Dat gaat straks ook naar RTL 7quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
RTLZ roeleertHoewel nu iets minder dan vroeger.
Postcodeloterij programma'squote:Op woensdag 6 juli 2005 14:58 schreef Lexie het volgende:
Zondag zat ik nog een toffe documentaire over de Mafia te kijken, mijn moeder wilde toen 1 tegen 100 zien. Wil je eens wat leren word je weer gehinderd
. Overigens bleef de docu gewoon opstaan
.
Zolang RTLZ maar blijft bestaan, dan maakt de zender niet veel uit.quote:
Kreeg een fucking dejavu feeling toen ik die docu zag. Ipv dat ze alle 4 delen van de documentaire uit gingen zenden, hadden ze na twee afleveringen meteen dezelfde twee afleveringen herhaald. Ik dacht dat Discovery al erg was met herhalingen (kon dus erger).quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:58 schreef Lexie het volgende:
Zondag zat ik nog een toffe documentaire over de Mafia te kijken, mijn moeder wilde toen 1 tegen 100 zien. Wil je eens wat leren word je weer gehinderd
. Overigens bleef de docu gewoon opstaan
.
Discoveryquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kreeg een fucking dejavu feeling toen ik die docu zag. Ipv dat ze alle 4 delen van de documentaire uit gingen zenden, hadden ze na twee afleveringen meteen dezelfde twee afleveringen herhaald. Ik dacht dat Discovery al erg was met herhalingen (kon dus erger).![]()
En ik was nog wel bang om een aflevering van die SW docu's te missen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Discovery
Is makkelijk man, die herhalingen van Discovery. 3x per dag komt hetzelfde, dus kan je 2 keer iets ander doen
Ik vraag me af welk onkruid dat als achtergrond heeft op de PCquote:
Jij kwam toch aan met die wallpaperquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vraag me af welk onkruid dat als achtergrond heeft op de PC![]()
Waarschijnlijk vinden ze zichzelf zo goed dat ze zelf de enige zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vraag me af welk onkruid dat als achtergrond heeft op de PC![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij kwam toch aan met die wallpaper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |