijdag 8 juli ??
![]()
!
die's nog helemaal leegquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:13 schreef ElmarO het volgende:
Mogguh
En doet je harde schijf het goed Sjowhan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |