abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:27:09 #1
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_28565198
Ik heb dus even zitten zoeken in dit subforum maar niets over tegen gekomen.

Kan me wel nog vaag herrineren dat er in de webcamrukkertjes topics naar verwezen werd maar ook die topics kan ik niet meer vinden.

Als iemand zo vriendelijk wil zijn om me een link of een paar tips te geven dan gaat dat wel gewaardeerd worden zeg maar.


thnx.

ow en voor de grapjurken die denken dat ik iemand ga proberen te kloten das dus onzin.
Ik heb vanmiddag gebelt met bifi nederland met de vraag waarom er 124 gram vlees in 100 gram bifi zat.

Zo zullen er nog wel tig dingen te bedenken zijn waarmee we vast en zeker een topic mooi mee kunnen vullen.
pi_28565788
Wat wij wel eens deden met 2 lijnen 2 verschillende mensen bellen...

Je heb nodig 2 telefoon lijnen en 2 telefoonforken die sluit je aan op het mengpaneel

dus
de 2 nummers invoeren en dan tegelijk laten uitbellen.. en de schuiven op het mengpaneel dicht laten als de 1e opneemt mag hij niet de telefoon horen over gaan.. als nummer 2 opneemt dan beide schuiven open

Laat ook ff een MD player of computer meelopen tijdens de opnames.. altijd leuk voor later
pi_28565846
wat is je vraag nou ? tips over het online zetten? ja zorg dat je toestemming hebt van de andere partij. zoek een fatsoenlijke host, gebruik fatsoenlijke compressie..
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:49:56 #4
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_28566301
Ze gebruiken voor een bifi van 100 gram 124 gram vlees. Dat is een indicatie dat zo'n ding echt helemaal uit goed vlees bestaat.

Net als jam. Daar wordt voor 100 gram jam, vaak iets van 300 gram fruit gebruikt. Wederom een indicatie dat je niet met troep te maken hebt.

Verder heb je toestemming van Bifi nodig , voor je de boel online gooit. En aangezien er op Google genoeg over dit onderwerp te vinden is, en ik het een te grijs gebied vind om hier op FOK! te behandelen, een slotje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')