Even als intro, de [Loco] stempel.
Lo staat voor Lokaal nieuws
en co om het af te maken, loco, een beetje vreemd opmerkelijk nieuws.
Misschien dat het een nieuwe stempel wordt, maar ik wou sowieso even dit onderwerp onder de aandacht brengen.
Misschien wordt het nog wat.
-------
quote:
LPF is vernieling van bushokjes meer dan zat
WESTLAND | De LPF afdeling Westland is het slopen van bushokjes meer dan zat. Het afgelopen half jaar heeft de fractie in meerdere raadscommissies aandacht gevraagd voor dit probleem, waarbij in het weekeinde de bushokjes kort en klein worden geslagen. De LPF-fractie heeft in de laatste vergadering van de commissie Algemene Bestuurlijke Aangelegenheden aan burgemeester Van der Tak gevraagd hier iets aan te doen. Daarbij werd de oplossing aangedragen andere materialen te gebruiken dan het splinterglas wat nu gebruikt wordt. "Wij denken aan kunststof zoals plexiglas of andere doorschijnende materialen", aldus LPF-fractieleider Witkamp. "Als dit niet mogelijk is, moet men maar weer overgaan tot het plaatsen van dichte bushokjes van steen of metaal met aanplakborden."
bron:
http://www.haagschecouran(...)egionieuws!!,00.htmlNu vraag ik mij toch af, het slopen van bushokjes, is dat niet tientallen jaren oud? Zijn daar niet allang oplossingen voor bedacht in andere steden? Ik zie in geen enkele stad koude onveilig ogende betonnen hokken staan...
Zomaar om even een discussie op te stoken, en de vraag, hoe lossen ze het in de stad op? Ze zijn toch grotendeels in handen van JCDecaux dacht ik?
Bovenstaande tekst =
C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.