quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 03:52 schreef Mister_Slide het volgende:Oooh... Merlie heeft haar eigen wereldje gecreëerd
![]()
:
Het 'Klassieke Muziek' Topic 2Maareh.. dan heb je me niet herkend
![]()
Want ik was slagwerker... triangel + bekken in Dvorak, bekkens in Ives, xylofoon, klokkenspel, bekkens, vingerbekkens en guiro in Bernstein.
Wie weet kan je je die ontzettend muzikale jongen nog voor de geest halen
![]()
Wat vond je trouwens van Ives?
Ik vind het echt een waanzinnig stuk
![]()
whahahaha jaaah ik d8, aan je plaatje te zien ben je trombonist, maar nee dus. en ja ik heb je wel gezien!!! whahaha ik moet toch zo ontzettend lachen altijd om die slagwerkers
![]()
hehe... heeeel serieus heel zachtjes die bekkens pakken en dan opeens keihard BEEENGG whaha en dan weer suuuper zacht terugzetten... ik heb je dus wel gezien, die slagwerkers vallen door dat soort dingen altijd op
![]()
enne je deed het heeel goed hoor
![]()
ik was er trouwns in amsterdam. ik vind ives wel n grappig stuk maar n beetje bombastisch af en toe (of haal ik het nou in de war met bernstein
![]()
weet et ff niet meer... een van de twee iig
![]()
) ... voor n studenten orkest wel leuk, lijkt me egt vet om te spelen, maar dr zit weinig diepgang in zeg maar. en dvorak vond ik erg goed! maar wel vind ik dat de dirigent af en toe wat rare interpretaties heeft, en dat de groepen op zich (vooral bij de strijkers) dus binnen de groep het af en toe wat ongelijk was. ook 'sprongen' er af en toe egt wat mensen uit, dat is niet zo goed want je moet natuurlijk eeen klank krijgen als groep
![]()
(of heb ik dat al op mn eigen andere forum gezegd
![]()
sorry jonges ik wist niet dat er al n vervolg forum bestond, ik kon em niet vinden, dus toen heb ik er zelf maar eentje aangemaakt
![]()
)
always look on the bright side of life!... tudum... tudumtudumtudum...