Oh jee, ik voorzie een conflict met degenen die dit topic open willen houden....quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:43 schreef Bluezz het volgende:
Wie ?
Confilct wel, zoals jij kan weten. Conflict niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:31 schreef -Jay-20- het volgende:
Confilct is homo.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:33 schreef juiced het volgende:
[..]
Confilct wel, zoals jij kan weten. Conflict niet.
Dat verbleekt vanzelf met de tijd, voor je het weet is die weer zwartquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:35 schreef cerror het volgende:
Dat blauw staat eng bij je.
wat voor tijdsbestek had had je in gedachten? Lopen er al weddenschappen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat verbleekt vanzelf met de tijd, voor je het weet is die weer zwart
Maak er een poll van!quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:37 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
wat voor tijdsbestek had had je in gedachten? Lopen er al weddenschappen?
Oh jeeh... Ik zie nu inderdaad de ernst van mijn daden pas in... Bedankt voor de wijze les. Zondagochtend ga ik gelijk weer naar de kerk!quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:39 schreef juiced het volgende:
[..]
Hier, nu maak je het zelf eens mee om voor homo uitgescholden te worden.
En ziehier jouw reacties.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:44 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Oh jeeh... Ik zie nu inderdaad de ernst van mijn daden in... Bedankt voor de wijze les. Zondagochtend ga ik gelijk weer naar de kerk!
Ik ben blij dat je tot bepaalde inzichten bent gekomen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:49 schreef -Jay-20- het volgende:
jah.
ik nie ie wahquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:01 schreef juiced het volgende:
Is iedereen al lid van Vok!?
had je het tegen mij?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:05 schreef -Jay-20- het volgende:
Ok, test geslaagd. Hij gaat als mod zijnde niet meer in op nietszeggende flame posts van kut users als mij...
Kut, ik zou nooit mod kunnen worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:05 schreef -Jay-20- het volgende:
Ok, test geslaagd. Hij gaat als mod zijnde niet meer in op nietszeggende flame posts van kut users als mij....
Misschien is er toch hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |