Ik kan dat wel, maar doe ik natuurlijk alleen bij de echt lekkere meiden zonder brein, niet bij de minder lekkere maar wel slimmere dames op die datingsites.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:29 schreef thabit het volgende:
Sowieso ben ik niet in staat om interesse te faken, ik kan het echt alleen maar tonen als ik het ook heb.
JE moet gewoon iets van jezelf laten zien in je profiel en je reacties... ik vind niks zo afstotelijk op een datingsite als clichées en van die standaardzinnen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:29 schreef thabit het volgende:
[..]
Sowieso ben ik niet in staat om interesse te faken, ik kan het echt alleen maar tonen als ik het ook heb. Maar goed, dat weet die ander natuurlijk niet. Of je moet bij slechte eigenschappen invullen "ik kan geen interesse faken", maar dat zal wel afstoten.
Haarkleur en glimlach.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:32 schreef Christine het volgende:
Waar letten jullie eigenlijk op op datingsites?
Precies, 'ik houd absoluut niet van lezen' zou m'n hart dan nog sneller laten tikken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:38 schreef thabit het volgende:
Ik let zelf op dingen die iemand speciaal maken. Algemeenheden als "ik hou van lezen" mogen wat mij betreft net zo goed weggelaten worden.
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Precies, 'ik houd absoluut niet van lezen' zou m'n hart dan nog sneller laten tikken.
Net zo kansloos als je replyquote:
Ik hou van hobbies??quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:38 schreef thabit het volgende:
Ik let zelf op dingen die iemand speciaal maken. Algemeenheden als "ik hou van lezen" mogen wat mij betreft net zo goed weggelaten worden.
Daarom laat ik m'n profiel ook niet helemaal leeg en eventuele essentiele aanvullende informatie zet ik wel in het berichtje.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:46 schreef thaleia het volgende:
Maar een vrouw bekijkt toch je profiel om te kijken of jij iemand bent op wie ze wil terug-reageren?
Een vrouw mag überhaupt blij zijn dat ze mijn aandacht krijgt. Dat is IRL al genoeg, en zou dat ook op zo'n datingsite moeten zijn. Dat dat niet zo is is ook meteen de reden dat ik geen heil zie in die datingsites.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:46 schreef thaleia het volgende:
Maar een vrouw bekijkt toch je profiel om te kijken of jij iemand bent op wie ze wil terug-reageren?
Dat vind ik eigenlijk wel vrij triest...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:56 schreef thaleia het volgende:
Ik denk dat het sowieso als vrouw leuker is om op die datingsites te zitten dan als man. Ik heb wel vriendinnen die het zelfs puur gebruiken om hun ego te laten opkrikken, verdere bedoelingen hebben ze er niet mee.
sjezus wat triestquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:56 schreef thaleia het volgende:
Ik denk dat het sowieso als vrouw leuker is om op die datingsites te zitten dan als man. Ik heb wel vriendinnen die het zelfs puur gebruiken om hun ego te laten opkrikken, verdere bedoelingen hebben ze er niet mee.
Je vindt het naïef dat Lemmeb en ik dat triest vinden?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:07 schreef thaleia het volgende:
En dat vind ik weer vrij naief.
Maar dat zal wel liggen aan mijn algemene wantrouwen vs de mensheid en vs de populatie op datingsites in het bijzonder
Op die manier. Ik verwacht ook wel dat een (groot) aantal mensen (vooral vrouwen) dat doet, maar dat maakt het niet minder triest. Het is toch niet best als je dáár je eigenwaarde aan moet ontlenen. Bovendien belazer je de andere gebruikers.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:09 schreef thaleia het volgende:
Ik vind het naief dat jullie reageerden met "wat triest" alsof je dus klaarblijkelijk iets anders had verwacht... Ik heb zelf niet zo'n onbegrensd vertrouwen in de oprechtheid van volslagen onbekenden op een anonieme site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |