ik niet..quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:17 schreef Drumpie het volgende:
Wie kent dat???
graag gedaan!quote:Alvast bedankt...
Welke level??quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:18 schreef Stuart het volgende:
Leuk spelletje, maar ik ben er niet echt ver meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja...quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:37 schreef Drumpie het volgende:
kerel zit je in level 94
Ja, al speel ik de laatste tijd niet zoveel meer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:42 schreef Drumpie het volgende:
Member??
mag ik van jou full addy gratis pleaseequote:Op woensdag 6 juli 2005 19:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, al speel ik de laatste tijd niet zoveel meer.
Heb ik niet, maar add me maar. Als ik er weer een keertje ben kijk ik wel of ik iets leuks kan vinden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:46 schreef Drumpie het volgende:
[..]
mag ik van jou full addy gratis pleasee
Voeg me toe op een oud email adress veermannetje@hotmail.com, en dan geef ik je me echte msn okequote:Op woensdag 6 juli 2005 19:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar add me maar. Als ik er weer een keertje ben kijk ik wel of ik iets leuks kan vinden.
Ik bedoelde add me maar op runescape. Ik zit nooit op msn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:52 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Voeg me toe op een oud email adress veermannetje@hotmail.com, en dan geef ik je me echte msn oke
Ik ben er.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:57 schreef Drumpie het volgende:
euhm, mag ik afentoe met jou account ff minen en smelten om ff wat te dragen ik jat nix ik ben 12 ik zit in level 43 ik ben zelf gehack dus ik zou dat nooit doen pleasee, of kom nu ff online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop