waarom zou ik me geroepen moeten voelenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je zou toch moeten weten dat Rose zo goed als nooit een nieuw deeltje opent en zeker niet van een reeks waar ie eigenlijk nooit komt
Ik wist niet eensch dat je zo gewild wasquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom zou ik me geroepen moeten voelen
Een dag, zoals elke werkdagquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:30 schreef AMD64 het volgende:
Stuart. Hoe was je dag?
Een dag, zoals elke werkdagquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:30 schreef AMD64 het volgende:
Stuart. Hoe was je dag?
Ik moest de downtime inhalenquote:
Was fok nou down net?quote:
Jij hebt toch altijd vakantie nu je zonder werk zitquote:
ik?quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:32 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Jij bent ook niets verandert....
quote:
Ik al m'n tabbladen geslotenquote:
Lekker is datquote:
Weet je. Mijn werk heeft nog steeds niet gehoord wanneer de laatste werkdag is. Dus eers 3 weken, en daarna zie ik wel verder. Het komt mijn strot uit. Nee verkopenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd vakantie nu je zonder werk zit![]()
Elke downtime moet ik inhalenquote:
Was dat het nou?quote:
Kan ik weer alles open gaan zettenquote:
Joh, dan begin je toch gewoon voor jezelfquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:34 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Weet je. Mijn werk heeft nog steeds niet gehoord wanneer de laatste werkdag is. Dus eers 3 weken, en daarna zie ik wel verder. Het komt mijn strot uit. Nee verkopen
Welke film pc-freak?quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Hmmm, ga nu maar een film kijken denk ik..
Leuke avaquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Au revoirquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:34 schreef pc-fr34k het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |