Die ene leuke meid die je fotoboek nogal vol spamt... Hoe heet ze toch. Sa... Sa.. Iets met Saquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Die ene leuke meid die je fotoboek nogal vol spamt... Hoe heet ze toch. Sa... Sa.. Iets met Sa
Owquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nu zelf checken
Of bedoel je Sanne![]()
Sanne is aardig maar geen liefdes partner
Ja, er is er nog een. Dat zei Sjowhan geloof ik al welquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet goed gekeken
Dan had je ook wele mere vrouwen kunnen ontdekken![]()
Zoek en gij zult vindenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, er is er nog een. Dat zei Sjowhan geloof ik al welMaar ik weet haar naam zo niet
hoezo laatste deeltje wordt ie na 99 dood verklaard de SCquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:26 schreef Dark_Killah het volgende:
Ghehe, wil ik ook nog ff bijdragen aan het laatste deeltje natuurlijk.![]()
Maak jij een mooie 100e??quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:46 schreef Troel het volgende:
Nee hoor.
Sorry, mag geen naaktfoto's plaatsen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maak jij een mooie 100e??
Met de hoogtepunten?
hij heeft alvast de tekst getiktquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry, mag geen naaktfoto's plaatsen.
Bovendien had jump hem al klaar staan. NU AL
idd kutdagquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:23 schreef SHERMAN het volgende:
Wateen kut dag.
Dat gebeuren in Londen. En mijn hdd is ineens overleden. Bagger weer.
das kut , dan kan je tenminste windows weer schoon installerenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef SHERMAN het volgende:
Lijkt me ook wel ja.
Hele windows partitie is fucked up
Ben ik alleen een deel van mijn data kwijt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef mschol het volgende:
[..]
das kut , dan kan je tenminste windows weer schoon installeren
defineer genie...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:13 schreef SHERMAN het volgende:
Is er een genie in het topic aanwezig?
Wil ik windows installeren op een net aangemaakt lege partitie. Begint de instal te zeiken dat de c schijf fucked up is. Nee je meent het, daarom installeer ik het ook op die andere partitie. Waarom is windows zo dom?quote:
de c is sowieso nodig om op te booten geloof ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wil ik windows installeren op een net aangemaakt lege partitie. Begint de instal te zeiken dat de c schijf fucked up is. Nee je meent het, daarom installeer ik het ook op die andere partitie. Waarom is windows zo dom?
Ach hij werkt inmiddels weer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
de c is sowieso nodig om op te booten geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |