quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:53 schreef MMaRsu het volgende:
Mario Mishaps
Funny shit
http://www.plsthx.com/Funny_animation/28_Mario_Mishaps.html
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:53 schreef MMaRsu het volgende:
Mario Mishaps
Funny shit
http://www.plsthx.com/Funny_animation/28_Mario_Mishaps.html
Mario Smash Footballquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
De versie van Mario baseball die ik speelde was wel grappig, maar net zo enerverend als kijken naar een honkbalwedstrijdTis niet echt mijn sport, ik kijk ook meer uit naar Mario Strikers/ Mario Soccer/ Of hoe die game ook heet op dit moment
-Playboy magazine's geist reviewquote:Many games boil down to shooting everything that moves,but this science fiction shooter takes a serious left turn when a scientist seperates your spirit from your body,leaving you a ghost.In your quest to find yourself again and stop a ghost army,you'll inhabit objects to scare enemies,possess guards to use their guns and hop rides with rats to squeeze through tight spaces.Theres no online play,but the multiplayer is great.
4 bunnies out of four
Die kun je zo vinden in het muziekarchief op Zophar's Domain. 64 kB slechts, wat wil je nog meer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:06 schreef MMaRsu het volgende:
Moet dat liedje op het eind ook nog hebben
ok.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Killer 7 gekocht, hij is op dit moment onderweg naar mn huisje. Ik kon het niet laten om de game te kopen.
Tja, op de Cube komen tenminste nog interessante titels uitquote:
Gijs de eerste moet nog steeds uitkomen bedoel je.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, op de Cube komen tenminste nog interessante titels uit
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, op de Cube komen tenminste nog interessante titels uit
Ze doen nietsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:33 schreef febster het volgende:
[..]ik zal mijn hart niet luchten, maar ik vind het té schandelijk wat Nintendo op dit moment flikt
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:16 schreef Logitik het volgende:
De enige reden waarom ik de Gamecube niet verkocht heb, is omdat ik wacht op Zelda. Voor de rest is de Gamecube zo goed als dood.
Juist, Logitik geeft voor mij ook de reden waarom ik het ding nog heb staan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze doen nietsMaar dat bedoel je vast
Alleen de PS2 heeft eignelijk nog écht giga titels. De Xbox is volgens mij ook zo goed als dood. Als ik zie dat zelfs Twi al zijn Live games verkooptquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:16 schreef Logitik het volgende:
De enige reden waarom ik de Gamecube niet verkocht heb, is omdat ik wacht op Zelda. Voor de rest is de Gamecube zo goed als dood.
Ach, of ie nu dood is of als ze hem in November laten vallen, die paar maanden maken ook niet veel meer uitquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Xbox is volgens mij ook zo goed als dood. Als ik zie dat zelfs Twi al zijn Live games verkoopt
Zelda op dat plasma-scherm van jou.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:32 schreef Chocobo niets
Ik geloof ook nooit dat Chocobo en co alle recente Cube-toppers al hebben gespeeld, zoals Mario Tennis, Pikmin 2 etc. Kijk ook eens naar die backlog ipv alleen maar over de komende maanden te miepen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen vergeet trouwens DDR Mario, Mario Voetbal, Chibi Robo en Ye Olde Sidescroller. Deze games zijn volgens mij allemaal wel de moeite als je een Cube gamer bent
Lurkerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:15 schreef chibibo het volgende:
[..]
Zelda op dat plasma-scherm van jou.Jij gaat pas echt genieten!
Welke backlogquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:39 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ik geloof ook nooit dat Chocobo en co alle recente Cube-toppers al hebben gespeeld, zoals Mario Tennis, Pikmin 2 etc. Kijk ook eens naar die backlog ipv alleen maar over de komende maanden te miepen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:28 schreef chibibo het volgende:
[..]
Die kun je zo vinden in het muziekarchief op Zophar's Domain. 64 kB slechts, wat wil je nog meer.
Waar moet ik die in godsnaam mee afspelenquote:43 SPCs)
Baten Kaitos is wel wat voor jou denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welke backlogIk trek die games niet.....
Dit is mijn cube list dus pleaseVul jij die lijst maar aan met waardige Cube games voor mij n hou je Loodgieter games voor je aub.
Eternal Darkness: Sanity's Requiem
Metal Gear Solid: The Twin Snakes
Metroid Prime
Metroid Prime 2 Echoes
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Resident Evil
Resident Evil 4
Resident Evil Zero
Skies of Arcadia Legends
Super Mario Sunshine
Tales of Symphonia
The Legend of Zelda Collector's Edition
The Legend of Zelda: Ocarina of Time / Master Quest
The Legend of Zelda: The Wind Waker
Viewtiful Joe
Wave Race vind ik erg leuk, Super Smash Brothers moet je imo gewoon hebben, PN 03 is niet super, maar wel een leuk spelletje...en verder weet ik het zo ook nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit is mijn cube list dus pleaseVul jij die lijst maar aan met waardige Cube games voor mij n hou je Loodgieter games voor je aub.
Metroid Prime
Metroid Prime 2 Echoes
Resident Evil
Resident Evil 4
Resident Evil Zero
Skies of Arcadia Legends
Super Mario Sunshine
Tales of Symphonia
Viewtiful Joe
Als het goed is staat ergens boven in de pagina een link naar SPC players; daar staan o.a. plug-ins voor Winamp tussen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
Waar moet ik die in godsnaam mee afspelen
Super Mario World 2 - Yoshi's Island (Complete Soundtrack)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:36 schreef MMaRsu het volgende:
Vet, nu moet ik alleen nog weten uit welke mario dat liedje was
Daar heb je gelijk in ! Zoek ik nog steeds op Ebay !quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:59 schreef Illyria het volgende:
[..]
Baten Kaitos is wel wat voor jou denk ik.
niet eens Super Smash bros!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Metroid Prime
Metroid Prime 2 Echoes
Resident Evil
Resident Evil 4
Resident Evil Zero
Skies of Arcadia Legends
Super Mario Sunshine
Tales of Symphonia
Viewtiful Joe
Ik alleen Re4 en Smash Brosquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:47 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb alleen RE4 en RE: remake voor de GameCube
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:18 schreef GODSasuke het volgende:
Eindelijk ook een cube gekocht vorige week! Had hem al een paar jaar op het oog maar kwam er nooit van. Toch al jaren een Nintendo-fan in hart en nieren
Meteen Metroid en Resident Evil erbijgekocht. Ben nu bezig met Viewtiful Joe. Hij bevalt goed tot nu toe. En nu maar wachten op de nieuwe zelda
*edit* De Geist review van IGN staat online: http://cube.ign.com/articles/641/641641p1.html
een 7,8 valt tegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |