In verband met de aanslagen in Londen kijk je naar een lichte versie van de FOK!frontpagequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt ewrop dat ze alleen het nieuws van london willen laten zien i.v.m. belangrijkheid..
Is wel slim van ze. Het aantal hits op de frontpage server zal wel enorm zijn en met minder data zal het een stuk sneller gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In verband met de aanslagen in Londen kijk je naar een lichte versie van de FOK!frontpage
IDDquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Is wel slim van ze. Het aantal hits op de frontpage server zal wel enorm zijn en met minder data zal het een stuk sneller gaan.
Juistem. Anders krijg je hetzelfde als met de baby toendertijd...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Is wel slim van ze. Het aantal hits op de frontpage server zal wel enorm zijn en met minder data zal het een stuk sneller gaan.
Of met theoquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Juistem. Anders krijg je hetzelfde als met de baby toendertijd...
Is die ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:30 schreef Sjowhan het volgende:
Tsss.. Kasta is gewoon buiten zijn scheef gegaan, meer niet. Hij zal hier denk ik ook nog wel welkom zijn als user, nadat hij zijn ban "uitgezeten" heeft.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:11 schreef Sjowhan het volgende:
heb een review gevonden van die disque:
http://www.xbitlabs.com/a(...)ay/wd-250gb-ext.html
Warmte valt zo te lezen ook goed mee, zelfs te goed, goeie koeling enzo
dan moet je ff actief gaan doen op msnquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:20 schreef SHERMAN het volgende:
High res toevallig?
Als het zou mogen zou ik hem graag als wallpaper gebruiken.
Ik vond het eigenlijk wel meevallen. Ik heb "ergere" dingen van ruis gelezen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:30 schreef Sjowhan het volgende:
Tsss.. Kasta is gewoon buiten zijn scheef gegaan, meer niet. Hij zal hier denk ik ook nog wel welkom zijn als user, nadat hij zijn ban "uitgezeten" heeft.
Ik heb em in de bioscoop gezien en ik vond het zonde van mn $8.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:10 schreef mschol het volgende:
ga zo de film ice princess eens aan de tand voelen (eens kijekn of ie zo slecht is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |