quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
Dat was vrij extreem het vorrige topicquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:33 schreef Dragon-fly het volgende:
Adem in adem uit...
Dat was vrij extreem het vorrige topicquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:33 schreef Dragon-fly het volgende:
Adem in adem uit...
Adem in adem uit...
Kun je nagaan dat we het met normale slowchat ook in een half uur doenquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef dolle_hond het volgende:
en toch duurde t vorig topic nog 16 mnuten
* Mr-Z pakt een blad bier en zet het op tafelquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef JDude het volgende:
Kut OP.
Afgelopen 2 delen gingen hélemaal nergens over.
Het gaat achteruit met BeF... als jullie nog even zo doorgaan zal het zo wel weer afgelopen zijn
My 2 cents...
Ja idd, nu kunnen we beter weer gewoon ontopic gaan en het gezellig maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef JDude het volgende:
Kut OP.
Het gaat achteruit met BeF... als jullie nog even zo doorgaan zal het zo wel weer afgelopen zijn
My 2 cents...
sorryquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef JDude het volgende:
Kut OP.
My 2 cents...
Ja, Bier Hier!quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
* Mr-Z pakt een blad bier en zet het op tafel
biertje iemand?![]()
Wat is er nu weer mis met de op dan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef JDude het volgende:
Kut OP.
My 2 cents...
ja maar dat kwam door al die prutsers. als iedereen het snel kan.......quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:35 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat we het met normale slowchat ook in een half uur doen
Altijd, grolsch?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
* Mr-Z pakt een blad bier en zet het op tafel
biertje iemand?![]()
Ik wee tniet hoe jullie het deden, maar ik kreeg lamme vingers en had er nog maar 2...quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja maar dat kwam door al die prutsers. als iedereen het snel kan.......
geen ideequote:Op woensdag 6 juli 2005 16:35 schreef Dark_Killah het volgende:
20 posts per minuut is toch best wel hoog?
Wat is het record dan d_h?
Ik genereerde er net 3, maar nu is het leuk geweestquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Tsja..quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen idee
ik heb wel eens een topic meegevuld in 7 minuten
Nou, een topic in 7 minuten vind ik niet echt slowchatquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:37 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Tsja..
Zeker in de tijd van Slowchat?
Ja, net had ik er wel ineens weer 3quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:36 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik wee tniet hoe jullie het deden, maar ik kreeg lamme vingers en had er nog maar 2...
Mij lukte het opeens toen ik IE gebruikte.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:38 schreef DeTolk het volgende:
Ik zal et niet doen, maar kan iemand nu precies uitleggen hoe je veel multipost?
Wijsneus.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:38 schreef freiss het volgende:
[..]
Nou, een topic in 7 minuten vind ik niet echt slowchat
ik had gewoon mazzel met die 14quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:36 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik wee tniet hoe jullie het deden, maar ik kreeg lamme vingers en had er nog maar 2...
quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:39 schreef Dark_Killah het volgende:
Hej Jdude ben je nu in een hoekje gaan zitten huilen of wat?
Oh nee je bent natuurlijk eventjes wat anders gaan doen.
probleem is alleen dat je door al die multiposts eigenlijk niet meer normaal kunt lezen en reagerenquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:39 schreef Dragon-fly het volgende:
jah alt+s en dan? tegelijk klikken of eerst klikken en daarna alten?
Rustig maar hoor, vond het alleen zonde hoe die vorige delen verneukt werden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:39 schreef Dark_Killah het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:39 schreef Dark_Killah het volgende:
De avatar flipt te hard en je kan de kleuren niet aanpassen..quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Maare, nu dus weer een rsutig stuk he?
Ik had volgens mij ook niks gemist vanaf 49.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, vond het alleen zonde hoe die vorige delen verneukt werden.
NoFi verder hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, vond het alleen zonde hoe die vorige delen verneukt werden.
alt-s en klikken tegelijk en dan daarna blijken klikken met de muisquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:39 schreef Dragon-fly het volgende:
jah alt+s en dan? tegelijk klikken of eerst klikken en daarna alten?
Heb je je trouwens nog vermaakt gisteren?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:38 schreef JDude het volgende:
Verrek, de OP is er weer.
Ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()
niet zo tegen mijn favoriete modje he
En hier niet proberen!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alt-s en klikken tegelijk en dan daarna blijken klikken met de muis
en blijven ALT-S - enquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
OK, dankjequote:Op woensdag 6 juli 2005 16:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nee inderdaad, je pakt er maar een post uit en reageert daar op, jij hebt er denk ik ook wel 50 posts bij van netquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
probleem is alleen dat je door al die multiposts eigenlijk niet meer normaal kunt lezen en reageren
quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:41 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
NoFi verder hoor.
Maar vind het een beetje laf dat je dan maar gaat zitten wachten tot iemand het nieuwe deeltje opent om die dan vervolgens af te zeiken. Want stel dat je zelf wat doet.
en dan ook alt + s inbliven drukken?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Is daar niet een testtopic voor?quote:
Onder het mom van "effe testen?"quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's ges;oten nadat d_h er een paar per dag volspemde
ow, ik zag laatst dat ze bij 51 waren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waar staat die?quote:
Ik ga ff kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:44 schreef Dark_Killah het volgende:
Ergens in BUG zit een testtopic volgens mij?
Viel er nog wat te snacken?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:46 schreef JDude het volgende:
Ik heb me overigens prima vermaakt gisteren ja!
Jupiler en Palm... heilige combo.
Ik had op het laatst zo'n gevoel dat ik het te snel deed...quote:
Geen frituur, helaas.quote:
Mét alt+s lukte die niet daar?quote:
Maar wat wel, zo is bijvoorbeeld waterijs okéquote:
MIsschien bier.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar wat wel, zo is bijvoorbeeld waterijs oké
Ik ook nietquote:
er is een nieuw?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:44 schreef freiss het volgende:
[..]
ow, ik zag laatst dat ze bij 51 waren.
samen met arcee dan welquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij deed er eerst super veelquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:52 schreef snellejelle het volgende:
zullen we nu het testtopic volspammen
heb je zo een ban in FB.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:52 schreef snellejelle het volgende:
zullen we nu het testtopic volspammen
Ach, FB, daar wil je toch verder niet posten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb je zo een ban in FB.
zijn ze nu fel op
ach ik krijg niet zo snel een banquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb je zo een ban in FB.
zijn ze nu fel op
soms wel aardigquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, FB, daar wil je toch verder niet posten..
calvobbes welquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, FB, daar wil je toch verder niet posten..
idd dat is leukquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
soms wel aardig
als calvobbes weer over spemtopics begint bv
Krijg jij ook zo'n error op het eind?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ach ik krijg niet zo snel een ban
maar ik houd al op
Lees maarquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:58 schreef JDude het volgende:
Hier is de rust in ieder geval wedergekeerd
Wie kwam er in godsnaam op het idee om dat vorige topic zo snel vol te spammen?
d_k vooralquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:58 schreef JDude het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:58 schreef JDude het volgende:
en hij ookquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd dat is leuken dan krijg ik weer een ban
Wanneer het goed gaat, of wanneer het fout gaat?quote:
eigenlijk krijg je altijd zo'n melding.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wanneer het goed gaat, of wanneer het fout gaat?
dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wanneer het goed gaat, of wanneer het fout gaat?
Ik heb nog nooit zo'n ding onder het alt s en gehad, alleen als ik zelf stopte, en dan ga ik toch zeker 15 seconden achter elkaar doorquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
eigenlijk krijg je altijd zo'n melding.
dan pas moet je stoppen met klikken en ALT-s-en
Als je zo snel gaat blijft de TimeStamp van de floodbeveiliging even achterlopen...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n ding onder het alt s en gehad, alleen als ik zelf stopte, en dan ga ik toch zeker 15 seconden achter elkaar door
Maar worden er ook geen berichten gepostquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:03 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Als je zo snel gaat blijft de TimeStamp van de floodbeveiliging even achterlopen...
Anders had die beveiliging geen zin...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar worden er ook geen berichten gepost
En waarom gaan sommige users er dan wel doorheen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:05 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Anders had die beveiliging geen zin...
Kwestie van timing. Als je net binnen het bereik van de TimeStamp post, dan kan je erdoorheen komen ja. Jouw berichten staan wel in de database, maar worden als "Geblokkeerd" gekenmerkt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En waarom gaan sommige users er dan wel doorheen?
TimeStamps werken in secondes, dus je moet binnen 1 seconde meerdere malen posten...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:06 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Kwestie van timing. Als je net binnen het bereik van de TimeStamp post, dan kan je erdoorheen komen ja. Jouw berichten staan wel in de database, maar worden als "Geblokkeerd" gekenmerkt.
Het teveel achter elkaar posten bericht krijg ik trouwens niet, altijd van dat ik niet 2 keer kan reageren?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:06 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Kwestie van timing. Als je net binnen het bereik van de TimeStamp post, dan kan je erdoorheen komen ja. Jouw berichten staan wel in de database, maar worden als "Geblokkeerd" gekenmerkt.
Misschien dat bepaalde policies wel/niet worden doorgevoerd op nieuwe/oude accountsquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:07 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het teveel achter elkaar posten bericht krijg ik trouwens niet, altijd van dat ik niet 2 keer kan reageren?
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen, maar soms lukt het me tochquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:08 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Misschien dat bepaalde policies wel/niet worden doorgevoerd op nieuwe/oude accounts
Heeft gewoon te maken met de traagheid van het systeem door de drukte. Obviouslyquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen, maar soms lukt het me toch
Dat zou ook nog kunnen, is het trouwens wel eens iemand gelukt met firefox?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:10 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Heeft gewoon te maken met de traagheid van het systeem door de drukte. Obviously
Hmmz, zou die beveiliging cookie/session-based werkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen, is het trouwens wel eens iemand gelukt met firefox?
Ik begrijp er niets vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:12 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Hmmz, zou die beveiliging cookie/session-based werken
Probeer het eens uit met alle cookies blokkerenquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:12 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Hmmz, zou die beveiliging cookie/session-based werken
zeer laat op de middag jahquote:
Daaromquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:15 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Nog drie kwartier en dan komt de avond er weer aan...
AMD Ben je er weer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:15 schreef AMD64 het volgende:
Bier?
Gaarnequote:Op woensdag 6 juli 2005 17:15 schreef AMD64 het volgende:
Bier?
Nee, ze zijn nu het test-topic aan he tspammen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:16 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat is er?
Gaat het hier nog steeds zo snel?
test-topic?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:17 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nu het test-topic aan he tspammen.
*ff checken gaatquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:17 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nu het test-topic aan he tspammen.
oeeehquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:18 schreef Zebbie het volgende:
Ben ik weer, de snelheid van het dubbelposten ligt aan de snelheid van het topci
Ik had gewoon trek in bierquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:16 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat is er?
Gaat het hier nog steeds zo snel?
Duidelijkheidquote:
Nee.quote:
Wįt voor bier?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:22 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik heb dacht ik wel wat bier in de koelkast staan.
hey d_hquote:
Jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:23 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Moeten we nog even snel wat gaan halen?
Je ava is andersquote:
sorryquote:
Ja, die kenden wij al.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:28 schreef Rabrynil het volgende:
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 950 * 1312 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Die kenden we al.
dat is geen prequote:
Daardoor moet je je gelukkig voelenquote:
Ik lever ook avatardienstenquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:32 schreef freiss het volgende:
[..]
Je zou toch voor mij ook een avatar maken?
Een krat? Daar gaat mijn investering.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:31 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Geef hem een krat pils en een zak patat
Ja, en [BeF] en het mag best wel beter zijn dan diegene die ik nu hebquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:33 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er ook freiss in verwerkt moet zitten?
Voor mijn werk? Ik heb vakantie.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:34 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Eigenlijk verkeerd gequote, hij moest jou een krat pils geven, voor je werk
Ik voor de 35000quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:35 schreef DeTolk het volgende:
Op naar de 5000 posts!
Ehh... Doe maar een kratje bier/bierflesje/kaassouffle. Een van die 3 (of allemaal natuurljik!)quote:
Vandaag heb ik niet zo gek veel postsquote:
Ik zag het, mijn record staat op 3quote:
We zijn multi-getalenteerd, dus misschien alle 3. [Busy]quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:36 schreef freiss het volgende:
[..]
Ehh... Doe maar een kratje bier/bierflesje/kaassouffle. Een van die 3 (of allemaal natuurljik!)
Volgens mij zit jij al aan de 800quote:
Newbies zijn best liefquote:
Hoeveel dan?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:37 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
We zijn multi-getalenteerd, dus misschien alle 3. [Busy]
Als het druk is moet je toeslaan, dan werkt het beterquote:
Alleen je kan er geen multipost mee makenquote:
Nee. Dan zitten er 4 tussen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als het druk is moet je toeslaan, dan werkt het beter
Dudequote:
Niet met een multipostquote:
Ik vind van welquote:
Ik had het over 3 posts achter elkaar met een multipost, toen zei die andere gast 4, toen vroeg iemand wat z'n geheim is, en daar reageerde jij opquote:
Gratis is altijd okéquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:44 schreef Litso het volgende:
Ik had vandaag een introductie voor mijn aanstaande opleiding. Met gratis frituursnacks.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:44 schreef Litso het volgende:
effe beffe
Met IE in het normale reageerscherm iets typen, en dan heel snel op Invoeren blijven drukken, in combinatie met Alt+Squote:Op woensdag 6 juli 2005 17:45 schreef Litso het volgende:
Hoe doe je dat multiposten dan?
Snel posten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:45 schreef Litso het volgende:
Hoe doe je dat multiposten dan?
IEquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Met IE in het normale reageerscherm iets typen, en dan heel snel op Invoeren blijven drukken, in combinatie met Alt+S
Bier is sowieso beter menquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:46 schreef Litso het volgende:
Stelling: gratis koffie is beter dan duur bier.
Ja, ik weet het, ik probeerde het eerst met FF, maar daar lukt het sowieso niet meequote:
Primaquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:47 schreef Litso het volgende:
Ik moet trouwens weer wat delen openen, mijn ratio loopt achteruit
Stel je nou es niet zo aanquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:48 schreef AMD64 het volgende:
En jullie gaan heel erg snel
Dat is m'n bijnaamquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:48 schreef AMD64 het volgende:
En jullie gaan heel erg snel
Al is het maar 1, zuivere, druppelquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:47 schreef DeTolk het volgende:
Voor bier betaall ik desnoods 30 euro
FFquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:48 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik probeerde het eerst met FF, maar daar lukt het sowieso niet mee
Klinkt op z'n engels uitgesproken best tofquote:
Ik kan wel goede dingen verzinnen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Klinkt op z'n engels uitgesproken best tof![]()
![]()
Zit je nu op je werk?quote:
Onuitputtelijke inspiratie.quote:
Ja ik ook, erg tof onder het fokkenquote:
Wow, die is goed geluktquote:
Wees blij dat ze een internetverbinding heeftquote:
Truequote:Op woensdag 6 juli 2005 17:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wees blij dat ze een internetverbinding heeft
Mooizoquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:52 schreef Litso het volgende:
Deel volgende staat klaar.
Forum Opties | |