abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:02:55 #76
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_28589445
Klopt consumptie ligt lager. Daar heb je gelijk in. Eric Ritter was al voor zn aanval bezig met haaien toen zijn die films gemaakt. Later is tijdens een van die films zn been gegrepen. Zoek dit maar even na. 100% zeker heb je niet een msn ofzo we gaan zo off-topic
mai pen rai
pi_28589561
neuh, eigenlijjk niet zo'n zin om hierover te discussiëren, aangezien de "wetenschappers" zelf nog niet uit het fenomeen haaien zijn.

En het ongeluk is gebeurd tijdens het filmen, ja. Maar pas daarna is hij echt gaan onderzoeken WAAROM ze hem grepen.

Je hebt gelijk, laten we er maar over ophouden, want we zin redelijk off-topic geraakt
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28596689
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 01:11 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Zo zo, fatastic allemaal weer.
Het lijkt me ook sterk. Dan was het vast wel eerder naar voren gekomen in de media en was er onderzoek naar gedaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:40:15 #79
112371 halion
Iqztrepp
pi_28624003
Het zou nu wel eens een tijdje erg stil kunnen gaan worden omtrent NH...
pi_28624050
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:40 schreef halion het volgende:
Het zou nu wel eens een tijdje erg stil kunnen gaan worden omtrent NH...
en daar zijn we blij mee ook............
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:42:46 #81
112371 halion
Iqztrepp
pi_28624103
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

en daar zijn we blij mee ook............
waarom? heb je dan nog wat te doen?
pi_28624219
niet echt, maar er zijn ergere dingen in de wereld dan een breezerslet die verdwaald is op Aruba.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:30:01 #83
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_28625937
Ondertussen wordt de fam. Holloway aardig uitgekotst op Aruba! Ook hebben ze, onterecht, een claim ingediend van 200k USdollars voor het Searh team wat het gratis is komen doen!

Leuke familie!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_28635314
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:30 schreef SicSicSics het volgende:

Ook hebben ze, onterecht, een claim ingediend van 200k USdollars voor het Searh team wat het gratis is komen doen!

Leuke familie!
Kun je svp een link geven waar je deze 'info' vandaan hebt?

bvd.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:45:24 #85
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28637548
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:30 schreef SicSicSics het volgende:
Ondertussen wordt de fam. Holloway aardig uitgekotst op Aruba!
Dat zegt meer over de Arubanen dan over de familie Holloway.
quote:
Ook hebben ze, onterecht, een claim ingediend van 200k USdollars voor het Searh team wat het gratis is komen doen!

Leuke familie!
Die mensen moeten ook in een hotel slapen, dat is niet gratis hoor.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_28638046
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:45 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.
quote:
En dus ga je maar mensen aanklagen die vrijwillig, en op eigen kosten, jou proberen te helpen? Dat vind ik echt ziekelijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28638058
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
niet echt, maar er zijn ergere dingen in de wereld dan een breezerslet die verdwaald is op Aruba.
Je kan ook gewoon opzouten uit dit topic en ergens anders gaan spelen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:11:02 #88
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28638234
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:04 schreef heiden6 het volgende:

En dus ga je maar mensen aanklagen die vrijwillig, en op eigen kosten, jou proberen te helpen? Dat vind ik echt ziekelijk.
Kan je niet lezen ofzo? dat doen ze dus helemaal niet.
Je gedraagt je alsof je een Arubaan bent.
pi_28638437
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:11 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Kan je niet lezen ofzo? dat doen ze dus helemaal niet.
Dat doen ze wel, althans, dat staat er.
quote:
Je gedraagt je alsof je een Arubaan bent.
Da' goed, kale.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:21:16 #90
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28638506
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:18 schreef heiden6 het volgende:

Dat doen ze wel, althans, dat staat er.
Dat staat er niet vraag maar ff aan je moeder of ze het voor je wil voorlezen en uitleggen dan
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:28:31 #91
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28638745
quote:
FSU sends investigative divers to Aruba to help search for missing teenager

A four-person Florida State University dive team left for Aruba early today to assist in the search for the missing Alabama teenager - underscoring the growing attention given FSU's unique "Underwater Crime Scene Investigation" program.

The program was started in 2002 at the FSU Panama City campus and teaches students how to gather criminal evidence and archaelogical data underwater, particularly in hazardous conditions.

The program has also been embraced by law enforcement agencies that pay FSU to teach their officers.

In its short existence, the program's students and professors have participated in several investigations and been featured on CNN and the Discovery Channel.

Program director Tom Kelley said his team went to Aruba with no expectations of finding the missing teenager but promised "whatever area we search will be fully searched
pi_28638822
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:21 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Dat staat er niet
Jewel:
quote:
Dat zou moeten slaan op dat Equusearch geval. Gewoon een particulier gebeuren, wat vrijwillig is komen helpen met de zoektocht. Nu ik erover nadenk is er vast wel voor betaald, maar ik vind het wel een beetje triest om die mensen dan aan te klagen.

En onzinnig, bovendien.
quote:
vraag maar ff aan je moeder of ze het voor je wil voorlezen en uitleggen dan
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:35:56 #93
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28638981
Nou goed dan leg ik het wel even uit knul
Er staat:
quote:
En dan kom jij met een reactie als deze:
quote:
En dus ga je maar mensen aanklagen die vrijwillig, en op eigen kosten, jou proberen te helpen? Dat vind ik echt ziekelijk
Kijk, ze klagen dus niet die search figuren aan.
Wat ze dus doen is een claim deponeren van 200K bij de overheid voor de kosten van de search dudes.

Hoogachtend,

Een allochtone Nederlander die een Noorderling een les Nederlands geeft
pi_28639110
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:35 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou goed dan leg ik het wel even uit knul
Er staat:
[..]

En dan kom jij met een reactie als deze:
[..]

Kijk, ze klagen dus niet die search figuren aan.
Wat ze dus doen is een claim deponeren van 200K bij de overheid voor de kosten van de search dudes.
Dat was niet echt duidelijk. Er staat 'een claim ingediend', en niet bij of tegen wie. Het is aaneemelijk dat het slaat op het search team.
quote:
Hoogachtend,

Een allochtone Nederlander die een Noorderling een les Nederlands geeft
Jij hep groot mond.
pi_28640607
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:45 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

[..]

Ja dat de Arubanen het gezeik en gekraak van familie Holloway zat zijn en terecht. Ik heb nog nooit zo'n land gezien die zoveel hulp biedt om een vermiste meisje te vinden. Arubanen begrijpen de frustratie van familie Holloway maar om de hele rechtssysteem te beledigen en de jongens crimineel te noemen zonder bewijs gaat te ver. Onder het Amerikaanse rechtssysteem zouden alle drie de jongens allang vrij zijn, en onder het Amerikaanse rechtssysteem is er iets als "innocent until proven guilty". Waarom de Amerikanen anders op Aruba zouden moeten verwachten dan in hun eigen land, zegt meer over de Amerikanen! Plain ignorance!
pi_28641011
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die Arubanen moeten niet zeiken. Die politie loopt maar wat te kloten. Zonder Amerikaanse en Nederlandse hulp hadden ze nog niet eens in de gaten dat er iemand is vermist. Verder heeft Aruba best wel een groot probleem als er geen Amerikanen meer op dat eiland komen.
Zit je op Aruba? Weet jij wat voor werk de Arubaanse politie doet omtrent dit zaak? Lees jij de Arubaanse media?

Vanaf dag 1 wist de politie dat Natalee vermist is! In de Arubaanse kranten worden er dagelijks aandacht besteedt in dit zaak en ook zit er veel informatie over wat de Arubaanse autoriteiten allemaal doen.

Er zullen atlijd Amerikanen naar Aruba komen ongeacht een vermoorde Natalee. 'Guess what' 90 procent van de Amerikanen vinden een boycot op Aruba onzin, en het toerisme in juni is met bijna 20 procent gegroeit. 'Go figure... '

Heeft NYC dan een groot probleem als een Nederlander daar vermoord is? 'Think not..'
pi_28641063
Ja, ik volg het nieuws.

Holloway is ook nog niet gevonden. Ik wil nog weleens zien hoe Amerikanen denken over Aruba als dat lijk vreselijk verminkt ergens wordt gevonden.
pi_28641172
Daar houden ze allang rekening mee. Ik denk dat je eens de toeristen sites van aruba moet bezoeken en lezen hoe Amerikanen Aruba steunen . www.visitaruba.com www.aruba.com veel plezier met lezen.
pi_28641178
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, ik volg het nieuws.

Holloway is ook nog niet gevonden. Ik wil nog weleens zien hoe Amerikanen denken over Aruba als dat lijk vreselijk verminkt ergens wordt gevonden.
Dat is wel erg kort door de bocht. Als het weg is, is het weg.

Overigens: mocht het nog gevonden worden heeft men er denk ik weinig aan in het onderzoek, na zo'n lange tijd.
pi_28641221
Ja, een paar fora zijn representatief inderdaad. Het is maar goed dat de VS en Nederland de Arubanen wat helpen, want van dit soort zaken hebben ze geen kaas gegeten. Niet raar ook, want het komt daar nauwelijks voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')