abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28654880
Gebeurt best vaak, dat iemand na een paar keer heen-en-weer mailen niets meer terugschrijft. Dan zal er wel een andere prooi in het vizier zijn, gok ik zo. Tenminste, als ik zelf even niets terugschrijf omdat ik het druk heb, dan zeg ik dat vantevoren ook.
pi_28654994
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 16:12 schreef thabit het volgende:
Gebeurt best vaak, dat iemand na een paar keer heen-en-weer mailen niets meer terugschrijft. Dan zal er wel een andere prooi in het vizier zijn, gok ik zo. Tenminste, als ik zelf even niets terugschrijf omdat ik het druk heb, dan zeg ik dat vantevoren ook.
Tja, hij gaf vrij duidelijk aan dat hij zeer geinteresseerd was, dus het valt me een beetje tegen. Maar misschien ben ik ook gewoon te ongeduldig.
pi_28655534
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Tja, hij gaf vrij duidelijk aan dat hij zeer geinteresseerd was, dus het valt me een beetje tegen. Maar misschien ben ik ook gewoon te ongeduldig.
Dat is altijd vervelend van communicatie op zo'n manier (via internet dus). Het zou van alles kunnen zijn natuurlijk dat hij niet reageert...
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_28656742
dat is inderdaad wel jammer dat hij nu op eens niks meer van zich laat horen, maar misschien is hij nu wel erg druk of is er iets gebeurd waardoor hij ff geen tijd heeft om te antwoorden, rustig afwachten dus maar of hij nog iets laat horen
  zondag 10 juli 2005 @ 01:40:18 #230
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28669459
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:16 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Kijk alleen even op Knuz.nl, daar kun je berichtjes achterlaten in het gastenboek van "de vrouw van je keuze". Bij de vrouwen krijgt zelfs de meest lelijke dreksdrol met totaal oninteressant profiel nog genoeg berichtjes. Je kunt dan wel op je tien vingers natellen hoeveel mailtjes er wel niet worden verstuurd naar die vrouwen. Ik heb er gewoon nooit zoveel zin in om aan zo'n wedloop mee te doen, al schrijf ik heus wel een berichtje als er iemand tussenzit die me echt aanspreekt (en dat gebeurt dus niet zoveel, in ieder geval niet op Knuz).
Yeah, dat zijn de nadelen van man zijn he. Ik zie daar ook dat fotoloze profielen met 3 regeltjes standaardtekst een cijfer van een 7 gemiddeld hebben en dat elk nieuw aangemeld vrouwelijk lid meteen wordt gevleid met leuke plaatjes en welkomst verwensingen in hun gastenboek.
En wat een geslijm in die gastenboeken zeg, man man man, wat een geslijm.

Overigens heb ik daar gemiddeld een 1 als beoordeling, maar ja vast gekregen van gefrustreerde mannetjes.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  zondag 10 juli 2005 @ 02:11:33 #231
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28670125
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 08:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tof Brett
Dank je Lupa!
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_28675428
Zijn we al bij deel 3??? Sjeee wat gaat het snel.

Ik heb me trouwens ook maar aangemeld bij lexa.nl, maar ik verwacht er eigenlijk minder dan niets van. Na 1 minuut had ik al spijt van mijn betaling.
  zondag 10 juli 2005 @ 11:17:22 #233
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_28676023
quote:
Op zondag 10 juli 2005 10:45 schreef kfaessen het volgende:
Zijn we al bij deel 3??? Sjeee wat gaat het snel.

Ik heb me trouwens ook maar aangemeld bij lexa.nl, maar ik verwacht er eigenlijk minder dan niets van. Na 1 minuut had ik al spijt van mijn betaling.
Je gaat toch die zus versieren, dus waarom datingsite?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_28678368
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:17 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je gaat toch die zus versieren, dus waarom datingsite?
Datingsite was net ervoor :| Zoals ik al zei... ik heb er nu al spijt van
  zondag 10 juli 2005 @ 13:09:25 #235
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28678656
Welke zus? En kfaessen, bedankt voor je mailtje maar ik heb geen interesse
pi_28679741
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:09 schreef Christine het volgende:
Oh dat is een misschien uitgelopen geintje uit een andere topic van mij... daar weet ik vanmiddag pas meer over. Ook een originele manier om geen intresse te tonen hahaha
  zondag 10 juli 2005 @ 14:02:46 #237
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_28680078
Ik heb me ook maar eens ingeschreven bij een aantal datingsites, maar tot nu toe heb ik niet echt het gevoel gehad dat er bar interessant vrouwenmateriaal tussen zit hoor.

Voldoende dames die proberen op een of andere manier hun profiel apart te laten zijn ten opzichte van anderen (door middel van allerhande exotische hobbies, aparte sociale kicks of wat dan ook), maar als je een aantal van dergelijke profielen ziet dan beginnen ze toch allemaal op elkaar te lijken ondanks dat dit het laatste is dat hun voor ogen ligt. .

Maar het blijft in ieder geval leuk om daar vlees te keuren als er weer eens een e-mail binnenkomt waarin een aantal nieuwe datingkandidaten aan je worden voorgesteld. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zondag 10 juli 2005 @ 14:25:58 #238
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_28680654
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:09 schreef Christine het volgende:
Christine die geen interesse heeft
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_28686200
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:25 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Christine die geen interesse heeft
LOL... sja ik weet ook niet wat ze zich erbij had voorgesteld...

Maar ik heb ook een andere topic nog en daar ging het over...
pi_28687892
hier is het erg rustig de afgelopen 2 dagen, weinig berichtjes gehad en degenen van wie ik wel berichtjes heb gekregen had ik geen interesse in. Vorige week een aantal mensen toegevoegd op msn, maar die zijn amper online, dus dat schiet ook al niet op
pi_28688948
Gek he in de zomer?

Kan je niet beter wat vrienden op trommelen en de Braderieen en zo afgaan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28689127
ik heb niet echt een vriendengroep zeg maar, heb door het hele land aparte vrienden wonen, maar niet echt 1 groep zeg maar

ik ga trouwens 25 juli op vakantie en mijn account bij lexa loopt nog tot 2 augustus, maar ik delete me profiel gewoon voordat ik op vakantie ga, want als ik terugkom kan ik die berichtjes toch niet meer lezen en ga niet nog een maand betalen, want het was eigenlijk niet eens de bedoeling om een betaald account te doen.
  zondag 10 juli 2005 @ 20:34:14 #243
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28689720
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:12 schreef Sylvana het volgende:
ik heb niet echt een vriendengroep zeg maar, heb door het hele land aparte vrienden wonen, maar niet echt 1 groep zeg maar

ik ga trouwens 25 juli op vakantie en mijn account bij lexa loopt nog tot 2 augustus, maar ik delete me profiel gewoon voordat ik op vakantie ga, want als ik terugkom kan ik die berichtjes toch niet meer lezen en ga niet nog een maand betalen, want het was eigenlijk niet eens de bedoeling om een betaald account te doen.
Gewoon eens wisselen van community. Was het eerst RP dan lexa en vice versa.
Vampire Romance O+
pi_28689737
Ik ben nog altijd lange mails over-en-weer aan het sturen. .
pi_28689825
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:35 schreef thabit het volgende:
Ik ben nog altijd lange mails over-en-weer aan het sturen. .
Ik sta al een paar dagen droog qua mails. Inmiddels al vier dagen. Ben niet een ongeduldig type, maar dit stemt me ongerust.
pi_28689885
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:34 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Gewoon eens wisselen van community. Was het eerst RP dan lexa en vice versa.
ja, maar ik heb dus nog tot 2 augustsu bij lexa en wil er daarna eigenlijk niet meer voor betalen. Ga wel wat anders proberen
pi_28689993
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, maar ik heb dus nog tot 2 augustsu bij lexa en wil er daarna eigenlijk niet meer voor betalen. Ga wel wat anders proberen
Fotoboekdaten.
  zondag 10 juli 2005 @ 20:47:46 #248
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28690104
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:38 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik sta al een paar dagen droog qua mails. Inmiddels al vier dagen. Ben niet een ongeduldig type, maar dit stemt me ongerust.
De voorrraad vrouwen is natuurlijk niet oneindig
Vampire Romance O+
pi_28690177
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:47 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Een van de twee is wel een heel leuke meid En zoveel respons krijg ik niet, zoals ook al eerder aangegeven is door andere users. Toch maar wat in real life gaan doen
pi_28690376
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:47 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Om maar een feit aan te halen wat ik persoonlijk erg waardeer: meer vrouwen dan kerken. Onderhand meer datingsites dan kerken ook, trouwens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')