De Banknop?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef SG1 het volgende:
Hij is naar je @moonglade verstuurd.
Jodenleugensquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Oh, Ruis=Pool.
tof die kan ik hier niet uitlezenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef SG1 het volgende:
Hij is naar je @moonglade verstuurd.
Ik ben weer helemaal terug.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:06 schreef ShaoliN het volgende:
Wat loop jij de laatste dagen te slijmen Axis. Wil je mod worden ofzo?
Inderdaad. Wie paint eens even een stukkie?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
VAC, die mag wel eens aangepast worden, Ruis post helemaal niet meer, en ik geloof dat er zelfs al een opvolger gevonden is.
Laat mij nou gewoon eens fatsoenlijk tvp'en, lamlulquote:
Heb het lettertype niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:07 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie paint eens even een stukkie?
Kan die paarse paashaas er niet uit ofzo?quote:
flikker die TLK er lekker uit ofzo!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kan die paarse paashaas er niet uit ofzo?
Maar ik denk BrauN ofzo. Want ik stond eerst helemaal rechtsonderaan.
Het wordt alleen een beetje krap als er nog meer vertrekken...quote:
Ok.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
waar is het [GPD]-topic?
deze mag nu wel dicht
Jullie doen het expres he.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
en het mooie is, iedere keer nadat Gfree hem ge-update heeft, verandert er weer iets in de crew bezetting van ONZ.
Prima dudequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:58 schreef Conflict het volgende:
Havoc, Conflict
Ik heb die ff naar onzin gezet![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:40 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Golf: BS, FF, VAC, NW, P, WX, Pool, Inktpatronen, bier.
[BAG]quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik deel snoepjes uit...
Nieuwe Dinosauriėrs dankzij paint.
Zeg Pool...Geile beer dat je er bent!
Slechts een kleine selectie.
Topics zijn niet allemaal bagger, maar renz0r mag inderdaad even wat meer nadenken en minder posten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik deel snoepjes uit...
Nieuwe Dinosauriėrs dankzij paint.
Zeg Pool...Geile beer dat je er bent!
Slechts een kleine selectie.
Ging ook over dat omhoog schoppen, niet om de topics zelf.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:55 schreef Pool het volgende:
[..]
Topics zijn niet allemaal bagger, maar renz0r mag inderdaad even wat meer nadenken en minder posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |