Hoe is je biertap? Wat vind je van mijn nieuwe avatar?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:20 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
had ik maar zo'n instelling 14.gif
Hoe lang blijf je nog?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ga ruim over de 666 heen vandaag
misschien maar 750 doen dan
in een stad is veel te doenquote:
Ghehehe.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Onder het Fok!ken heb je een beetje hersenloze muziek nodig, anders leidt het wel af
8668?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:22 schreef Litso het volgende:
Zo ff niet mijn palindroom vergeten!
Das een aardig tijdjequote:
En lijkt veel meerquote:
netjes, maar mijn biertap moet het nog steeds zonder vat stellen. Ik ben al naar de Super in Dordt gegaan, maar daar hadden ze er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:22 schreef freiss het volgende:
[..]
Hoe is je biertap? Wat vind je van mijn nieuwe avatar?
Gaat lastig worden voor vandaagquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Das waar, maar dat woirdt flink doorbuffelen
Inderdaad, en de volgende die het weer probeert me script te hacken krijgt een lege bierfles tegen de harsesquote:
Ik kan geen MTW ontvangenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb gewoon MTV op tijdens het fokken
Ook goed te doenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:24 schreef kanaiken het volgende:
nog 60
Ik ook denk ik welquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, en de volgende die het weer probeert me script te hacken krijgt een lege bierfles tegen de harses![]()
Hey TT, lang niet gezien hierquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, en de volgende die het weer probeert me script te hacken krijgt een lege bierfles tegen de harses![]()
Audioscrobbler houdt bij hoeveel en wat iedereen luistert, maar er zat iemand in de Fok! groep die 2000 keer represent had geluisterd en daarmee de stats verneuktequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, maar wat is het en wat is het probleem?
Lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Bier voor allen , allen voor Bier !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |