Het lijkt me ook sterk. Dan was het vast wel eerder naar voren gekomen in de media en was er onderzoek naar gedaan.quote:
en daar zijn we blij mee ook............quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:40 schreef halion het volgende:
Het zou nu wel eens een tijdje erg stil kunnen gaan worden omtrent NH...
waarom? heb je dan nog wat te doen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en daar zijn we blij mee ook............
Kun je svp een link geven waar je deze 'info' vandaan hebt?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:30 schreef SicSicSics het volgende:
Ook hebben ze, onterecht, een claim ingediend van 200k USdollars voor het Searh team wat het gratis is komen doen!
Leuke familie!
Dat zegt meer over de Arubanen dan over de familie Holloway.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:30 schreef SicSicSics het volgende:
Ondertussen wordt de fam. Holloway aardig uitgekotst op Aruba!
Die mensen moeten ook in een hotel slapen, dat is niet gratis hoor.quote:Ook hebben ze, onterecht, een claim ingediend van 200k USdollars voor het Searh team wat het gratis is komen doen!
Leuke familie!
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:45 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de Arubanen dan over de familie Holloway.
En dus ga je maar mensen aanklagen die vrijwillig, en op eigen kosten, jou proberen te helpen? Dat vind ik echt ziekelijk.quote:Die mensen moeten ook in een hotel slapen, dat is niet gratis hoor.
Je kan ook gewoon opzouten uit dit topic en ergens anders gaan spelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
niet echt, maar er zijn ergere dingen in de wereld dan een breezerslet die verdwaald is op Aruba.
Kan je niet lezen ofzo? dat doen ze dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:04 schreef heiden6 het volgende:
En dus ga je maar mensen aanklagen die vrijwillig, en op eigen kosten, jou proberen te helpen? Dat vind ik echt ziekelijk.![]()
Dat doen ze wel, althans, dat staat er.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:11 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo? dat doen ze dus helemaal niet.
Da' goed, kale.quote:Je gedraagt je alsof je een Arubaan bent.![]()
Dat staat er nietquote:
quote:FSU sends investigative divers to Aruba to help search for missing teenager
A four-person Florida State University dive team left for Aruba early today to assist in the search for the missing Alabama teenager - underscoring the growing attention given FSU's unique "Underwater Crime Scene Investigation" program.
The program was started in 2002 at the FSU Panama City campus and teaches students how to gather criminal evidence and archaelogical data underwater, particularly in hazardous conditions.
The program has also been embraced by law enforcement agencies that pay FSU to teach their officers.
In its short existence, the program's students and professors have participated in several investigations and been featured on CNN and the Discovery Channel.
Program director Tom Kelley said his team went to Aruba with no expectations of finding the missing teenager but promised "whatever area we search will be fully searched
Jewel:quote:
Dat zou moeten slaan op dat Equusearch geval. Gewoon een particulier gebeuren, wat vrijwillig is komen helpen met de zoektocht. Nu ik erover nadenk is er vast wel voor betaald, maar ik vind het wel een beetje triest om die mensen dan aan te klagen.quote:Ook hebben ze, onterecht, een claim ingediend van 200k USdollars voor het Searh team wat het gratis is komen doen!
quote:vraag maar ff aan je moeder of ze het voor je wil voorlezen en uitleggen dan
En dan kom jij met een reactie als deze:quote:Ook hebben ze, onterecht, een claim ingediend van 200k USdollars voor het Searh team wat het gratis is komen doen!
Kijk, ze klagen dus niet die search figuren aan.quote:En dus ga je maar mensen aanklagen die vrijwillig, en op eigen kosten, jou proberen te helpen? Dat vind ik echt ziekelijk
Dat was niet echt duidelijk. Er staat 'een claim ingediend', en niet bij of tegen wie. Het is aaneemelijk dat het slaat op het search team.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:35 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou goed dan leg ik het wel even uit knul![]()
Er staat:
[..]
En dan kom jij met een reactie als deze:
[..]
Kijk, ze klagen dus niet die search figuren aan.
Wat ze dus doen is een claim deponeren van 200K bij de overheid voor de kosten van de search dudes.
quote:Hoogachtend,
Een allochtone Nederlander die een Noorderling een les Nederlands geeft
Ja dat de Arubanen het gezeik en gekraak van familie Holloway zat zijn en terecht. Ik heb nog nooit zo'n land gezien die zoveel hulp biedt om een vermiste meisje te vinden. Arubanen begrijpen de frustratie van familie Holloway maar om de hele rechtssysteem te beledigen en de jongens crimineel te noemen zonder bewijs gaat te ver. Onder het Amerikaanse rechtssysteem zouden alle drie de jongens allang vrij zijn, en onder het Amerikaanse rechtssysteem is er iets als "innocent until proven guilty". Waarom de Amerikanen anders op Aruba zouden moeten verwachten dan in hun eigen land, zegt meer over de Amerikanen! Plain ignorance!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:45 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de Arubanen dan over de familie Holloway.
[..]
Die mensen moeten ook in een hotel slapen, dat is niet gratis hoor.
Zit je op Aruba? Weet jij wat voor werk de Arubaanse politie doet omtrent dit zaak? Lees jij de Arubaanse media?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die Arubanen moeten niet zeiken. Die politie loopt maar wat te kloten. Zonder Amerikaanse en Nederlandse hulp hadden ze nog niet eens in de gaten dat er iemand is vermist. Verder heeft Aruba best wel een groot probleem als er geen Amerikanen meer op dat eiland komen.
Dat is wel erg kort door de bocht. Als het weg is, is het weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, ik volg het nieuws.
Holloway is ook nog niet gevonden. Ik wil nog weleens zien hoe Amerikanen denken over Aruba als dat lijk vreselijk verminkt ergens wordt gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |