zijn die er dan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jij ook nog eisen...
Je kent de eisen voor GPD-er zijn toch
Dit is 1 iigquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik vind dat we eerst moeten checken of je wel net als Nouk met GPD-ers neukt...
Hm...merendeel hier is mannelijk, althans, daar moeten ze voor doorgaan, dus dat houdt in dat jullie allemaal met mekaar hebben geneukt tijdens een vergadering onder invloed van bier?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dit is 1 iig
En verder jah... Ik kan dat vergadering verhaal wel weer ophangen maar da's vast ongeloofwaardig!!
Daar zijn de meningen dan wel weer over verdeeld...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm...merendeel hier is mannelijk, althans, daar moeten ze voor doorgaan, dus dat houdt in dat jullie allemaal met mekaar hebben geneukt tijdens een vergadering onder invloed van bier?
![]()
Hm.... wat een stomme eisen zeg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan wel weer over verdeeld...
Omdat we voornamelijk mannelijk zijn, geld deze regel dus alleen voor vrouwelijke versies van mogelijke GPD-ers (Troel uitgezonderd)
ze willen je gewoon allemaal neuken PP uitgezonderd. Zie het als een complimentquote:
Het lijkt gecompliceerder dan dat het is...quote:
Een compliment?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:11 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ze willen je gewoon allemaal neuken PP uitgezonderd. Zie het als een compliment
Nee eigenlijk niet. Ik lul wel mee over sex, is dat ook goed?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het lijkt gecompliceerder dan dat het is...
Maar aangezien jij een vrouwelijke versie bent en je het woord "stom" gebruikt... Lijkt het mij dat je het er niet mee eens bent...
mmm, eigenlijk heb je gelijk......quote:
Ssst...niet te hard. Ik wil niemand beledigen. Laten we het erop houden dat mijn eisen wat hoger zijn qua neukertjesquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:17 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
mmm, eigenlijk heb je gelijk......
Daar gaan we over in beraad...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Ik lul wel mee over sex, is dat ook goed?
Goed. Ik wacht met smart af. Ik zal er ook even bij vermelden dat ik walg van bier, maar dol ben op tequila.quote:
ja, hippe schoenen enzo...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ssst...niet te hard. Ik wil niemand beledigen. Laten we het erop houden dat mijn eisen wat hoger zijn qua neukertjes
Wel een pré, geen vereiste, als ik de discussie van gisteren een beetje begrepen heb.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Haha...bijvoorbeeld. Maar is geen pré hoor.
Mocht ik een potentieel neukertje zien, en hij draagt niet de juiste schoenen, jammer dan. Die gaan toch uitquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wel een pré, geen vereiste, als ik de discussie van gisteren een beetje begrepen heb.
In die context, inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mocht ik een potentieel neukertje zien, en hij draagt niet de juiste schoenen, jammer dan. Die gaan toch uit
Ach, jij zit wel goed met je schoenen, maak je niet druk!quote:
tequilaquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Goed. Ik wacht met smart af. Ik zal er ook even bij vermelden dat ik walg van bier, maar dol ben op tequila.
Ik sta echt ver voor je ofniet?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:25 schreef FlyingFox het volgende:
Zwanzen, je hebt 204 punten verzamelt in de tourmanager vandaag.
Wacht maar tot in de bergen, wanneer al die slappe sprintertjes van jou hopeloos achter komen te liggen!quote:
Ja dan heb ik een probleem, maar er kan nog gewisseld worden he.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:27 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wacht maar tot in de bergen, wanneer al die slappe sprintertjes van jou hopeloos achter komen te liggen!!
Pardon, gewisseld?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja dan heb ik een probleem, maar er kan nog gewisseld worden he.
quote:
Wat een kutmanager zeg. Stel je voor dat je bij een voetbaltoto midden in 't tournament nog kan switchen, dat is toch belachelijk?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja er zijn 4 wisselmomenten ofzo! Lees de FAQ maar ff. Daarom heb ik nu alleen maar sprinters. Als de bergen komen wissel ik weer wat af. In elke periode mag je 1 toprenner en 2 normale renners wisselen.
Nee die hou je gewoon, 1e wisselmoment was na etappe3. Tot en met etappe 9 moet ik het met deze ploeg doen. Dan mag ik 3 sprinters inwisselen voor klimmers. Na etappe 16 mag je weer 3 wisselen en na etappe 18 ook.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:34 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wat een kutmanager zeg. Stel je voor dat je bij een voetbaltoto midden in 't tournament nog kan switchen, dat is toch belachelijk?
En trouwens, als je switcht, ben je dan de punten van de veranderde renner kwijt of houd je die?
Maar toch, als ik dat geweten had, had ik nu nooit bijv een Ullrich gekozen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee die hou je gewoon, 1e wisselmoment was na etappe3. Tot en met etappe 9 moet ik het met deze ploeg doen. Dan mag ik 3 sprinters inwisselen voor klimmers. Na etappe 16 mag je weer 3 wisselen en na etappe 18 ook.
Het is dus een beetje gokken wat je opstelt. ik haal nu veel punten maar straks in de bergen heb ik nog steeds een hoop sprinters.
Sport is überhaubt niet populair hier...quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:44 schreef FlyingFox het volgende:
Een inhoudelijk gesprek in het GPD wat niet over Nouk's dagelijkse gebeurtenissen gaat. Wat een unicum!![]()
![]()
!
Slecht he, er zou hier meer aan sport gedaan moeten worden. Ik zit zelf namelijk al zeker 8 jaar onder Studio Sport.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sport is überhaubt niet populair hier...
Dat klinkt als Al Bundy die verteld dat-ie ooit 4 touchdowns in één wedstrijd heeft gescoordquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:50 schreef Zwansen het volgende:
Heb ik je al verteld dat ik 2 maand terug de Alp ´dHuez beklommen heb? Op de fiets welteverstaan.
Polk High!quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat klinkt als Al Bundy die verteld dat-ie ooit 4 touchdowns in één wedstrijd heeft gescoord
quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vind van wel, sowieso in augustus in EC, en het liefst voor die tijd ook nog iets, hoewel we dan hoogstwaarschijnlijk redelijk incompleet zijn
quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat klinkt als Al Bundy die verteld dat-ie ooit 4 touchdowns in één wedstrijd heeft gescoord
Neuken wil ook best met je schoenen aan volgens mijquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mocht ik een potentieel neukertje zien, en hij draagt niet de juiste schoenen, jammer dan. Die gaan toch uit
Niet laten schieten dus, gewoon betere datum plannenquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ja hoe is het met die 16 juli meet want als dat slecht bezocht word heb ik ook iets anders (beetje slecht om de verjaardag van mn vriendin te laten schieten voor een GPD meet...
mensen die hun verjaardagen op andere data vieren)
quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik vind dat we eerst moeten checken of je wel net als Nouk met GPD-ers neukt...
Nu niet net doen alsof dat niet gebeurd is hè!!quote:
T gaat je geen moer aanquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nu niet net doen alsof dat niet gebeurd is hè!!
Ik heb toch gezegd dat Troel een uitzondering was.... De rest was er gewoon te kort om echte GPD-er te zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
hoe zit dat dan met blavla, unicorn, paranoidev, troel, dakota
als moet ik zeggen dat de meeste het niet lang vol hebben gehouden niet zo lang als nouk en troel
blavla was echt wel een gpdster !quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:06 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat Troel een uitzondering was.... De rest was er gewoon te kort om echte GPD-er te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |