quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:50 schreef Fixxxer het volgende:
@ Hammet, hij's weg voor 275Och arm het menneke was ervoor van breda naar eindhoven gereden op zn brommer door de regen
hee leernicht, pleur op, ik heb ook maar een oude OP gereconstrueerdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:19 schreef no1uknow het volgende:
Hee Hammet, Homo
Waar staat Rickenbacker?
Hammet Hammetquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:25 schreef Hammet het volgende:
[..]
hee leernicht, pleur op, ik heb ook maar een oude OP gereconstrueerd![]()
Dus je houdt gewoon even je muil dicht, ik ben er fuckin lang mee bezig geweest. De volgende keer kan je er zelf een fixen als je dat wilt?
@Luca_brasi: ik zal m er even tussen zetten.
edit: de edit-duur is verstreken (wie verzint dat nou weer?? :S), maar ik heb het .txt-bestand wel aangevuld, dus de volgende keer zal ie er bijstaan.
Ik denk het wel, dat afstellen kun je zelf ook gewoon doen. Ik heb het laatst zelf gedaan met 'het grote gitaarboek'quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef Gitarist het volgende:
[--knip--]
Is dit waar of probeert hij me op deze manier jaarlijks geld uit m'n zak te toveren...
Heel verstandigquote:Op zondag 10 juli 2005 11:08 schreef Jorikjet het volgende:
wilt iemand een epiphone les paul standard, met een mooie koffer erbij kopen?
ik wil een fender tele
Hoeveel vraag je ervoor?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:08 schreef Jorikjet het volgende:
wilt iemand een epiphone les paul standard, met een mooie koffer erbij kopen?
ik wil een fender tele
Meestal wel, hangt een beetje van de gitaar af. Wat voor gitaar is het?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:43 schreef D.Rose het volgende:
stomme vraag misschien, maar kun je een kromme hals ook laten repareren?
Een Granadaquote:Op zondag 10 juli 2005 11:44 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Meestal wel, hangt een beetje van de gitaar af. Wat voor gitaar is het?
Als hij een zogenaamde "halspen" (een stalen pen die in de hals zit gemonteerd), dan is een kromme hals in de meeste gevallen weer recht te zetten. Laat dit wel doen door iemand die er verstand van heeft!quote:Op zondag 10 juli 2005 11:59 schreef D.Rose het volgende:
oja, voor de volledigheid, het gaat om een elektrische.
Is dit van buitenaf te zien of die pin er in zit, of moet je m opendraaien?quote:Op zondag 10 juli 2005 12:05 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Als hij een zogenaamde "halspen" (een stalen pen die in de hals zit gemonteerd), dan is een kromme hals in de meeste gevallen weer recht te zetten. Laat dit wel doen door iemand die er verstand van heeft!
ik denk een fender classic 50's telecaster, en dan in het white blonde, en een zwarte slagplaat er op monterenquote:Op zondag 10 juli 2005 11:43 schreef BUG80 het volgende:
Zonder slagplaat vind ik 'm eigenlijk mooier!
Jorikjet, wat voor Tele had je precies op het oog?
Hm zo'n combinatie komt me bekend voorquote:Op zondag 10 juli 2005 12:22 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik denk een fender classic 50's telecaster, en dan in het white blonde, en een zwarte slagplaat er op monteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |