Hij doet me een beetje denken aan Klaus Meine zonder de kitsch.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef NiteSpeed het volgende:
De zanger is hardstikke talentvol!
Wow, waar CD's te bestellen??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:15 schreef Hammet het volgende:
Mwah ik vind het niet zo heel boeiend. Zeker die Gibson Les Paul Classics niet. Die zijn ook kunstmatig verouderd, en ik vind het maar lelijk.
[offtopic]
Ik kon jullie deze niet onthouden, let vooral op de gitaarsolo
http://www.skollersta.nu/(...)p%20sunshine%201.wmv
[/offtopic]
Whahaha das gaaf!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:53 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Echt alleen de drummer is re-de-lijk.. de rest is echt drie keer niks.![]()
Deze is overigens ook erg de moeite waard
Of ik zou eens denken aan een london city, strats en teles van dat merk zijn erg goed!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:54 schreef elixer het volgende:
Ik heb wat advies nodig. Ik mag voor een meisje dat nu ongeveer 2 jaar les heeft een nieuwe electrische gitaar (stratocaster) uitzoeken. Het budget is 250 euro. Er zitten verder weinig eisen aan, behalve dat hij natuurlijk goed moet klinken, en dat hij er 'normaal' uitziet (dus geen rare B.C. Rich gevallen ofzo).
Ik zat zelf te denken aan een Yamaha Pacifica. Die heb ik zelf, en ik ben er al jaren erg tevreden over. Hebben jullie nog andere suggesties?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:24 schreef no1uknow het volgende:
Morgen U2
Benieuwd waarop The Egde speelt
Laten we er een toto van maken!quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:24 schreef no1uknow het volgende:
Morgen U2
Benieuwd waarop The Egde speelt
Vieze patser! en ik maar in de bieb scriptie zitten tiepenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:19 schreef Ibanez het volgende:
sodeju!!! 12 dagen dominicaanse republiek en we zijn weer een deel verder!!!! Veel gemist?
Ik ben iig 12 dagen metalloos geweest doordat er daar alleen maar merengue-muziek beschikbaar was!!
Geaard stopcontact reeds aanwezig?quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens ervaring met het shielden van een gitaar? Mijnes maakt een enorme hoop herrie, omdat hij signalen van mijn lichaam opvangt. Zodra ik een snaar aanraak of een ander metalen element valt de brom in één keer weg.
En natuurlijk de "the edge signature" variax acoustic!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:09 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Laten we er een toto van maken!
Ik vermoed Gibson Explorer, Gibson Les Paul (die witte), Fender Stratocaster, Fender Telecaster (alleen voor Bloody Sunday)
Ja iig die Gibson Explorerquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:09 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Laten we er een toto van maken!
Ik vermoed Gibson Explorer, Gibson Les Paul (die witte), Fender Stratocaster, Fender Telecaster (alleen voor Bloody Sunday)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |