Wilde ik net zeggen een 2de opstartdiskette? ik dacht dat er maar 1 was.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerdeoptie gekozen bij 't opstart scherm. 'k heb nog nooit een 2e opstart diskette gebruikt
probeer 't iig te negeren
idd, ze konden minder!quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laatste foto is eigenlijk ongecensureerd.. en zelfs dan is ie artistiek erg mooi
Nou... die jongen zit erbij met een uitdrukking van "wat de hel is dat??" en dan "wat kan ik daar voor leuke dingen mee doen"quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laatste foto is eigenlijk ongecensureerd.. en zelfs dan is ie artistiek erg mooi
Ik wil 'm wel helpen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou... die jongen zit erbij met een uitdrukking van "wat de hel is dat??" en dan "wat kan ik daar voor leuke dingen mee doen"
In ieder geval die ene laagste heeft wel korte beentjes... Maar ook een rare richel op zijn buik, lijkt het...quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:00 schreef wonderer het volgende:
Rare pik heeft die onderste
Die met die engelen is wel tof alleen lijken ze korte beentjes te hebben
Ook fijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga toch meer voor dit soort foto's
[afbeelding]
Die's liefquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
SAJ is normaler dan je denktquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:44 schreef error het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar SAJ: je hebt een goede smaak!
Hoewel die blonde wel een beetje een rattenkop heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
dat geeft me dan wel weer een unheimlich gevoelquote:
lief doen! dat is verplichtquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoewel die blonde wel een beetje een rattenkop heeft..
die lijkt dan weer sprekend op een studiegenootje van me.quote:
Maar je hebt geen ruzie met mijquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:51 schreef Waxxer het volgende:
Ruzie met de comp, ruzie met pa.... héééérrrrlijke avond
*troost* *troost*quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neej!!
Maarja, er is niemand die mij irl kan troosten
wat hij zegt.quote:
Uhm ja.. da's klote..quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neej!!
Maarja, er is niemand die mij irl kan troosten
hehe die ads ja. Zal wel een modestatement zijn ofzo. Cristiano Ronaldo (die laatste dus) voor pepe jeans vind ik wel cute.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k kan nou niet zeggen da'k wild ben van die 'spontane' kuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |